Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06:18

6
اسفند
با کره بدن، پوست خود را درخشان کنید

با کره بدن، پوست خود را درخشان کنید

باید بدانید که برای علاقمندان کره بدن، ما اینجا هستیم تا همه چیزهایی را که باید در مورد کره بدن بدانید، از جمله نحوه استفاده از کره بدن و نکات مهم ما برای استفاده حداکثری از کره بدن به شما بگوییم…

کره بدن چیست؟

کره بدن یک مرطوب کننده پوست است که معمولاً حاوی کره شی، روغن نارگیل و/یا سایر روغن ها و کره های گیاهی است. کره بدن به دلیل ضخیم تر بودن از لوسیون های بدن و مرطوب کننده ها قابل توجه است، به همین دلیل است که بیشتر احتمال دارد کره بدن را در شیشه پیدا کنید تا بطری، بنابراین بتوانید به راحتی مقدار مورد نظر کرم بدن خود را بردارید.

همچنین شناخته شده است که کره های بدن در تغذیه و جوانسازی پوست های خشک موثرتر هستند، چه در کل و چه فقط روی لکه های مشکل دار مانند آرنج و زانو استفاده شوند. به طور کلی در کره های بدن، کره شی مغذی و روغن نارگیل ارگانیک را به عنوان دو ماده اصلی خواهید یافت. این مواد به دلیل خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی خود شناخته شده اند و آنها را به یک جزء ضروری در هر کره بدن تبدیل می کند.

در طول ماه های زمستان، کره بدن بهترین دوست مراقبت از پوست شما خواهد بود. اگر از یک لوسیون بدن سبک استفاده کرده اید، ممکن است زمان آن رسیده که آن را با یک کره بدن غنی تعویض کنید.

آب داغ می تواند پوست شما را خشک کند، بنابراین مطمئن شوید که آب شما گرم است (...اما نه خیلی گرم!) سپس بعد از حمام، کره بدن مرطوب کننده انتخابی خود را روی پوست خود ماساژ دهید تا به حفظ رطوبت کمک کند.

اگر پوست خشکی دارید، بهتر است روزانه از کره بدن استفاده کنید. در همین حال، اگر پوست نرمال یا چرب دارید، ممکن است فقط نیاز به استفاده از کره بدن هر 2 تا 3 روز یکبار، به عنوان یک درمان هفتگی یا فقط برای درمان لکه های خشک مشکل ساز داشته باشید.

کره بدن را قبل از خواب بمالید تا یک شب مرطوب‌سازی کنید. یکی از نکات مورد علاقه ما برای استفاده حداکثری از کره بدنتان این است که آن را درست قبل از خواب برای یک درمان مرطوب کننده شدید در طول شب بمالید.

هنگام استفاده از کره بدن قبل از خواب، بهتر است فقط کره بدن را به آرامی روی پوست ماساژ دهید. این به این دلیل است که در هنگام خواب، بقیه کره بدن روی پوست شما زمان بیشتری خواهد داشت تا به صورت جادویی عمل کند و در پوست ما فرو برود.
برای مراقبت از پوست مغذی بیشتر، قبل از پوشیدن یک جفت جوراب دنج و خوابیدن در رختخواب، مقدار زیادی کره بدن را روی پاهای خود بمالید. جوراب ها به حفظ رطوبت کمک می کنند و برای تغذیه پاهای خشک و خسته فوق العاده هستند.
اگر متوجه شدید که پوست شما بیشتر مستعد خشکی است، مقاله ما در مورد نحوه درمان پوست خشک حاوی نکات و توصیه هایی است که به شما کمک می کند تا پوست خود را با تغذیه اضافی تامین کنید.

چگونه از کره بدن استفاده می کنید؟

بهترین راه برای استفاده از کره بدن این است که آن را بعد از دوش گرفتن یا حمام روزانه بمالید. هنگامی که از دوش گرفتن یا حمام روزانه خود لذت بردید، بدن خود را با یک حوله خشک کنید. نکته بسیار مهم، کمی رطوبت روی پوست خود بگذارید و پوست خود را به طور کامل مالش یا خشک نکنید.

سپس، مقدار زیادی ای از کره بدن را مستقیماً روی پوست خود بمالید و به آرامی با حرکات نسبتا سفت روی پوست ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. سعی کنید از استفاده بیش از حد، خودداری کنید و به یاد داشته باشید که اگر احساس می کنید پوست شما در طول روز نیاز به رطوبت بیشتری دارد، همیشه می توانید یک لایه دیگر روی آن بمالید.

هنگام استفاده از کره بدن، به آرنج، زانو، دست و پاهای خود توجه ویژه ای داشته باشید. همه اینها مناطقی هستند که بیشتر مستعد خشکی هستند، به این معنی که از یک لایه بسیار زیاد کره بدن برای کمک به تغذیه این نواحی مشکل‌دار سود زیادی خواهند برد.

نکات و توصیه های مهم برای استفاده از کره بدن:


با استفاده از کره بدن بلافاصله بعد از حمام، رطوبت خود را حفظ کنید ، می توانید در هر زمانی از شبانه روز از کره بدن استفاده کنید. اما بهترین راه برای اطمینان از اینکه رطوبت را آب بندی کرده اید، استفاده از کره بدن در عرض 5 دقیقه پس از دوش گرفتن است.

 

رایحه را با کره بدن تکمیل کنید

یکی از موارد مورد علاقه ما در مورد کره بدن این است که برای کمک به ماندگاری عطر شما در طول روز عالی است. اگر می‌خواهید عطر مورد علاقه‌تان ماندگاری بیشتری داشته باشد، به چیزی برای چسبندگی آن نیاز دارید. روغن‌های موجود در کره بدن، پایه‌ای عالی برای عطر یا بادی میست انتخابی شما ایجاد می‌کنند و به عطر چیزی برای چسبیدن می‌دهند.

انتخاب کره بدن و شستشوی بدن در رایحه ای که با عطر انتخابی شما مطابقت داشته باشد به ماندگاری آن رایحه های زیبا در تمام طول روز کمک می کند.

نمونه یک کره بدن با معتبرترین برند ؛کره بدن گواوا پتال فرش

کره بدن گواوا پتال فرش با خواص و ویژگی های زیر میتواند یک محصول فوق العاده برای سلامت و جوانی پوست شما باشد

• تهیه شدن از مواد گیاهی و طبیعی
• تهیه شده از عصاره های ارگانیک تایید شده گواهی نامه دار
• حاوی عصاره میوه گواوا سرشار از لیکوپن و آنتی اکسیدان
• بازسازی و حفظ سلامتی پوست
• سم زدایی و تازگی بخشی پوست
• مراقبت از پوست در برابر فرایند افزایش سن و پیری
• حاوی روغن نارگیل جهت آبرسانی و نرمی پوست
• حاوی روغن آرگان و شی باتر جهت حس نرمی و لطافت پوست
• دارای PH متعادل
• رایحه بسیار دلپذیر
• کاملا وگان ( گیاهی )
• فاقد سولفات، رنگ، گلوتن، پاربن و مواد نگهدارنده

تعداد بازديد: 102 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز