Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 04:21

27
اسفند
برای انتخاب بهترین شلوار جین زنانه به چه نکاتی توجه کنیم ؟

برای انتخاب بهترین شلوار جین زنانه به چه نکاتی توجه کنیم ؟

کم کم به عید نوروز نزدیک می شویم و یکی از بحث های داغ این روزها، خرید لباس عید است. بسیاری از خانم ها نمی دانند چه نوع شلواری بخرند که مناسب آن ها باشد.

کم کم به عید نوروز نزدیک می شویم و یکی از بحث های داغ این روزها، خرید لباس عید است. بسیاری از خانم ها نمی دانند چه نوع شلواری بخرند که مناسب آن ها باشد، با ما همراه باشید تا راهنمایی های لازم جهت خرید شلوار زنانه مناسب را در اختیارتان قرار دهیم.

راهنمای خرید شلوار جین زنانه موضوع مورد بحث ماست. داشتن یک شلوار جین در کمد هر خانمی الزامیست. فرقی نمی کند شما از آن دست خانم های اسپرت پوش باشید، یا آن هایی که ترجیح می دهند مجلسی تر لباس بپوشند.

داشتن یک شلوار جین در صورتی می تواند هر دو خواسته را تامین کند، که شما سایز، مدل، رنگ و خیلی موارد دیگر را با توجه به استانداردهای درست انتخاب کنید.

شلوار جین زنانه برای عید

1. انتخاب سایز شلوار جین زنانه

یک تحقیق آماری در آمریکا اخیرا نشان داده که خانم ها حین خرید شلوار جین، دست کم چهار شلوار را امتحان می‌ کنند تا اندازه مناسبشان را پیدا کنند ! بهتر است شما هم به یک عدد برای انتخاب شلوار خود اکتفا نکنید و اندازه های مهم پایین تنه خود را برای انتخاب شلوار، بدانید.

تو این شرایط با هیپنوتیزم درمانی حالت رو خوب کن!!!

تو این شرایط با هیپنوتیزم درمانی حالت رو خوب کن!!!

چرا که تعریف هر کمپانی از اعداد نوشته روی شلوار ممکن است با بقیه متفاوت باشد. اولین گام در اندازه گیری، اندازه فاق شلوار است. فاق شلوار بر اساس طول آن به ۳ نوع کوتاه، بلند و متوسط تقسیم می‌شوند و مهم ترین نقش را در راحتی شلوار دارد.

اگر شلوار شما بالای ناف بسته می‌شود جز دسته فاق بلندها محسوب می‌ شود. اگر طرفدار فاق های بلند به سبک مام‌ جین ها باشید، باید بدانید که این شلوارها به تخت تر نشان دادن قسمت میانی بدن کمک می‌کنند و برای افراد بلند قد و کسانی که شکم دارند انتخاب مناسب تری هستند.

فاق کوتاه برای کسانی که پایین تنه پری داشته باشند پیشنهاد می‌ شود.

2. انتخاب مدل شلوار جین زنانه

شلوارهای جین از بعد حضورشان در جامعه، توسط طراحان لباس دستخوش تغییرات زیادی شدند. شلوارهای جین ابتدا به شکل راسته و به عنوان شلوارهای کارگری طراحی و دوخته می‌شدند.

پس از مدتی مدل های دم‌ پا گشاد با فاق های کوتاه وارد بازار شدند و بعد از آن، مدل هایی که به اصطلاح baggy یا کیسه ای هستند و پاچه های مخروطی دارند، جای دم‌ پا گشادها را گرفتند.

در سال های اخیر جین های اسکینی طرفداران زیادی پیدا کرده بودند که baggy ها دوباره با قدرت بیشتری تحت عنوان شلوارهای جین مام‌ استایل، گرل‌ فرند و بوی‌ فرند به بازار برگشتند. هنگام خرید شلوار جین زنانه علاوه بر شناخت مدل های موجود و مطرح در بازار، باید به فرم بدنی‌ تان نیز آگاهی داشته باشید.

مثلا اگر قد شما از میانگین جامعه کوتاه تر است، پوشیدن شلوارهای مام استایل و گشاد توصیه نمی‌شود و بهتر است شلوارهای اسکینی را انتخاب کنید که پاها کشیده تر نشان داده شوند؛ در مقابل برای افراد قدبلند، شلوارهای کیسه‌ای انتخاب بسیار مناسبی است.

برای اندام های مثلث معکوس که قسمت میانی بدن چاق تر است، شلواری مناسب است که فاق بلندی داشته باشد و چاقی شکم را بپوشاند. همچنین برای این فرم بدنی، پاچه های گشادی نیاز است تا لاغری پاها دیده نشود.

همچنین شلوارهای دم‌ پا گشاد بسیار مناسب افرادی‌ ست که اندام ساعت شنی یا گلابی دارند و قسمت پایین تنه آن ها پهن است.

شلوار جین زنانه عید 99

3. رنگ شلوار جین زنانه

شلوار جین های روشن بیشتر در فصل های تابستان و بهار طرفدار دارند و زمستان و پاییز، بازار خرید جین های تیره داغ است. اما فارغ از این ماجرا، درباره رنگ باید به یک نکته مهم دقت کنید.

شلوار جین تیره شما را لاغرتر و شلوارهای روشن و سایه دار پرتر نشان می دهد. بسته به سایز و وزنی که دارید شلوار جین مناسب تان را انتخاب کنید. یک نکته مهم که بهتر است در مورد جین تیره به یاد داشته باشید، این است که بیشتر از رنگ های روشن در مراسم رسمی و دیدارهای کاری، به کارتان می آید.

4. فاق شلوار جین زنانه

اگر چهار پنج سال قبل این سوال مطرح می شد، قطعا همه به شلوار جین فاق کوتاه رای می دادند. اما این روزها دور، دور فاق بلند هاست. آن هایی که به خوبی پهلو و شکم شما را جمع می کنند و یک بدن تراشیده تحویل تان می دهند.

حتی اگر طرفدار فاق های کوتاه هستید، بهتر است با بدنی تراشیده به استقبال فصل جدید بروید. چه چیزی بیشتر از این می تواند اعتماد به نفس شما را نسبت به ظاهرتان بالا ببرد ؟

5. شلوار جین زنانه تفنگی یا گشاد ؟

جواب این سوال کاملا سلیقه ای است. خیلی ها بر اساس نوع فرم بدن شان طرفدار شلوارهای لوله تفنگی و کوتاه هستند. آن ها معمولا قد مناسب، پاهای کشیده و ران های معمولی دارند و شلوارهای چسبان زیبایی بدن شان را کاملا نشان می دهد.

اما یک عده دیگر سبک مورد علاقه شان پاچه های گشاد است. این افراد معمولا ساق های لاغری نسبت به ران شان دارند که از نظر خودشان در شلوارهای لوله تفنگی خیلی جذاب به نظر نمی آید و پاچه های گشاد شلوار، این مشکل را برای شان برطرف می کند.

در همین تابستانی که گذشت هم تعداد زیادی از طرفداران جین، «مام استایل» به تن می کردند. شلوارهای راحت، گشاد و کمی کوتاه که زندگی را برای جین پوش ها راحت تر از قبل کرده اند.

شلوارهای لوله تفنگی که قدشان تا بالای مچ می آید، این روزها جز انتخاب های اصلی هستند و تجربه ثابت کرده که در این مدت طولانی که از معرفی این شکل شلوارهای جین به بازار گذشته، هیچ وقت تب خریدشان فروکش نکرده است. این جین ها با رنگ های روشن، تیره و البته خاکستری این روزها روی بورس هستند.

مدل شلوار جین عید 99

6. قد مناسب شلوار جین زنانه

حتی اگر بنا باشد روی مد حرکت کنید، نمی توانید برای شلواری که پاچه آن پایین پای تان لول شده یا روی زمین کشیده می شود، درصدی از زیبایی را در نظر بگیرید. این روزها معمولا انتخاب اول برای شلوارهای جین و چسبان، قد بین ۹۰ تا ۱۰۰ هستند که بنا بر سایز افراد، معمولا تا روی مچ پا می آیند.

این سبک شلوار شما را کشیده و باریک نشان می دهد، در حالی که شلوار بلند علاوه بر این که بر اثر ساییده شدن روی زمین، زیبایی ظاهری خودش را از دست می دهد، کاری می کند که پاهای شما کوتاه تر از چیزی که هستند به نظر برسد.

اگر اهل شلوارهای به قول معروف دم پا هم هستید، این نکته را برای انتخاب شلوار جین زنانه در نظر بگیرید. هیچ شلواری نباید روی زمین کشیده یا روی مچ شما لوله شود.

 

با شلوار مورد نظرتان قدری زمان بگذرانید

اگر در اتاق پرو از یک شلوار جین خوشتان آمد، باز هم قدری صبر کنید. کمی با آن قدم زده و سعی کنید چندین مرتبه بنشینید و بلند شوید. به این طریق کاملا متوجه خواهید شد که این شلوار راحت است یا خیر.

جنس شلوار جین را بررسی کنید

پارچه‌ های جین سنگین‌ تر، معمولا از مرغوبیت بیشتری نیز برخوردار هستند. سعی کنید از پارچه‌ هایی که طرح جین هستند دوری کرده و جین واقعی خریداری کنید. شلوار‌های جین اصلی، خوش فرم‌ تر بوده و دوام و عمر طولانی تری نسبت به دیگر انواع پارچه‌ های شلواری دارند.

در هنگام خرید شلوار جین زنانه به قسمت زانو توجه کنید

انواعی از شلوار جین وجود دارد که در قسمت زانو کمی برای شما گشاد خواهد بود؛ این اتفاق معمولا در مورد شلوار‌های جذب رخ می‌دهد. اگر به همچین موردی برخوردید، حتما این مورد را کنار گذاشته و شلوار جین دیگری را انتخاب کنید. چرا که مطمئن باشید این مدل شلوار پس از مدت کوتاهی، در قسمت زانو حالت خود را از دست خواهد داد.

شلوار جین جذب انتخاب کنید اگر…

شلوار جین‌ هایی که جذب هستند و کاملا به پا‌های شما می‌چسبند، جذابیت پا‌های شما را بیشتر نشان خواهند داد و فرم اندام شما را به مراتب بهتر خواهند کرد. اگر پا‌های شما بیش از اندازه لاغر هستند، از خرید شلوار جین زنانه جذب خودداری کنید؛ چرا که باعث خواهد شد تا پا‌های شما لاغرتر نیز به نظر برسد.

از طرف دیگر، اگر پاهایتان بیش از اندازه چاق و درشت هستند نیز از انتخاب این مدل شلوار دوری کنید تا پا‌های شما چاق‌ تر به نظر نرسد.

شلوار جین فاق بلند انتخاب کنید اگر…

اگر می‌ خواهید تمرکز را به قسمت منحنی بدن خود جلب کنید، از شلوار جین فاق بلند استفاده کرده و بلوز خود را داخل شلوار قرار دهید. شلوار جین فاق بلندی را انتخاب کنید که دور کمر آن دقیقا مناسب اندام شما باشد؛

چرا که اگر قدری برای شما گشاد باشند، فرم بدی خواهند داشت و اگر هم تنگ باشند، ممکن است باعث شود شکم شما بزرگتر به نظر برسد.

شلوار جین راسته انتخاب کنید اگر…

اگر به دنبال یک مدل شلوار جین همه پسند و مناسب برای اکثر موقعیت‌ها هستید، شلوار جین راسته را انتخاب کنید. شلوار جین‌ های راسته خصوصا برای افرادی که پا‌های خیلی لاغری دارند مناسب بوده و فرم پا‌های آن‌ها را بهتر و زیباتر نشان خواهد داد.

این نوع شلوار‌ها انواع مختلفی دارند که شلوار مام استایل را نیز می‌توان در این دسته جای داد. شلوار مام استایل نوعی شلوار راسته فاق بلند است که امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

 

منبع : دلگرم

 

برچسب ها: شلوار جین، شلوار لی، شلوار جین زنانه، شلوار لی زنانه، مدل های شلوار جین زنانه، شلوار مام استایل تعداد بازديد: 500 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز