Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 16:38

26
خرداد
3 روش خانگی برای برجسته کردن گونه بدون نیاز به تزریق ژل!

3 روش خانگی برای برجسته کردن گونه بدون نیاز به تزریق ژل!

داشتن گونه هایی برجسته یکی از معیارهای زیبایی در خانم ها است. در ادامه با چند ورزش و ماسک مواد طبیعی برای برجسته شدن گونه‌ ها همراه ما باشید

برخی از خانم‌ها دوست دارند گونه های زیبایی داشته باشند. اگر گونه‌ هایی زیبا می‌خواهید می‌ توانید بدون صرف هزینه از برخی ورزش‌های صورت کمک بگیرید همچنین با ماساژ دادن و ورزش دادن عضله‌های صورت‌ تان می‌توانید تغییرات جالبی در حالت گونه‌های‌تان ایجاد کنید. غیر از ورزش با ماسک مواد طبیعی هم می‌توانید گونه‌های برجسته داشته باشید. در ادامه با چند ورزش و ماسک مواد طبیعی برای برجسته شدن گونه‌ ها همراه ما باشید.

 

برجسته کردن گونه با ورزش 

لب‌ ها را غنچه کنید و همزمان گونه‌ ها را بکشید و لبخند بزنید. سپس انگشتان‌ تان را کنار لب‌ ها قرار دهید و تا بالای گونه‌ ها بکشید این پوزیشن را 20 ثانیه نگه دارید.
 

درحالی که دهان خود را بسته‌ اید، گونه‌ ها را تا جای ممکن با هوا پر کنید، این پوزیشن را به مدت 45 ثانیه نگه دارید، سپس هوا را به آرامی به بیرون بازدم کنید.

لب‌ ها را به شکل حرف O کنید و لبخند بزنید، سپس انگشتان هر دست را در بالای گونه قرار دهید و به آرامی بکشید و پایین بیاورید این کار را تا 30 ثانیه انجام دهید.

روی یک صندلی کاملا صاف بنشینید. دهان‌ تان را غنچه کنید و لب‌ ها را به سمت بیرون بکشید و همین حرکت را برای سمت دیگر نیز تکرار کنید. این کار را به مدت یک دقیقه انجام دهید، برای نتیجه گیری بهتر این کار را سه بار در روز تکرار کنید.
 

دهان‌ تان را تا جایی که می‌ توانید محکم ببندید و در همین حال لبخند عریضی بزنید و این پوزیشن را به مدت 10 ثانیه حفظ کنید، سپس گوشه‌ ها را به سمت بالا و تاجای ممکن بکشید. این حرکت را در سه مرحله و دوبار در روز انجام دهید.

 بیشتربخوانید:

روش هایی طبیعی برای پر کردن صورت

 

 

 

برجسته کردن گونه با گلاب و گلیسیرین

گلاب و گلیسیرین ترکیب فوق‌ العاده‌ای است که در چاق شدن صورت، تاثیر فراوانی دارد. این ترکیب فواید شگفت‌انگیزی برای پوست و همچنین خاصیت مرطوب‌ کنندگی دارد.
گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید و ترکیب آن را هر شب و ترجیحا قبل از خواب، روی گونه‌ های خود بمالید. بگذارید تا صبح روی صورت‌ تان بماند و صبح، صورت خود را با آب گرم بشویید. این ترکیب، پوست را تقویت می‌ کند و هیدراته نگه می‌ دارد. از این روش به صورت مرتب استفاده کنید تا صورت‌ تان چاق و گونه‌ های‌ تان برجسته شود.

بیشتر بخوانید:

چاق شدن صورت با روش های شگفت انگیز


برجسته کردن گونه با سه روش خانگی، بدون نیاز به تزریق ژل!!

بیشتربخوانید:

7ماسک بی نظیر مخصوص پوست های چرب

 

 

برجسته کردن گونه با آلوئه ورا

آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان‌ ها، ویتامین C و ویتامین E است. به همین دلیل بسیاری از مردم فکر می‌کنند می‌ تواند برای پوست موثر باشد. برای برجسته کردن گونه‌ها گیاه آلوئه ورا را از وسط نصف کنید و ژل داخل آن را روی گونه خود بگذارید و سپس به آرامی و به صورت دورانی مالش دهید. این کار را 30 تا 60 دقیقه قبل از حمام انجام دهید و روزانه آن را تکرار کنید.

 

 

برچسب ها: آلوئه ورا، ماساژ، ویتامین c، جوانسازی پوست، ماسک، گلیسیرین، تزریق ژل، زاویه سازی صورت، برجسته شدن گونه، گونه تعداد بازديد: 194 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز