Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 16:15

30
مرداد
چطور یک خانم جذاب باشیم؟

چطور یک خانم جذاب باشیم؟

تا به حال شده برای «احساس خوب داشتن» یا «احساس جذاب بودن کردن» دچار چالش شوید؟ پس این مطلب برای شماست!

تا به حال شده برای «احساس خوب داشتن» یا «احساس جذاب بودن کردن» دچار چالش شوید؟ پس این مطلب برای شماست!

اول از هرچیز باید بدانید که جدال و تلاش برای به دست آوردن یک حس خوب نسبت به خود چیزی است که هر کسی گهگاه تجربه‌اش می‌کند و شما تنها نیستید. اما چیزی که ممکن است ندانید این است که بیشتر اوقات غلبه بر این چالش کار ساده‌ای است.

در این مطلب راهکار‌هایی را به شما توصیه می‌کنیم که احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کرده و هم از رابطه‌ای که با همسرتان دارید بیشتر لذت ببرید.

چطور به عنوان یک خانم بیشتر احساس جذابیت کنید

چرا برای یک زن، احساس جذابیت کردن مهم است؟

وقتی احساس می‌کنید جذابید، راحت‌تر می‌توانید جاذبه‌ی خود برای همسرتان را باور کنید. وقتی احساس می‌کنید جذابید، راحت‌تر می‌توانید از لحظات ناب و خاصی که با همسرتان دارید لذت ببرید و وقتی احساس می‌کنید جذابید، استرس‌های روزمره کم رنگ‌تر می‌شوند و از بودن در کنار همسرتان هم بیشتر آرامش می‌گیرید.

دوش بگیرید

دوش گرفتن یک راه بسیار عالی برای به دست آوردن یک احساس مطبوع و خوشایند نسبت به خودتان است. با برخورد آب گرم با پوست‌تان و رایحه‌ی خوش صابون و شامپو و نرم کنند، می‌توانید ریلکس کنید و از دوش گرفتن‌تان لذت ببرید. می‌توانید از شامپو بدن لایه بردار همراه با عصاره درخت چای یا نعنا فلفلی استفاده کنید تا آلودگی‌ها از روی پوست‌تان پاک شده و طراوت و تازگی را احساس کنید.

مرطوب کننده بزنید

چطور به عنوان یک خانم بیشتر احساس جذابیت کنید

بعد از دوش گرفتن به پوست‌تان مرطوب کننده بزنید تا نرم و لطیف شود.

خودتان را ناز و نوازش کنید

هر زنی دوست دارد ناز و نوازش شود و دلیلی ندارد خود شما گاهی خودتان را ناز و نوازش نکنید! در کنار مشغله‌های روزمره‌تان برای خودتان وقت بگذارید و ناخن‌های‌تان را با لاک مورد علاقه‌تان زیبا کنید یا هر کاری که به شما حس خوب می‌دهد برای خودتان انجام دهید. به طور مرتب شیو کنید، چون اعتماد بنفس‌تان را بالا می‌برد. بعد از شیو کردن، مرطوب کننده یادتان نرود!

لباس‌هایی بپوشید که در آن‌ها احساس جذاب بودن می‌کنید

شما لایق بهترین لباس‌ها هستید! بد نیست هرازگاهی برای خریدن یک دست لباس زیبا که شما را از آنچه که هستید خواستنی‌تر می‌کند هزینه کنید. گاهی حتی عطری که شامه‌تان را به خوبی نوازش می‌کند هم می‌تواند معجزه کند. مگر می‌شود همچین عطری را به خودتان بزنید و احساس جذابیت و اعتماد بنفس نکنید؟! مگر می‌شود کفش‌های مورد علاقه‌تان به پا کنید و با ناز و غرور راه نروید؟!

شیک و پیک کنید

چطور به عنوان یک خانم بیشتر احساس جذابیت کنید

شاید فکر کنید حوصله‌اش را ندارید یا نیازی نیست، اما شیک و برازنده بودن، حسی با شکوه و بی‌نظیر به شما می‌دهد. برای آراستن موهای‌تان وقت بگذارید و هرگز میکاپ صورت‌تان را با عجله و بی‌دقت انجام ندهید. شما به عنوان یک زن حتما بلدید چطور زیبایی‌ها و جذابیت‌های‌تان را با ترفند‌های آرایشی برای همسرتان چند برابر کنید و نگاه تحسین برانگیز او را به شدت جلب کنید. اول باید باور کنید که لایق تحسین آمیزترین نگاه همسرتان هستید.

برای همسرتان دلبری کنید

اگر هنوز رمز و راز‌های دلبری از همسر را بلد نیستید پس زودتر دست به کار شوید. باور کنید او عاشق دلبری‌های شماست. شما باید یاد بگیرید چگونه کنجکاوی همسرتان را نسبت به خودتان برانگیخته کنید تا هم خودتان اعتماد بنفس بیشتری پیدا کنید و هم رابطه‌تان تقویت شود.

به رابطه جنسی‌تان خیلی اهمیت بدهید

حتما این توصیه‌ها را بار‌ها شنیده‌اید و برای‌تان تکراری شده، اما چون مهم است اشکالی ندارد باز هم یادآوری کنیم. رابطه جنسی با کیفیت با همسرتان، اعتماد بنفس‌تان را بالا می‌برد و به شما احساس جذابیت می‌دهد. از طریق رابطه جنسی رضایتبخش می‌توانید باور کنید که قدرت اغواگری‌تان زیاد است و هر دوی شما از آنچه در جریان است لذت می‌برید.

از همسرتان بپرسید کدام خصوصیت‌تان را بیشتر دوست دارد

حتما همین الان هم می‌دانید همسرتان عاشق کدام ویژگی فیزیکی شماست، اما شنیدن دوباره‌ی آن، لذت دیگری دارد. یا شاید هم نمی‌دانید همسرتان کدام خصوصیت فیزیکی‌تان را بیشتر دوست دارد، چون هنوز از او نپرسیده‌اید یا او خجالتی‌تر از آن است که خودش به زبان بیاورد! پس حتما در فضایی رمانتیک این سوال را بپرسید و از شنیدن جواب، غرق لذت شوید.

شمع روشن کنید

چطور به عنوان یک خانم بیشتر احساس جذابیت کنید

نور ملایم شمع نه تنها فضای صمیمی‌تان را زیباتر می‌کند بلکه احساس آرامش و جذاب بودن نیز به شما می‌دهد، چون سایه روشن‌های خیال انگیزی روی بدن‌تان می‌اندازد که اغواکننده می‌شوید.

لطفا دشمن خودتان نباشید

اولین چیزی که می‌تواند جلوی احساس خوب شما نسبت به خودتان را بگیرد، این است که وقتی در آینه نگاه می‌کنید به جای اینکه روی زیبایی‌های‌تان تمرکز کنید به دنبال عیب و ایرادهای‌تان بگردید. نسبت به جوش‌ها و جای زخم‌ها و ... سخت نگیرید. اگر اسکاری روی صورت خود دارید، می‌توانید به آن به چشم یادبودی از حادثه‌ای که پشت سرگذاشته‌اید نگاه کنید. ضمنا خودتا را با هیچکس دیگر مقایسه نکنید. مقایسه کردن خود با دیگران یکی از غیرمنصفانه‌ترین کار‌هایی است که می‌توانید نسبت به خودتان انجام دهید.

ورزش کنید

این توصیه را هم مکررا شنیده‌اید و حتما فکر می‌کنید چرا توصیه به ورزش کردن تقریبا در هر زمینه‌ای وجود دارد. ورزش کردن اعتماد بنفس‌تان را بالا می‌برد. در مطالعه‌ای معلوم شد نوجوانانی که به مدت ده هفته ورزش کرده بودند، اعتماد بنفس‌شان به میزان چشمگیری نسبت به همسالان خود که این ده هفته را به بازی‌های ویدیویی مشغول بوده‌اند، افزایش یافته بود.

درست ژست بگیرید

ژست بدنی درست نه تنها شما را زیباتر جلوه می‌دهد بلکه باعث می‌شود احساس خوبی نسبت به خودتان نیز پیدا کنید. صاف ایستادن به شما احساس قدرت و تسلط می‌دهد. مطالعات نشان داده‌اند ژست‌های درست بدنی باعث افزایش تستوسترون و کاهش کورتیزول می‌شوند.

به تغذیه‌تان اهمیت بدهید

چطور به عنوان یک خانم بیشتر احساس جذابیت کنید

رژیم غذایی‌تان را از غذا‌های ناسالم پاکسازی کنید تا ببیند چقدر حال‌تان بهتر می‌شود. با رژیم غذایی درست و ورزش به تناسب اندام می‌رسید و اعتماد بنفس‌تان بیشتر می‌شود.

روی زبان بدن‌تان کار کنید

به خودتان ایمان داشته باشید و زبان بدن را تمرین کنید. زبان بدن شما می‌تواند نحوه‌ی نگاه دیگران به شما را تغییر بدهد. زبان بدن شما باید اعتماد بنفس‌تان را نشان بدهد. البته این کار نیاز به تمرین و زمان دارد، اما خیلی خوب هم جواب می‌دهد.

 

منبع : برترینها

برچسب ها: اعتماد به نفس، رابطه جنسی، طراوت پوست، جذابیت زنانه، احساس زیبایی، شامپو بدن لایه بردار تعداد بازديد: 489 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز