Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 08:10

17
اسفند
چه سبک آرایش مو به شما می آید؟

چه سبک آرایش مو به شما می آید؟

می دانید چه سبک آرایش مویی به شما می آید؟ همیشه هنگام مهمانی رفتن در لحظه آخر با موهای خود درگیر هستید؟

به گزارش سلامت نیوز، آرایش مو همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها برای مهمانی ها بوده است که در بیشتر مواقع با مراجعه به سالن های زیبایی و آرایشگری حرفه ای این مشکل را حل کرده اما با بالا رفتن قیمت ها و توجه به زیبایی در هر شرایطی اکثر بانوان برای مهمانی های ساده تر خودشان اقدام به مرتب کردن موهای خود خواهند کرد که در این نوشتار سعی بر آن داریم تا شما را با آموزش شینیون مو مجلسی بیشتر آشنا کنیم تا در کمترین زمان ممکن موهای خود را به زیبایی بی آرایید.

بیشتربخوانید:

چه مدل مو کوتاهی متناسب با صورت شما چیست؟

 

شینیون مو چیست؟

یکی از سبک های آرایشی مو که بیشتر مورد پسند خانم های جوان و شیک پسند می باشد شینیون مو است که با جمع کردن مو و با استفاده از سنجاق مو بسته خواهد شد، برای انجام شینیون مو شما باید به لباس، جثه و چهره تان بسیار توجه کنید. جالب است بدانید که مدل شینیون مو تاثیر بسیار زیادی بر صورت شما داشته و بهتر است شما شینیونی مطابق به مد روز و آرایش چهره تان انتخاب کنید و در صورت داشتن آرایش غلیظ سعی کنید از مدل موهای بسته استفاده کنید تا آرایش تان بیشتر خودش را نشان دهد. برای داشتن مدل شینیون زیبا شما می توانید از اکسسوری های خاص و زیبا برای بیشتر کردن جلوه موهایتان استفاده کنید.

خرید اکسسوری مو، نیازمند اطلاعاتی راجب برند و بررسی مدل‌های موجود در بازار است تا با توجه به استایل و سبک پوشش خود و همچنین قرار و مراسمی که می‌خواهید در آن حضور داشته باشید و یا حتی برای مرتب کردن موها در یک روز عادی و معمولی، لوازم مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

اگر قصد خرید اکسسوری مو دارید ما به شما سایت فروشگاهی الانزا را پیشنهاد خواهیم کرد تا در صورت جستجو در میان اکسسوری های خاص مجموعه و پسند محصولی در صورت مناسب بودن قیمت اکسسوری مو آن را خریداری نمائید.

معرفی انواع شینیون مو

روش های زیادی برای آماده سازی مو در زمان برگزاری مهمانی یا مراسم ها وجود داشت که مدل آن وابسته به نوع شینیون مورد نظرتان متغیر خواهد بود، شما می توانید برای آشنایی با انواع شینیون مو با الانزا همراه شوید و به بررسی تکنیک های مخصوص هر یک بپردازید.

 بیشتربخوانید:

مدل شینیون های 5 دقیقه ای!

 

 

 

شینیون موی کوتاه

از آنجایی که این مدل شینیون مو برای هر مدل مویی قابل استفاده است باید به شما یادآور شویم که برای موهای کوتاه نیز می توانید از آن استفاده کنید، حتی اگر موهای شما خیلی کوتاه است و امکان استفاده از موی مصنوعی وجود ندارد باید با حالت دهنده های قوی موی شما حالت داده شود تا ماندگاری آن بیشترشود.

قیمت حالت دهنده‌ های مو مانند سایر محصولات آرایشی، بستگی به برند سازنده و متریال به کار رفته در ساختار آن‌ها دارد. فروشگاه اینترنتی الانزا با کمک تامین کنندگان، تنوع بسیار خوبی از محصولات آرایشی از شرکت‌های داخلی و خارجی را عرضه می‌کند. این محصولات متناسب با برند داخلی و خارجی سازنده، قیمت‌های متفاوتی دارند.

برای خرید حالت دهنده مو می توانید به فروشگاه مذکور مراجعه کنید تا در صورت نیاز محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش انجام داده تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد.

 

شینیون خطی

یکی از جدیدترین مدل های سبک شینیون که امروزه بسیار مد شده است شینیون های خطی است که بسیار پر طرفدار بوده و مدلی جذاب و بی نظیر دارد که از لحاظ فرم دهی و زیبایی مو خیلی سبک و مورد توجه قرار گرفته است، این مدل مو برای مجالس عروسی و مهمانی مناسب بوده و برای ست کردن با این مدل می توانید از لباس های یقه باز استفاده کنید تا بیشتر بدرخشید.

 بیشتربخوانید:

آموزش شینیون فرانسوی در منزل

 

 

 

شینیون جلوی مو

زمانی که صحبت از شینیون جلوی مو صحبت می شود باید بدانید که حتما برای مجلس عقد محضری یا مکان های مهم نیاز به این مدل است، از بهترین روش های شینیون جلوی مو باید به بافت مو اشاره کنیم که جلوه ای بسیار زیبا داشته و بسیار قابل توجه است، در کنار بافت جلوی سر می توان به موهای چتری برای داشتن استایلی جدید اشاره کنیم که بسیار جذاب و خیره کننده است.

 

شینیون ساده

شینیون ساده یا شینیون اروپایی مدلی ساده برای جمع کردن مو پشت سر و مرتب بودن در عین سادگی می باشد که به تازگی مدلی بسیار محبوب به شمار می آید.

 

مدل شینیون مو دخترانه

اگر به دنبال مدلی برای آرایش موهای خود هستید تا با استفاده از آن سن تان بالا نرفته و برای حضور در انواع مهمانی ها آماده باشید بخصوص نامزدی و عروسی ها توصیه ما به شما این است از مدل هایی استفاده کنید که به فرم صورت و سر شما می آید و تاثیر زیادی بر جذابیت شما خواهد داشت. فراموش نکنید برای آرایش موهایتان در منزل نیاز به شانه و برس مناسب برای این کار داشته اید تا به شما برای صاف کردن و حالت دادن موهایتان کمک کند و پس از آن با ابزارهای دیگر ادامه کار خود را انجام دهید، برای خرید شانه و برس مناسب با موهایتان شما می توانید به مجموعه الانزا مراجعه کرده و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

 

مدل شینیون مو زنانه

زمانی که صحبت از مدل موی زنانه به میان می آید شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چطور می شود فرق میان مدل موی دخترانه با زنانه را تشخیص داد؟ در جواب به این سوال باید به شما بگوئیم هر زمان که احساس کردید مدل مو به چهره، جثه و آرایش تان می آید باید آن را انتخاب کنید تنها از مدل های خیلی رسمی و شلوغ استفاده نکنید چرا که مدل های کلاسیک و مجلسی بیشتر برای خانم های میانسال استلفاده خواهد شد و خیلی جلوه زیبایی برای شما با سن پائین تر نخواهد داشت.

 بیشتربخوانید:

مدلهای مو مناسب با لباسهای مجلسی!

 

 

نکات کلیدی شینیون مو

پنهان بودن سنجاق ها داخل مو برای نگهداری آن ها.

استحکام شینیون مو در عین حال استفاده حداقل از سنجاق داخل مو.

برای هرچه زیباتر شدن موهایتان سعی کنید از نهایت ظرافت و سلیقه خود استفاده کنید.

در این روش در صورت کم پشت مو می توانید از موی مصنوعی استفاده کنید.

به هماهنگی میان آرایش چهره و لباس خود توجه کنید.

 

نتیجه گیری

 مطمئن بارها برایتان پیش آمده است که برای یک مهمانی فوری و ضروری نمی دانید موهای خود را چگونه آرایش کنید و به همین دلیل به سالن زیبایی مراجعه خواهید کرد تا موهایتان را به زیباترین شکل ممکن بیاراید و مرتب شوید. حال شما باید هنگام مراجعه نزد آرایشگر با انواع مدل های شینیون و روش های انجام آن آشنا شوید تا در صورت نیاز سلیقه خود را هم به آرایشگر خود یادآور شوید. در این نوشتار سعی بر آن شده است شما را با آموزش شینیون مجلسی آشنا کنیم تا در کمترین زمان ممکن مویی زیبا و خیره کننده برای خود بیارایید.

 

برچسب ها: مدل مو، شینیون، شینیون موی کوتاه، مدل شینیون تعداد بازديد: 507 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز