Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 21:49

9
آذر
درمان خشکی پوست با 2 لوسیون خانگی + طرز تهیه

درمان خشکی پوست با 2 لوسیون خانگی + طرز تهیه

شما می‌ توانید از میوه‌ ها و روغن‌ هایشان علاوه بر ماسک برای تهیه لوسیون بدن برای رفع خشکی پوست هم استفاده کنید. در ادامه به بررسی این لوسیون‌ها می‌ پردازیم

یکی از مشکلات پوستی خشک شدن پوست بدن به خصوص در خانم‌ هاست برای همین است که استفاده از لوسیون بدن به بانوان توصیه می‌ شود اما استفاده از چه نوع لوسیونی برای پوست ما مناسب است؟ صد درصد نوع خانگی آن بهترین گزینه خواهد بود. شما می‌ توانید از میوه‌ ها و روغن‌ هایشان علاوه بر ماسک برای تهیه لوسیون بدن هم  استفاده کنید. در ادامه به  بررسی این لوسیون‌ها می‌ پردازیم.

 

چرا باید لوسیون بسازیم؟

روش های مختلفی برای تهیه لوسیون بدن در خانه وجود دارد. بیایید سعی کنیم  به جای لوسیون‌های شیمیایی خودمان لوسیون  درست کنیم. درست کردن محصولات مراقبت از پوست به صورت دست‌ساز بسیار مفید است زیرا دقیقاً می دانید چه چیزی در آن‌ها وجود دارد!
 لوسیون های خریداری شده از فروشگاه حاوی مقدار زیادی مواد مصنوعی از جمله عطر و مواد نگه دارنده است که برای پوست به خصوص پوست‌های حساس مناسب نیست.

بیشتربخوانید:

با این 7 ماده غذایی خشکی پوست را درمان کنید


از بین بردن خشکی پوست با 2 لوسیون خانگی + طرز تهیه

طرز تهیه لوسیون خانگی دانه انگور برای رفع خشکی پوست

نصف فنجان کرم پایه

یک چهارم  فنجان روغن هسته انگور

یک قاشق چای خوری روغن ویتامین E

همه مواد تشکیل دهنده را در یک ظرف شیشه ای مخلوط کنید و در آن را محکم  ببندید. بعد از حمام کردن کافی است یک لایه نازک از آن را روی پوست بمالید.

 بیشتربخوانید:

درمان خشکی پوست با 11 ماسک خانگی

 

 

 

طرز تهیه لوسیون خانگی آلوئه ورا برای رفع خشکی پوست

نصف فنجان ژل آلوئه ورا

۲ قاشق غذاخوری گل همیشه بهار خشک

۲ قاشق غذاخوری گل بابونه خشک

یک قاشق چای خوری برگ چای سبز

تمام مواد را درون ظرف شیشه ای نشکن بریزید. سپس ظرف را روی حرارت بگذارید و چند دقیقه حرارت دهید تا مواد کاملا با هم مخلوط شود. سپس اجازه دهید تا مواد خنک شود و بعد آن را از صافی رد  کنید و درون شیشه کرم بریزید.

 بیشتربخوانید:

فواید روغن کرچک برای پوست صورت

ماسک خانگی برای درمان خشکی پوست در سرما

 

 

 

برچسب ها: پوست، چای سبز، مراقبت از پوست، ویتامین E، خشکی پوست، لوسیون، لایه برداری پوست، روغن هسته انگور تعداد بازديد: 463 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز