Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 18:13

21
خرداد
ویژگی‌هایی ظاهری که به نظرتان زشت هستند، اما در واقع می‌توانند مفید باشند

ویژگی‌هایی ظاهری که به نظرتان زشت هستند، اما در واقع می‌توانند مفید باشند

برخی از ویژگی‌های ظاهری مفید در شما وجود دارد، که ممکن است آن‌ها را خوب یا زیبا ندانید، ولی در حقیقت باید بابت آن‌ها سپاسگزار باشید.

ساختار ژنتیکی هر یک از ما، محیطی که در آن بزرگ شده‌ایم و چالش‌های فیزیکی که با آن روبرو هستیم؛ متفاوت است. همه ما متفاوت به نظر می‌رسیم، اما بدن ما به روش باورنکردنی در هر شکل، اندازه، رنگ و ظاهر، خودش است. بیایید تفاوت‌های خود را بپذیریم. برخی از ویژگی‌های ظاهری مفید در شما وجود دارد، که ممکن است آن‌ها را خوب یا زیبا ندانید، ولی در حقیقت باید بابت آن‌ها سپاسگزار باشید.

 

انگشتان پر مو پا

آیا از انگشتان پر مو پای خود وحشت دارید؟ اگر چنین است، باید تجدید نظر کنید. از آنجایی که اگر خون رسانی به این ناحیه کاهش یابد، می‌تواند باعث از بین رفتن جریان خون در فولیکول‌های مو شود؛ بنابراین گاهی اوقات، فقدان مو می‌تواند یک علامت هشدار دهنده برای مشکلی جدی باشد، مانند بیماری شریان محیطی (PAD).

 بیشتربخوانید:

کچل بودن و اعتماد به نفس داشتن

 

 

 

سر طاس

آیا از مو‌های نازک سر خود می‌ترسید؟ مردانی که قبل از ۳۰ سالگی دچار عقب‌نشینی خط مو یا لکه‌های طاسی می‌شوند، ۴۵ درصد کمتر در سنین بالاتر به سرطان پروستات مبتلا می‌شوند. دانشمندان آمریکایی بر این باورند که این عامل به سطوح بالاتر تستوسترون در افرادی که زودتر طاس می‌شوند مربوط است که ممکن است به مبارزه با تومور‌ها کمک کند.

آن‌ها ۲،۰۰۰ مرد ۴۰ تا ۴۷ ساله را مورد مطالعه قرار دادند که نیمی از آن‌ها به سرطان پروستات مبتلا بودند. پروفسور جاناتان رایت، از دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در سیاتل، می‌گوید: «ما دریافتیم که طاسی زودرس با کاهش ۲۹ تا ۴۵ درصدی خطر نسبی سرطان پروستات مرتبط است.»

 

پوست پر خال

خال‌های بیشتر ممکن است به این معنی باشد که ظاهر جوان خود را برای مدت طولانی تری حفظ می‌کنید. خال‌ها همچنین می‌توانند خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن را کاهش دهند.

 بیشتربخوانید:

لباس ، نشانه وجود شماست!

 

 

 

بینی بزرگ

به گفته دانشمندان، مشخص شده است که داشتن بینی بزرگ ممکن است از شما در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت کند. محققان دانشگاه آیووا در ایالات متحده دو بینی مصنوعی ساختند که یکی از آن‌ها ۲.۳ برابر بزرگتر از دیگری بود. وقتی آن‌ها را روی سر مصنوعی قرار دادند، دریافتند که بینی بزرگ ۶.۵ درصد ذرات کمتری را جذب می‌کند.

برچسب ها: بینی، کم مویی، کچلی تعداد بازديد: 232 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز