Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 18:46

27
دی
ترفندهایی برای لاغر دیده شدن

ترفندهایی برای لاغر دیده شدن

ستاره هایی مثل ادل یا کت دنینگز به دلیل اضافه وزنی که دارند، همیشه سعی می کنند از ترفندهایی برای لاغر نشان دادن اندام شان استفاده کنند. اما راز آنها چیست؟

ستاره هایی مثل ادل یا کت دنینگز به دلیل اضافه وزنی که دارند، همیشه سعی می کنند از ترفندهایی برای لاغر نشان دادن اندام شان استفاده کنند. اما راز آنها چیست؟ اگر شما هم دوست دارید که لاغرتر از آنچه هستید به نظر آیید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

شما می توانید با استفاده از سایه روشن، صورت تان را لاغرتر از همیشه نشان دهید. برای این منظور از کرم پودر کمک بگیرید. شما باید بدانید که کجا از هایلایتر و کجا از کرم برنزه استفاده کنید.
برای شروع ۲ رنگ مختلف کرم پودر را انتخاب کنید. یکی از آنها باید کاملا هم رنگ پوست تان و دیگری کمر تیره تر از پوست تان باشد.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

کرم پودر روشن باید برای قسمت هایی چون بینی، چانه، پیشانی و زیر چشم ها استفاده شود. کرم پودر تیره تر را هم به دو طرف بینی، اطراف صورت و خط گونه ها بزنید سپس آنها را به کمک یک شت با هم مخلوط کنید.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

برای این که صورت تان لاغرتر به چشم آید، از رنگ های کرم پودر با تن قهوه ای روشن و کاراملی استفاده کنید.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

ابرو هم در لاغر یا چاق نشان داده صورت شما تاثیر زیادی دارد، بنابراین آن را فراموش نکنید. به ابروهای ستاره ها در تصاویر زیر دقت کنید:

آیا تفاوت آنها را متوجه شدید؟ در واقع ستاره ها با پهن تر و بلندتر کردن ابروهایشان، از گردی صورت شان کاستند.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

علاوه بر قد و پهنای ابرو، شما باید به فرم ابروهایتان هم توجه کنید. یک ابروی طبیعی باید از ابتدای قسمت داخلی چشمان تان آغاز می شود. انتهای آن را نیز می توانید به کمک یک قلمو با مداد محاسبه کنید. برای این منظور یک مداد بردارید و یک سمت آن را روی بینی تان بگذارید و سمت دیگرش را در انتهای چشمان تان قرار دهید. در واقع ابروهای شما باید تا جایی که مداد قرار دارد، کشیده شود.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

به ابروهایتان فرم دهید. افرادی که صورت چاقی دارند، باید با ایجاد زاویه در صورت شان، از گردی آن بکاهند. با قوس دادن ابروهایتان، چشمان شما نیز بزرگ تر به چشم می آید که در نهایت به لاغر شدن صورت تان کمک می کند.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

از مداد ابرو قهوه ای استفاده کنید. اگر از مداد یا سایه ابروی مشکی استفاده کنید، تمام توجهات را به سمت ابروهایتان خواهید کشاند. اما پیشنهاد ما این است که از مداد یا سایه ابرو قهوه ای استفاده کنید تا ظاهر طبیعی تری داشته باشید.

اگر می خواهید گونه هایتان کوچک تر به نظر آید، از رژ گونه های روشن دوری کنید. رژ گونه های برنزه با سایه روشنی که به گونه هایتان خواهند داد، صورت شما را باریک تر نشان می دهند.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

این که رژ گونه را کدام قسمت گونه تان می زنید نیز اهمیت زیادی دارد. برای این منظور رژ گونه را از بالای گونه هایتان آغاز کنید و تا وسط صورت تان بکشید. اگر آن را تا نزدیک های بینی تان ادامه دهید، لپ های شما بیشتر توی چشم خواهد بود.

بهترین رنگ های رژ گونه برای شما کاراملی، نارنجی و صورتی تیره است.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

برای خانم هایی که اضافه وزن دارند، بزرگ ترین معضل انتخاب لباس است. آنها همیشه به دنبال لباس هایی هستند که آنها را لاغرتر نشان دهد. برای این منظور به نکات زیر دقت کنید:

از لباس هایی با طرح و رنگ های چشمگیر که توجهات را به سمت خود جلب می کند، خودداری کنید. لباس های تک رنگ بهترین ایده برای شما خواهند بود.

اگر می خواهید بلندتر به نظر برسید، از لباس های یقه v کمک بگیرید تا با نشان دادن گردن تان کشیده تر به چشم آیید.
رنگ مشکی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

اکسسوری ها نیز می توانند بر کشیدگی و لاغری شما تاثیرگذار باشند. یک گوشواره بلند چیزی ست که شما به آن نیاز دارید.
اگر می توانید کفش پاشنه بلند به پا کنید، به نفع تان خواهد بود. هر چه پاشنه هایتان بلندتر باشد، طبیعی ست که بلندتر و کشیده تر به نظر خواهید رسید.

یکی دیگر از ترفندهایی که می توانید برای لاغرتر شدن بزنید، انتخاب لباسی کمردار است. اگر لباس شما در ناحیه کمر تنگ تر باشد، چشم ها به سمت آن جلب شده و شما لاغرتر به نظر خواهید رسید.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

به تصویر زیر نگاه کنید، ادل لباسی به تن کرده که کمردار است. او حتی کمربندی رنگی انتخاب کرده تا توجهات بیشتری را به سمت کمرش جلب کند.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

اگر هم لباسی مانند بلوز و دامن به تن کردید، حواس تان باشد که بلوزتان را در دامن قرار دهید تا باریکی کمرتان به چشم آید.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

استفاده از لباس های راه راه عمودی، از این رو که در تضاد با منحنی های اندام شما قرار می گیرند، می تواند بر کشیده نشان دادن شما تاثیرگذار باشند. البته حواس تان باشد که از لباس هایی با طرح های بزرگ خودداری کنید، در غیر این صورت چاق تر به نظر خواهید رسید.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

اگر می خواهید از طرح های راه راه استفاده کنید، لازم نیست که کل لباس تان راه راه باشد، همین که قسمت هایی از لباس تان این طرح را داشته باشد، کافی ست.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

منبع: برترینها

برچسب ها: لاغر شدن، لباس مناسب افراد چاق، لاغر دیده شدن، لباس هایی که لاغر نشان میدهد، آرایش صورت های لاغر تعداد بازديد: 767 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز