Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 04:09

23
تیر
اصول ست کردن شال و مانتو

اصول ست کردن شال و مانتو

یکی از نکات مهم برای شیک پوشی خانم ها در ایران، ست کردن شال یا روسری با مانتو است. در این مطلب اصول اولیه هماهنگ کردن شال و روسری با مانتو را بیان می‌کنیم

خراسان : تناسب رنگ در لباس پوشیدن یکی از مهم ترین اصول آراستگی است. از طرفی مانتو و روسری یا شال از اصلی‌ ترین لباس‌ های خانم‌ ها به شمار می‌ آید که رعایت تناسب رنگ و هماهنگ کردن درست آن‌ ها، کلید اصلی برای داشتن یک ظاهر مرتب و  آراسته است. در این مطلب اصول اولیه هماهنگ کردن شال و روسری با مانتو را بیان می‌کنیم.
 


مانتوهای طرح‌ دار را با  شال‌ های ساده ست کنید و در صورتی که شال و روسری‌ های طرح‌ دار بیشتر به چهره شما می‌ آید، می‌ توانید از مانتوهایی که پارچه ساده دارند استفاده کنید. اما اگر می‌ خواهید شال و روسری شلوغ را با یک مانتوی طرح‌ دار هماهنگ کنید، باید رنگ‌ های اصلی آن‌ ها یکی باشد. مثلا مانتو سفید و صورتی راه‌ راه را با یک  شال طرح‌ دار با رنگ غالب سفید یا صورتی هماهنگ کنید.
 

بیشتر بخوانید:

5 ایده ست کردن شلوار جین سفید برای بهار 2021

 

رنگ‌ های پاستیلی به خوبی با یکدیگر هماهنگ می‌ شوند به همین دلیل می‌‌ توانید از این ترکیب رنگی در استایل خود استفاده کنید.

برای هماهنگ کردن مانتو با شال و روسری به رنگ‌ های توصیه شده برای هر فصل و رنگ سال دقت و رنگ لباس‌ های خود را از میان این رنگ‌ ها انتخاب کنید.



5 نکته هماهنگ ‌کردن رنگ‌ مانتو با شال ‌و ‌روسری,اصول هماهنگ کردن شال و روسری با مانتو,ست کردن شال و روسری با مانتو

این روزها رنگ‌های بسیار متنوعی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ست‌های بسیار زیبا و جذابی را ایجاد کنید. علاوه بر سلیقه شخصی، شناخت تناسب رنگ‌ها به ما کمک می‌کند تا رنگ‌ها را با اصول رنگ‌شناسی درست در کنار هم استفاده کنیم.

رنگ مشکی و سفید با بیشتر رنگ‌ها هماهنگ می‌شود. با مانتو مشکی می‌توانید شال‌هایی به رنگ قرمز، آبی دریایی، خاکستری، زرد، سبز تیره و ... استفاده کنید. بهتر است شال سفید یا کرم یک دست نپوشید. با رنگ‌ها بازی کنید. از همه مهم‌تر در انتخاب شال و روسری، رنگ پوست چهره شماست و بعد از آن رنگ مانتو و کیف و کفش. رنگ شالی را انتخاب کنید که پوست صورت‌تان را بهتر نشان دهد. مثلا اگر در رنگ پوست‌تان زردی وجود دارد از رنگ‌های خانواده زرد و کرم استفاده نکنید. بهتر است رنگ‌های بژ و صورتی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بزرگترین اشتباه خانم‌ها در لباس پوشیدن

 

شال‌های رنگی با طرح‌های آبرنگی یا طرح‌های گرافیکی هم انتخاب خوبی است. معمولا این شال‌ها با رنگ و طرح‌های زیادی انتخاب‌های بیشتری برای شما ایجاد می‌کند. بهتر است شال را روی سرتان و با رنگ پوست‌تان امتحان و هر کدام چهره شما را بهتر نشان می‌دهد انتخاب کنید.

هرگز رنگ مشکی را با مشکی هماهنگ  نکنید. شال مشکی و مانتوی مشکی به هیچ وجه هماهنگ  خوبی نیست.

مکمل رنگ آبی، نارنجی است. برای هماهنگ  کردن مانتوی آبی می‌توانید از شال و روسری زرد یا نارنجی استفاده کنید تا باعث  آراستگی ظاهر شما شود. ترکیب رنگ زرد و نارنجی با آبی، ترکیبی بسیار خاص و شیک است.

طوسی از جمله رنگ‌های خنثی است که می‌توانید از شال و روسری با رنگ‌های متنوع به جز رنگ قهوه‌ای برای هماهنگ  کردن با مانتو ی طوسی استفاده کنید. اگر راهنمایی دقیق‌تری نیاز دارید، بهترین رنگ برای هماهنگ  کردن با مانتوی طوسی یا خاکستری، استفاده از تن رنگ‌های مختلف و رنگ‌های پاستیلی است. رنگ‌هایی که در هنگام ترکیب کردن با مانتوی طوسی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، رنگ‌های صورتی و زرشکی است. این دو رنگ با طوسی به خوبی هماهنگ  می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

اصول ست کردن لباس

 

برچسب ها: مانتو، روسری، شال تعداد بازديد: 2779 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز