Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 22:58

15
مهر
چگونه لباس‌های ساده اما در عین حال شیک بپوشیم؟

چگونه لباس‌های ساده اما در عین حال شیک بپوشیم؟

حتما بسیار این جمله را شنیده‌اید که می­‌گویند زیبایی در سادگی است. حقیقت در عمق سادگی زیبایی غیر قابل توصیفی وجود دارد که بسیاری از افراد آن را درک نمی کنند.

به گزارش همشهری آنلاین حتما بسیار این جمله را شنیده‌اید که می­‌گویند زیبایی در سادگی است. حقیقت در عمق سادگی زیبایی غیر قابل توصیفی وجود دارد که بسیاری از افراد آن را درک نمی­کنند. این روزها بسیار می­بینیم افراد مشهوری که آرایش نمی­کنند، لباس های آنچنانی نمی ­پوشند و اجباری برای خود ندارند که حتما از یک برند مشهور خرید کنند.

این افراد به عمق زیبایی پی برده اند و تبلیغات بسیاری برای درک سادگی وجود دارد و امروزه مدل های زیادی را می­بینیم که بدون ترس از موهای زائد صورتشان در مراسم های بزرگ شرکت می­کنند و دوست دارند که مردم حقیقت وجودی آنها را ببینند، حتی اگر درکی از آن ندارند همین که خود واقعیشان را در دید مردم می­گذارند برای خودشان کافی است و نیازی به تایید کسی ندارند. هرچند این روزها طرفداران بسیار زیادی برای این سبک ها و تفکر های این چنینی وجود دارد. حال ما می­خواهیم هرچه بیشتر از سادگی استایل های جذاب با شما صحبت کنیم تا نکاتی را در این استایل ها به شما نشان دهیم. شما هم می­توانید در استایل خود از این نکات برای داشتن یک استایل ساده و در عین حال جذاب استفاده کنید.این افراد به عمق زیبایی پی برده اند و تبلیغات بسیاری برای درک سادگی وجود دارد و امروزه مدل های زیادی را می­بینیم که بدون ترس از موهای زائد صورتشان در مراسم های بزرگ شرکت می­کنند و دوست دارند که مردم حقیقت وجودی آنها را ببینند، حتی اگر درکی از آن ندارند همین که خود واقعیشان را در دید مردم می­گذارند برای خودشان کافی است و نیازی به تایید کسی ندارند. هرچند این روزها طرفداران بسیار زیادی برای این سبک ها و تفکر های این چنینی وجود دارد. حال ما می­خواهیم هرچه بیشتر از سادگی استایل های جذاب با شما صحبت کنیم تا نکاتی را در این استایل ها به شما نشان دهیم. شما هم می­توانید در استایل خود از این نکات برای داشتن یک استایل ساده و در عین حال جذاب استفاده کنید.

بیشتربخوانید:

شیک پوشی با دانستن چند نکته ساده

 

 

۱. اکسسوری ها معجزه می­کنند

استفاده از اکسسوری ها استایل ساده و بی روح را به یک استایل شیک تبدیل می­کند. لباس های ساده بسیار زیبا هستند اما به تنهایی شما را شیک و بی نقص نخواهند کرد و استفاده از اکسسوری ها به خاص تر شدن استایلتان کمک می­کند. ساعت های مختلفی استفاده کنید. ساعت همیشه استایلتان را زیباتر می­کند. هرگز فکر نکنید که خرید ساعت هدر دادن پول است. ساده ترین استایل ها هم با استفاده از یک ساعت تکمیل می­شوند. اصلا نیازی نیست از تجملات خاص و متفاوت استفاده کنید. تنها یک ساعت زیبا داشته باشید که برای انواع استایل هایتان مناسب باشد. از آنجایی که قیمت ساعت خوب بسیار بالا رفته است سعی کنید تا ساعتی بخرید که با استایل های مختلف هم خوانی داشته باشد و بتوانید از همان یک ساعت برای تمام استایل هایتان استفاده کنید.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید رنگ است. رنگ ها به تنهایی می­توانند استایل های زیبایی بیافرینند. استایلی که تماما مشکی باشد همیشه شیک است. در عین سادگی هم برای خانم ها و هم آقایان شیک و خاص می­باشد. پوشیدن یک مدل پیراهن یا تیشرت مردانه مشکی از بادی اسپینر با یک شلوار راسته و یک ساعت بند فلزی نقره ای، استایل شیکی است که آقایان در بسیاری از مهمانی ها از آن استفاده می­کنند. خانم های زیادی هم به این استایل‎های مردانه علاقه مند هستند. مانتو شلوار مشکی هم برای خانم‌ها زیبا، ساده و جذاب است. مانتوهای کتی با برش‌های سرشانه و یک شلوار پارچه‌ای مشکی و کفش چرمی زرشکی تخت استایل زیبا و ساده ای می­باشد که در محیط های مختلفی می­توانید از آن استفاده کنید.

بعضی از رنگ ها حتی اگر پارچه شما طرحدار نباشد استایلتان را از حالت سادگی خارج می‌کند. رنگ هایی مانند قرمز برای لباس و یا صورتی به هیچ عنوان در داشتن یک استایل ساده و شیک به شما کمک نمی‌کنند.

سعی کنید تا از پالت‌های رنگی نود استفاده کنید. رنگ هایی با تناژ کرم و قهوه ای و تناژ صورتی بسیار کمرنگ برای آن که بتوانید استایلی ساده و شیک داشته باشید بسیار به شما کمک می‌کنند و خاص و جذاب هستند. به عنوان مثال ترکیب یک کت کرم با شلوار قهوه ای و بلوز کوتاه سفید یا کرم بسیار روشن یک استایل ساده و نود است.

بیشتر بخوانید:

بزرگترین اشتباه خانم‌ها در لباس پوشیدن

 

 

۲. در انتخاب رنگ با دقت عمل کنید

نکته ای که باید در تمام استایل هایتان به آن توجه داشته باشید این است که چه ایراد اندامی داشته باشید و چه نداشته باشید شلوار، دامن و شلوارک‌هایی که در پایین تنه می‌پوشید حتما از نظر رنگی تیره تر از پیراهنتان باشد. لباس های تیره رنگ زاویه دید ایجاد می‌کنند و اگر شما از یک شلوار روشن برای پایین تنه استفاده کنید اندامتان متقارن به نظر نمی‌رسد. همیشه لباس های بالا تنه را چند درجه روشن تر از شلوار هایتان انتخاب کنید.

نکته دیگر در مورد رنگ این است که استفاده از رنگ های اصیل و سنگین مانند سورمه ای، قهوه ای تیره، بادمجانی، سبز یشمی به همراه یک تناژ رنگی روشن استایلتان را جذاب و شما را فردی شجاع نشان می‌دهد. به عنوان مثال استفاده از یک شلوار یشمی به همراه یک لباس کرم استایلی خاص، زیبا و جذاب برای آقایان می‌باشد.

۳. لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد نپوشید

لباس های تنگ استایل شما را از سادگی خارج نمی‌کنند اما زیبایی آن را کم می‌کنند. لباس های گشاد هم همین اثر را دارند. استفاده از لباس تنگ شخصیت شما را زیر سوال می‌برد. برای ساده و شیک بودن هرگز از لباس های خیلی تنگ استفاده نکنید. لباس های خیلی گشاد اگر فرم خاصی به بدنتان ندهند طوری به نظر می‌رسند که انگار آناتومی بدن شما متفاوت است. به عنوان مثال تیشرت های بسیار گشاد پسرانه تا روی زانو به همراه شلوارهای بگ و گشاد آناتومی شما را طوری نشان می‌دهد که انگار ایراد اندامی دارید و پاهایی کوتاه و بالاتنه ای بزرگ دارید.

۴. مینیمالیست را بهتر بشناسید

استایل های مینیمال یا استایل های ساده گرایانه طی چند سال اخیر بسیار محبوب شده است. این استایل ها با کمترین تجملات زیبایی خاصی دارد. دلیل این زیبایی دقت در کنار هم قرار دادن صحیح اجزا استایل و توجه به قوانین طراحی لباس می­باشد. رعایت تمامی نکاتی که ایراد را می­پوشاند در این استایل ها دیده می­شود و ترکیب رنگ این استایل ها عموما به دور از رنگ های بسیار گرم و درخشان است. رنگ هایی مانند خاکی، کرم، قهوه ای، سبز های مات و تیره، صورتی های کم رنگ و بسیاری دیگر از این قبیل تشکیل دهنده این سبک استایل ها هستند. سبک مینیمال به دلیل طرز فکری که در آن وجود دارد بسیاری را به خود علاقه مند کرده. استفاده از کمترین تجملات و دریافت بهترین بازخورد از این استایل به دلیل این است که انسان ذاتا گرایش به سادگی دارد.

۵. ترند های سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را دنبال کنید

ترند سالهای اخیر عموما لباس های ساده ای هستند که روی آنها نهایتا دو جیب دارد و پارچه ها اکثرا ساده هستند. برای پاییز کت های ساده کرم قهوه ای و برای بهار کت های ساده صورتی و آبی ملایم را داشتیم. شلوار ها برای پاییز مام فیت های طرح جین و در بهار شلوار پارچه ای های رنگ روشن با کمر های پیلی دار بودند. این استایل ها می­توانند برایتان الهام بخش باشند تا پوشش جذاب این پاییز خود را به راحتی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

ایده های ست کردن شلوار جاگر زنانه و مردانه

 

 

۶. پارچه های ساده اما گران قیمت

اگر می­خواهید خوش استایل باشید بهتر است پارچه ها را بیشتر بشناسید. بعضی پارچه ها اگرچه ساده و بدون طرح هستند اما آنچنان جذابیتی به یک استایل می­دهند که بسیاری از پارچه های طرح دار نمی­توانند همچین تغییری ایجاد کنند. به عنوان مثال اگر بخواهیم پارچه های فاستونی را با پارچه های تترون مقایسه کنیم شاید بعضی پارچه های تترون طرحی شبیه به پارچه های فاستونی داشته باشند اما در نهایت زمانی که دو پارچه با یک مدل دوخته می­شوند مشاهده می­کنید که ریزش پارچه فاستونی و حالت ایستادن پارچه به دلیل آهار آن بسیار زیباتر و خاص تر از پارچه تترون می­باشد.

۷. برند هایی که تولیدات ساده و شیک دارند کدام اند؟

اگر برند پوش هستید و می­خواهید از تولیدات برند معتبری خریدهای خود را انجام دهید ما به شما برند بادی اسپینر را پیشنهاد می­کنیم. بدی اسپینر با تولید انواع لباس های ساده و شیک می­تواند شما را در داشتن یک استایل ساده، راحت و زیبا یاری کند. تولیدات این برند شامل انواع تیشرت زنانه و مردانه، پیراهن، کاپشن و.... می­باشد که شما می­توانید از فروشگاه اینترنی آن هر محصولی که می­خواهید را سفارش دهید.

برند دیگری که تولیدات ساده و شیکی برایتان دارد برند ال سی وایکیکی است. انواع مختلف تیشرت، کاپشن و شلوارک ال سی وایکیکی و یا دیگر محصولات این برند برایتان یک خرید دلچسب را در حراج امسال خود به همراه خواهد داشت.

در این مقاله سعی کردیم تا به شما بیاموزیم چگونه استایلی شیک و ساده و جذاب داشته باشید. امیدواریم اطلاعات مفیدی را در اختیارتان گذاشته باشیم.

برچسب ها: لباس، لباس مردانه، شیک پوشی، اکسسوری، استایل، ست کردن تعداد بازديد: 412 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز