Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 17:05

1
شهریور
معرفی 3 ادکلن زنانه معروف و خوش‌بو برای تمام روزهای سال

معرفی 3 ادکلن زنانه معروف و خوش‌بو برای تمام روزهای سال

همه‌ی ما وقتی برای اولین بار کسی را ملاقات می‌کنیم، شخصیت او را تا حدودی با توجه به شاخص‌های ظاهری که دارد، قضاوت می‌کنیم. در ابتدا ممکن است چهره، پوشش خاص و یا حتی یک رایحه خوش‌بو نظر ما را به بعضی از افراد جلب کند.

همه‌ی ما وقتی برای اولین بار کسی را ملاقات می‌کنیم، شخصیت او را تا حدودی با توجه به شاخص‌های ظاهری که دارد، قضاوت می‌کنیم. در ابتدا ممکن است چهره، پوشش خاص و یا حتی یک رایحه خوش‌بو نظر ما را به بعضی از افراد جلب کند. عطرها مانند نوع پوشش و استایل، تکمیل کننده ظاهر بیرونی ما هستند و نقش مهمی در تاثیرگذاری ما بر روی افراد پیرامون‌مان دارند. به همین دلیل، طبیعی است که برای پیدا کردن عطر موردعلاقه خود کمی وسواس به خرج دهیم. اما دیگر لازم نیست نگران باشید ما در این مقاله شما را در خرید یک ادکلن خوش‌بو راهنمایی می‌کنیم.

 

عطر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تولید و فروش عطر و ادکلن، یک اقتصاد پر طرفدار در سراسر دنیا است و در حال حاضر برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. این موضوع در کنار تنوع محصولی بی‌شماری که با خود به همراه می‌آورد، ممکن است خرید ادکلن را برای ما دشوار کند.

اگر هنوز عطر مورد علاقه خود را پیدا نکرده‌اید و به دنبال یک ادکلن مناسب می‌گردید، باید ابتدا به این سوال جواب دهید که از نظر شما یک عطر خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 

ماندگاری بالا

یکی از چالش‌هایی که معمولا در خرید ادکلن با آن‌ مواجه می‌شویم، ماندگاری بالا است. یافتن عطری که رایحه خوبی داشته باشد، نسبتا آسان است اما، پیدا کردن عطری که همزمان ماندگاری بالایی نیز داشته باشد، چندان راحت نیست!

از طرفی، گاهی اوقات بوی عطرها پس از مدتی تغییر می‌کند و به خوبی اول نیست. پس عاقلانه است قبل از هزینه کردن بر روی ادکلن مدنظر خود، یک نمونه‌ی کوچک از آن را برای مدتی تست کنید و از کیفیت آن مطمئن شوید.

 

رایحه دلنشین

همه‌ی عطرها از سه نت اصلی(نت اولیه، نت میانی و نت پایانی) تشکیل می‌شوند. غلظت هر یک از نت‌ها نقش تعیین کننده‌ای در رایحه‌ی کلی یک ادکلن دارند. نت اولیه در حقیقت نت اصلی یک عطر است و اولین رایحه‌ای است که ما پس از اسپری کردن ادکلن متوجه آن می‌شویم. نت میانی که معمولا در آن از رایحه گل‌ها استفاده می‌شود، نقش مکمل را دارد و نت پایانی همان‌طور که از نامش پیداست، آخرین رایحه‌ای است که استشمام می‌کنیم.

انتخاب درست رایحه‌ها در هر یک از نت‌ها و ترکیب و هارمونی مناسب آن‌ها در کنار همدیگر، باعث ایجاد یک رایحه خوش‌بو و به یاد ماندنی در ادکلن می‌شوند.

 

چه ادکلنی بخریم؟

پس از این‌که توقعات خود را از یک ادکلن خوب شناسایی کردید و با ویژگی‌های یک ادکلن باکیفیت آشنا شدید، انتخاب و خرید عطر چندان دشوار نیست.

 سلیقه هر کس متفاوت است. رایحه‌ای که برای کسی خوشایند است، ممکن است از نظر فرد دیگری جالب نباشد. اما دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید! 3 ادکلن زیر، با رایحه‌های خوش‌بو و ماندگار، از محبوب‌ترین ادکلن‌های زنانه‌اند که معمولا نظر همه‌ی افراد، حتی سخت پسندان را نیز به خود جلب می‌کنند. با رایحه‌های خوش‌بوی این ادکلن‌ها می‌توانید در تمام روزهای سال یک حس خوب را به خود و دیگران هدیه کنید.

 

ادکلن گودگرل

ادکلن زنانه گودگرل از برند معروف کارولینا هررا(carolina Herrera) می‌باشد که در سال 2016 با طراحی خاص(کفش پاشنه بلند) به بازار عرضه شد. این ادوپرفیوم در کنار ظاهر لاکچری، رایحه بی‌نظیری دارد و نت‌های اصلی تشکیل دهنده آن به شرح زیر می‌باشند:

  • نت اولیه: انگور فرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه توت، توت فرنگی
  • نت میانی: رز، گل صدتومانی، گل یلانگ، فلفل
  • نت پایانی: وانیل، روایح چوبی، مشک

گودگرل از زمان تولید تا به کنون از جمله پرفروش‌ترین ادکلن‌های موجود در بازار بوده است که به دلیل طراحی منحصربه‌فرد و رایحه‌های خاص و متضاد، همواره مورد توجه قرار گرفته است.

 

ادکلن میس دیور

ادکلن میس دیور با رایحه‌ی شیرین و گرم، در سال 2012 توسط برند معروف دیور تولید شده‌است. برند میس دیور که در زمینه مد و تولید کالاهای لوکس فعالیت می‌کند، یک برند موفق فرانسوی در تولید عطر و ادکلن نیز می‌باشد و رقبای قدرتمند زیادی دارد. یکی از رازهای موفقیت برند دیور، همکاری با عطرسازان خوش‌ذوق و کاربلدی همچون فرانسوا دماکی است.

رایحه‌ی ادکلن میس دیور الهام گرفته از دخترک جوان و زیبایی با احساسات سرکش و سرشار از عشق است. ساختار رایحه‌ی این ادکلن را میوه‌ها و مرکبات تشکیل می‌دهند و جزئیات نت‌های آن به ترتیب زیر می‌باشند:

  • نت اولیه: ترنج، گل یاسمن، گیاه کلاری سیج، رزین باریجه
  • نت میانی: گل میخک صد پر، گل یاس، گل زنبق، گل برف، گل محمدی، گل نرولی، نرگس، ریشه زنبق زرد
  • نت پایانی: کهربا، چرم، خزه بلوط، چوب صندل، درخت پچولی، درخت خس خس

اگر به دنبال ادکلنی می‌گردید که در کنار ظاهر لوکس و شیک، رایحه‌ی خوش‌بو و ماندگاری بالایی داشته‌باشد، ادکلن زنانه میس دیور انتخاب مناسبی برای شما است.

ادکلن میدنایت رز

 ترزور میدنایت رز با رایحه‌ی گرم، تند و شیرین توسط برند لانکوم در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ادکلن ترزور میدنایت رز با بیش از 16 ساعت ماندگاری و رایحه‌ی جذاب، تمامی استانداردهای یک ادکلن باکیفیت را داراست. در ترکیب نت‌های این ادکلن، از مشک و سدر نیز استفاده شده است که باعث می‌شود انتخاب خوبی به خصوص برای روزهای سرد سال باشد. محصولات استفاده شده در نت‌های این ادکلن به شرح زیر می‌باشند:

  • نت اولیه: گل سرخ بلغاری، رز، تمشک
  • نت میانی: یاس، گل صدتومانی، فلفل صورتی، جوانه انگور فرنگی
  • نت پایانی: وانیل، مشک، سدر

حرف آخر

سلیقه افراد در انتخاب عطر و ادکلن متفاوت است. به همین دلیل برندهای مختلف هر ساله ادکلن‌هایی با رایحه‌های متفاوت را تولید می‌کنند. 3 ادکلن بالا از پرطرفدارترین ادکلن‌های زنانه‌اند و اگر هنوز عطر موردعلاقه خود را پیدا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با توجه به رایحه‌ی مورد پسند خود، یکی از آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید.

رایحه مورد علاقه شما چیست؟ به نظر شما کدام یک برندهای معرفی شده ارزش خرید بالاتری دارند؟ اگر تجربه‌ی استفاده از هر یک از ادکلن‌های بالا را داشته‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

برچسب ها: عطر، ادکلن، عطر زنانه، عطر مردانه، رپورتا آگهی تعداد بازديد: 406 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز