Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08:08

21
فروردین
آرایشگاه داماد در تهران با پکیج‌های منحصر به فرد

آرایشگاه داماد در تهران با پکیج‌های منحصر به فرد

قطعاً هر دامادی دوست دارد در بزرگترین و مهم‌ترین جشن زندگی‌اش که جشن عروسی او است به بهترین حالت ممکن بدرخشد. درخشیدن در شب عروسی وابسته به انتخاب آرایشگاه مناسب با پکیج‌های منحصر به فرد برای داماد است.

قطعاً هر دامادی دوست دارد در بزرگترین و مهم‌ترین جشن زندگی‌اش که جشن عروسی او است به بهترین حالت ممکن بدرخشد. درخشیدن در شب عروسی وابسته به انتخاب آرایشگاه مناسب با پکیج‌های منحصر به فرد برای داماد است. آراستگی و آماده کردن داماد در آرایشگاه به صورت کامل و با جزئیات صورت گرفته در این صورت داماد با ظاهری زیبا و آراسته بهتر از همیشه ظاهر خواهد شد. دقیقاً به همان اندازه که میکاپ و آرایش عروس در روز عروسی بسیار مهم است است استایل مو و گریم داماد نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر شما هم به تاریخ عروسی نزدیک می‌شوید و هنوز با چالش انتخاب آرایشگاه داماد مواجه هستید اصلاً نگران نباشید چرا که ما آرایشگاه مردانه شمال تهران را به طور کامل برایتان معرفی می‌کنیم تا در این باره هیچ گونه مشکلی در انتخاب و رزرو نوبت نداشته باشید.

انواع پکیج‌های آرایشگاه داماد تهران چیست؟

سالن زیبایی لوتوس ودینگ که برای انواع خدمات زیبایی آقایان راه اندازی شده کادری مجرب و آموزش دیده دارد که پکیج‌های مختلفی را برای داماد در نظر گرفته‌اند و استفاده از این پکیج‌ها می‌تواند باعث هرچه بهتر به نظر رسیدن داماد در شب عروسی شود. این پکیج‌ها به شرح زیر هستند:

  • پکیج اول که به عنوان پکیجی کامل هم شناخته می‌شود که شامل هیرکات مو و اصلاح صورت + پاکسازی پوست و گریم متعادل سازی چهره داماد است.
  • پکیج دوم شامل هیرکات سر و صورت به طور کامل + پاکسازی صورت می‌شود.
  • در نهایت پکیج سوم شامل هیرکات سر و صورت + گریم متعادل سازی چهره خواهد بود.

توجه داشته باشید که پاکسازی پوست روشی کاملاً تخصصی و مهم است که باعث می‌شود پوست صورت داماد سالم، تمیز و خوش رنگ نشان داده شود در این صورت داماد رنگ پریده و با صورتی لک یا جوش‌دار دیده نخواهد شد. در رابطه با گریم متعادل سازی باید بدانید که صورت هر فردی دارای زوایای خاصی است که وجود این زوایا می‌تواند با برجسته سازی زیباتر نشان داده شود. به عنوان مثال گریم متعادل سازی برای دامادی که صورتی گرد و تپل دارد می‌تواند کمی استخوانی‌تر و با زاویه و جذاب‌تر نمایش داده شود.

همچنین اگر دامادی دارای صورت استخوانی و لاغر است با استفاده از گریم متعادل سازی صورت او را تپل‌تر و زیباتر نشان خواهد داد. این زوایا در قسمت‌های فک، چانه، پیشانی، استخوان گونه و تیغه بینی نیاز به گریم خواهند داشت که با وجود کرم‌ها و کانتورینگ به بهترین حالت ممکن ظاهر داماد را متعادل سازی می‌کند. نکته دیگر در رابطه با هیرکات است که در این زمینه موها را به اندازه معین کوتاه کرده و حالت می‌دهند همچنین سیبیل نیز به صورت کاملاً زیبا و آراسته مرتب خواهند شد.

بررسی ویژگی های سالن و آرایشگاه مردانه در شمال تهران

اگر به بهترین آرایشگاه شمال تهران مراجعه کنید مطمئن باشید که با خدمات ویژه‌ای روبرو خواهید شد. در واقع سالن زیبایی لوتوس اهمیت زیادی به رضایت مشتریان می‌دهد، بنابراین همه چیز را طبق نظر مشتری پیش خواهد برد و در هر مرحله از او سوال می‌پرسد تا مطابق با میل او عمل کند. انواع خدماتی که برای مردان در سالن لوتوس انجام می‌شود شامل اصلاح صورت فوق تخصصی، هیرکات، استایل مو و فشیال و... در می‌شود که توسط بهترین میکاپ آرتیست های تهران با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد.

مزایای بهترین آرایشگاه داماد در تهران را بشناسید

مهارت و تخصص در زمینه انواع خدمات داماد

تخصص و مهارت پرسنل و مدیریت آرایشگاه داماد تهران در مجموعه تخصصی لوتوس ودینگ بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث شده که روزانه تعداد زیادی داماد بپذیرند. در واقع هرچه مهارت و تخصص پرسنل بالاتر باشد رضایت مشتریان نیز بیشتر خواهد بود و همین امر سبب افزایش مشتریان می‌شود. در واقع هرگاه شما به سالن زیبایی لوتوس ودینگ مراجعه کنید متوجه شلوغی آن خواهید شد که نشان از رضایت مشتریان دارد. گذشته از این موضوع همه پرسنل در زمینه‌های مختلف خدمات زیبایی آموزش دیده‌اند و با داشتن مدرک فنی حرفه‌ای مشغول به کار شده‌اند. همچنین این افراد مدام در دوره‌ها و آپدیت‌های آموزشی خدمات زیبایی شرکت می‌کنند تا به‌روزترین و جدیدترین متدهای وارد شده در دنیای زیبایی را برای ارائه به شما بیاموزند.

دریافت مشاوره قبل از انجام خدمات

داماد و همه مشتریانی که به سالن لوتوس ودینگ مراجعه می‌کنند می‌توانند مشاوره دریافت کنند و در رابطه با انتخاب مدل مو و اندازه آن نظر و سلیقه خود را بیان کنند تا در نتیجه با آرایشگر مورد نظر به نتیجه مشترک برسند. این مشاوره کمک می‌کند همه چیز مطابق با میل و سلیقه مشتری پیش رود زیرا هدف پرسنل و میکاپ آرتیست های سالن لوتوس ودینگ رضایت مشتریان بوده بنابراین در این جهت نهایت تلاش و دقت خود را به کار می‌گیرند.

ارائه انواع خدمات تخصصی و غیرتخصصی

اگر دامادی هستید که موهای کم پشت دارید و می‌خواهید در روز عروسی این کم پشتی موها به چشم نیاید سالن مناسبی را انتخاب کرده‌اید چرا که ارائه انواع خدمات تخصصی مثل پرپشت کردن مو تنها از پرسنل این سالن انتظار می‌رود. گریم و آرایش مدل موهای داماد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل به صورت تخصصی آن را مطابق با چهره و حالت زاویه صورت انتخاب می‌کنند و به اجرا در می‌آورند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی

همه خدمات در لوتوس ودینگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در کمال تمیزی و پاکیزگی در سالن انجام می‌شود. در واقع دامادها دیگر نگرانی از بابت آلودگی لوازمی که برای سلامت آنها استفاده می‌شود نخواهند داشت. برخی لوازم به صورت یکبار مصرف استفاده می‌شود مانند حوله تیغ و ژیلت و... علاوه بر آن استفاده از برخی لوازم دیگر جهت انجام پدیکور و مانیکور به طور کامل پاکسازی و استریل می‌شوند.

نتیجه‌گیری

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت اکنون دیگر انتخاب آرایشگاه داماد در تهران کاری بسیار ساده به نظر می‌رسد زیرا سالن زیبایی لوتوس ودینگ همه انتظارات شما از زیبایی در شب خاص عروسی را فراهم آورده و شما را با وجود پکیج‌های منحصر به فرد به دامادی آراسته و زیبا تبدیل خواهد کرد. هم اکنون جهت رزرو وقت و تعیین کردن زمان گریم دامادی می‌توانید از وب سایت این مجموعه استفاده کنید.

تعداد بازديد: 63 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز