Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 19:59

1
مرداد
7 نکته کاربردی برای خرید صندل تابستانی

7 نکته کاربردی برای خرید صندل تابستانی

اگر از مشتری ‌های صندل ‌های تابستانی هستید، باید در انتخاب و استفاده از آن دقت لازم را به عمل آورید تا در دراز مدت دچار مشکل نشوید. در ادامه چند توصیه به خانم‌ها برای خرید صندل داریم

 7 توصیه به خانم‌ ها برای خرید صندل تابستانی

یک صندل مناسب باید از کف پا، انگشتان، پاشنه و رویه پای شما محافظت کند. بهتر است جلوی صندل هم پوششی وجود داشته باشد تا از وارد شدن هر نوع ضربه به انگشتان جلوگیری شود. همچنین به خانم‌ها توصیه می‌شود صندل ‌هایی را نخرند که پاشنه‌اش بلندتر از ۳ سانتی متر باشد؛ چون هر چه پاشنه صندل بلندتر باشد، فشار به کف پا بیشتر و این فشار به پنجه و انگشتان پا منتقل می‌شود و سبب بیرون زدن انگشتان از ناحیه مشخص صندل و آسیب و زخم در انگشتان پا می‌شود.

بیشتربخوانید:

مناسب ترین کفش تابستانی برای آقایان

جوراب می‌تواند مانعی مناسب بین پا و بندهای صندل باشد و از آسیب و تاول پا جلوگیری کند. جوراب همچنین می‌تواند رطوبت و عرق پا را به خود جذب کند و پا را خشک نگه دارد.

صندل باید به میزان کافی بندهای محافظ داشته باشد تا بتواند تعادل پا را حفظ و از جلو و عقب رفتن زیاد پا در آن جلوگیری کند. جنس بندهای به کار رفته در صندل باید طوری باشد که سبب فشار آمدن به پا و ایجاد تاول در پشت پا یا انگشتان نشود. گاهی اوقات فشار زیاد بندهای به کار رفته در صندل می‌تواند به سیاه شدن ناخن و حتی افتادن آن منجر شود.

صندل ‌ها باید طوری طراحی شوند که پای شما بتواند کار خود را چه هنگام پیاده‌روی و چه   هنگام رانندگی به خوبی انجام دهد. زیره یا کفی خیلی سفت با هر قدمی که برمی‌دارید به پای شما آسیب می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین مدل های کفش اسپرت زنانه

کفش پاشنه بلند چه بلایی سر پاهایتان می آورد؟

دانستنی های مهم درباره خرید صندل های تابستانی

 

 یک صندل خوب باید آن قدر نرم و انعطاف پذیر باشد تا بتواند به راحتی خم شود. از طرف دیگر زیره صندل نباید آن قدر شل و نرم باشد که سبب ایجاد درد کف پا شود. بهترین انتخاب برای کف صندل، زیره ‌هایی با جنس چرم است تا در عین حال که نرم و انعطاف پذیر است از پا محافظت کند. همچنین کف صندل باید از جنسی باشد که گرمای زمین را در فصل تابستان به پا منتقل نکند و پا را نسوزاند.

بهترین جنس برای یک صندل خوب، چرم است که هم با دوام است، هم زیبا. ضمن این که بوی عرق هم نمی‌گیرد. چرم به کار رفته در صندل‌ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی است که البته چرم‌های مصنوعی ارزان‌تر هستند و از نظر دوام و نرم بودن هم فرق چندانی با چرم‌های طبیعی ندارند.

بیشتر بخوانید:

اصول خرید کفش با کیفیت عالی

جدیدترین و شیک ترین مدل های صندل زنانه

چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحت تر راه برویم؟

 

از خرید صندل ‌های لاانگشتی تا حد ممکن خودداری کنید. بند این صندل‌ها معمولا بین انگشت شست پا و انگشت دوم قرار می گیرد و سبب زخم شدن این ناحیه می‌شود. معمولا بین انگشتان به هم چسبیده، عرق و رطوبت جمع می‌شود که سبب عفونت و زخم خواهد شد.

برچسب ها: صندل، صندل تابستانی تعداد بازديد: 1690 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز