Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 18:55

1
دی
7 اشتباه آرایشی که چشم ها را کوچک نشان می دهند

7 اشتباه آرایشی که چشم ها را کوچک نشان می دهند

شما معمولاً سعی می کنید با آرایش کردن چشمان خود را درشت تر و درخشان تر جلوه دهید اما با راحتی و با چند اشتباه آرایشی کوچک چشمتان را خسته و کوچک تر نشان می دهید.

با زدن یک خط چشم و سایه تصور می کنید چشمانتان را به طرز زیبایی آرایش کرده اید اما در عین ناباوری مشاهده می کنید که چشم تان به طرز عجیبی کوچک تر شده و از زیبایی اش کاسته شده است. این هفت اشتباه آرایشی، چشم اندازی در برابر شما قرار می دهد تا از این پس آرایشی بهتر و زیباتر داشته باشید.

خط کشیدن روی پلک با خط چشم مشکی

آیا خط چشم می تواند چشم ها را کوچکتر نشان دهد؟ هم بله و هم خیر. اگر لبه چشم تان را سیاه کنید این اتفاق می افتد. رنگ مشکی چشمان شما را کشیده و تیز نشان می دهد همچنین چشم ها را کمی تا به تا می کند به خصوص اگر قسمتی از چشم تان کوچک تر باشد. در عوض چشمانتان را با یک مداد سفید رنگ خالص باز تر نشان دهید. رنگ های روشن چشم ها را باز تر و بزرگتر نشان می دهند اما اگر دوست دارید حتما از رنگ مشکی استفاده کنید، داخل چشم تان را سیاه نکنید. یک خط روشن درست بالای مژه ها بکشید و یک خط سفید داخل چشم که زیبایی چشمتان را دو چندان می کند.

پر کردن بیش از حد مژه ها یک اشتباه آرایشی که چشم ها را کوچک نشان می دهد

هنگامی که شما با مژه مصنوعی و یا مژه های کاشته شده و اکستنشن شده بیرون می روید پلک هایتان به شدت ظاهر سنگینی پیدا می کنند. در حالیکه مژه های مصنوعی اگر اغراق نشود ظاهر ساده و معصومانه ای به شما ببخشد. هر چیزی وقتی بزرگنمایی نشود می تواند طبیعی و زیباتر باشد. حتی اگر دوست دارید از مژه مصنوعی استفاده کنید می توانید به دلخواه از مژه مصنوعی تکی استفاده کنید تا نگاهی خیره کننده داشته باشید.

سرسری ریمل زدن به مژه ها

متاسفانه اکثر ما دوست نداریم با مژه های طبیعی و بدون ریمل از خانه بیرون برویم. پس یادمان باشد که وقتی قصد ریمل زدن داریم دست کم طرز صحیح استفاده از آن را نیز یاد بگیریم. اگر مژه های شما در گوشه داخلی و خارجی چشم تان کمی کوتاه یا کم پشت است باید به خوبی با ریمل این گوشه ها را پوشش دهید. این یک اشتباه آرایشی است که کل مژه ها را به درستی ریمل نزنید. اگر ما می توانستیم یکی از لوازم آرایشی را که بسیار در زیبایی موثرند انتخاب کنیم (به غیر از رژ لب) قطعاً ریمل را انتخاب می کردیم. کمی از این ماده جادویی می تواند فوراً چشمان شما را بسیار بسیار درشت تر کند.

فر نکردن مژه ها

ممکن است شما هرگز فراموش نکنید به مژه های تان ریمل بزنید اما آیا پیش از ریمل زدن مژه ها را فر می کنید؟ اگر نه، شما مرتکب اشتباه آرایشی بزرگی شده اید و در حق چشمانتان جفا کرده اید. قبل از ریمل زدن حتما مژه هایتان را با یک فرمژه خوب فر کنید و حالت دهید. این کار چشمان شما را بازتر نشان می دهد. کافیست این کار را انجام داده و چشمان تان را قبل و بعد از فر کردن مقایسه کنید. در این صورت به خوبی متوجه تفاوت شان خواهید شد.

آرایش تیره نامناسب برای مدل چشمان شما

یک آرایش تیره عالی برای چشم نیاز به مهارت، تمرین، تکرار و شکیبایی بی اندازه دارد. شما باید مدل چشمانتان را به خوبی بشناسید و آرایش مناسب را با توجه به شکل آن یاد بگیرید. سایه چشم تیره در سراسر چشم به خصوص برای چشمان گود و پلک های افتاده می تواند گودی پلک بالا را تشدید کرده و چشم را فرو رفته و سنگین نشان دهد. آرایش چشم تیره اگر درست باشد می تواند چشمان شما را درشت تر و نگاه تان را گیراتر جلوه دهد.

خط چشم نامناسب با فرم چشمان شما

نحوه کشیدن خط چشم دقیقاً مثل سایه تیره که به آن اشاره شد حساس است و باید برای فرم چشم مناسب باشد. ضخامت بیش از حد خط چشم می تواند چشمان شما را کوچکتر نشان دهد. اگر هم بیش از حد بلند باشد چشم تان را کوچک نشان می دهد. همچنین اگر خط چشم تمام دور چشم تان را در بر بگیرد، باز هم چشمتان کوچک می شود. پس سعی کنید از این اشتباه آرایشی به شدت دوری کنید.  در صورتی که شما می خواهید با خط چشم کشیدن چشم تان را بازتر و درشت تر جلوه دهید.

کانسیلر نزدن

آیا شما دوست ندارید بی خوابی و خستگی را از چشمان زیبایتان دور کنید و سیاهی دور چشم تان را بپوشانید؟ استفاده نکردن از کانسیلر یک استباه آرایشی بزرگ محسوب می شود زیرا سیاهی زیر چشم از اندازه چشم تان می کاهد. خوشبختانه این معضل راه حل ساده ای دارد و کافیست با یک کانسیلر مناسب این سیاهی را بپوشانید تا نگاهی روشن و زیبا به شما بدهد. خواهید دید که صورت تان جوان تر شده و چشمان تان بازتر می شود.

برچسب ها: آرایش چشم، اشتباهات آرایشی، زندگی آنلاین، ترفندهای آرایشی، اکستنشن مژه، لوازم آرایش طبیعی، کشیدن خط چشم، درشت نشان دادن چشم با آرایش، آموزش خودآرایی، خودآرایی، آرایشی که چشم را کوچک نشان می دهد، درست کردن سورمه در خانه، آموزش گذاشتن مژه مصنوعی تعداد بازديد: 747 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز