Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:24

24
شهریور
عمل های زیبایی حتما تحت نظر یک پزشک انجام شود

عمل های زیبایی حتما تحت نظر یک پزشک انجام شود

اگر می خواهید عمل های زیبایی انجام دهید بهتر است فقط زیر نظر یک پزشک صورت گیرد

به گزارش خراسان : متاسفانه توجه کاذب به زیبایی و میل به کامل بودن ظاهر باعث گرایش به عمل زیبایی شده است، به همین دلیل بهتر است به نکات زیر توجه بیشتری داشته باشیم زیرا یکی از بزرگ‌ترین و در عین حال پنهان‌‌ترین خطرهایی که به فیلر و بوتاکس مربوط می‌شود به‌اصطلاح «دکتر عوض کردن» است.


در این پدیده که برای سلامتی و جان انسان‌ها خطری جدی محسوب می‌شود، بعد از این که پزشک اول از انجام عمل‌های زیبایی بیشتر امتناع می‌کند یا از بیمار می‌خواهد که مدتی حدود سه تا چهار ماه میان معالجات فاصله بیندازد، بیمار سراغ پزشکی جدید می‌رود. پزشک جدید شما  اغلب ممکن است خبر نداشته باشد بیمار قبلا چه مراحلی را طی کرده است.

یکی از پزشکان متخصص زیبایی برجسته در لندن، به ایندیپندنت می‌گوید: «بیماران متوجه نیستند که ممکن است جا‌نشان را به خطر بیندازند. دکتر عوض کردن کار خطرناکی است. اگر نتوانید به دکتر جدید اطلاعات کافی درباره بوتاکس بدهید ، هرچه آن‌ها تزریق کنند ممکن است ایجاد عفونت، التهاب، گره و غده کند.»بیماری را دیده‌ام که فیلر لب زده بود و می‌خواست عمل فیلر  دوباره انجام دهد . پزشک اول اجازه نداده بود، فیلر بیشتری بزند و او رفته بود سراغ یک پزشک دیگر. نتیجه‌اش انسداد رگ بود که اگر درمان نمی‌شد، می‌توانست به مرگ بافت‌ و کوری منجر شود.»مرگ بافت یعنی پوست تیره می‌شود و می‌میرد و اگر پوست دچار عفونت شود، باید آن را با جراحی برداشت.

برچسب ها: عمل زیبایی، بوتاکس، تزریق ژل، لیفت صورت تعداد بازديد: 289 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز