Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 09:42

15
مرداد
قوانین ست کردن شلوار اسلش

قوانین ست کردن شلوار اسلش

امروزه افراد مختلف علاقه شدیدی به پوشیدن لباس‌های ورزشی دارند.یکی از این گزینه‌های نسبتا جدید و پرطرفدار، شلوار اسلش است. در ادامه این مقاله با شلوار اسلش و ایده‌هایی برای ست کردن لباس با این آیتم جذاب آشنا خواهید شد.

 
 امروزه افراد مختلف علاقه شدیدی به پوشیدن لباس‌های ورزشی دارند. از این رو برند‌های ورزشی، تنوع بیشتری برای محصولات خود ایجاد کرده‌اند تا بتوانند برای هر سن و سلیقه‌ای، گزینه مناسبی ارائه دهند.

یکی از این گزینه‌های نسبتا جدید و پرطرفدار، شلوار اسلش است. در ادامه این مقاله با شلوار اسلش و ایده‌هایی برای ست کردن لباس با این آیتم جذاب آشنا خواهید شد.

شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش در گروه شلوار‌های ورزشی یا اسپرت قرار داشته و هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان موجود می‌باشد. جنس این شلوار‌ها معمولا کشباف بوده و در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع از این شلوار‌ها هم در خانه و هم در بیرون از منزل استفاده می‌شود. در ادامه این مقاله با چند استایل جذاب برای استفاده از شلوار اسلش آشنا خواهید شد.

چگونه شلوار اسلش بپوشیم؟

آیا نمی‌دانید چگونه شلوار اسلش خود را به بهترین شکل ممکن بپوشید؟ ما در ادامه این مقاله چند ایده ساده از میان استریت استایل‌ها در سراسر دنیا جمع آوری کرده‌ایم. با ایده گرفتن از این نکات و استایل‌ها، مطمئنا ی‌توانید به بهترین شکل ممکن از این شلوار‌ها استفاده کنید. با ما همراه باشید.

استایل کژوال با شلوار اسلش

یکی از ساده‌ترین روش‌های موجود برای پوشیدن شلوار اسلش، استفاده از آن در استایل‌های کژوال است. شلوار اسلش خود را با یک تی شرت ساده جذاب و یک کت تک نازک ست کنید. این استایل برای تمام فصول مناسب خواهد بود. برای انتخاب کفش، می‌توانید از کتانی ورزشی استفاده کنید. سعی کنید در این استایل، از شلوار‌های بیش از اندازه گشاد استفاده نکنید.

سوئیشرت با شلوار اسلش

آیتم دیگری که می‌توانید با شلوار اسلش ست کنید، سوئیشرت است. یک تی شرت یقه گرد و یک سوئیشرت ساده را به شلوار اسلش خود اضافه کنید. برای این استایل هم می‌توانید از شلوار‌های تنگ و هم شلوار‌های گشادتر استفاده کنید.

کفش مناسب با شلوار اسلش

مناسب‌ترین کفشی که می‌توانید با شلوار اسلش ست کنید، کفش‌های کتانی هستند. اما خود کفش‌های کتانی نیز انواع مختلفی دارند. برای مثال کتانی‌های ورزشی را بهتر است با اسلش گشاد ست کرده و کتانی‌های اسپرت‌تر را با اسلش‌های جمع و جور و نسبتا تنگ ست کنید. اگر قد شلوار اسلش‌تان کوتاه بوده و جوراب‌تان از کفش قابل مشاهده است، حتما به رنگ جورابی که می‌پوشید نیز توجه داشته باشید تا استایل‌تان مرتب‌تر به نظر برسد.

بلوز مناسب با شلوار اسلش

بلوزی که با شلوار اسلش خود می‌پوشید، تا حد زیادی مربوط به فصلی است که در آن قرار دارید. اگر در فصل بهار هستید، شلوار اسلش خود را با تی شرت‌های آستین بلند ست کنید. برای تابستان می‌توانید شلوار اسلش‌تان را با تی شرت آستین کوتاه ست کنید. در پاییز نیز باز سمت تی شرت‌های آستین بلند و هودی رفته، اما همیشه کت یا سوئیشرت همراه خود داشته باشید؛ و در آخر برای زمستان نیز، یک شلوار اسلش پشمی گرم را با پلیور و کاپشن بپوشید. در هر صورت به هیچ عنوان شلوار اسلش را با پیراهن‌های مردانه رسمی یا دکمه دار ست نکنید.

۱. شلوار اسلش با تی شرت طرح‌دار

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

از دیگر رنگ‌های پرطرفدار شلوار اسلش می‌توان به رنگ طوسی اشاره کرد. شلوار اسلش طوسی را با تی شرت‌های مختلف می‌توان ست کرد. ست یک تی شرت طوسی تیره یا زغالی طرح‌دار با شلوار اسلش طوسی کمرنگ، ترکیب شیک و جذابی را خلق خواهد کرد.

۲. شلوار اسلش و هودی همرنگ آن

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

از داشتن استایل‌های سر تا پا یک رنگ هراسی نداشته باشید. اگر به یک رنگ خاص علاقه دارید، مشکلی نیست. می‌توانید به راحتی یک هودی را با شلوار اسلش خود ست کرده و استایل مورد علاقه خود را داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای ایجاد تغییر، از یک کفش با رنگ متضاد یا هر رنگی به غیر از رنگ لباس‌هایتان استفاده کنید.

۳. شلوار اسلش مشکی با بلوز مشکی

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

شلوار اسلش مشکی را همیشه و همیشه می‌توانید استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم یک شلوار اسلش مشکی تهیه کرده و آن را با یک بلوز مشکی ست کنید. اگر در فصل تابستان هستید از تی شرت‌‎‌های مشکی بلند آستین کوتاه استفاده کرده و اگر در زمستان هستید، شلوار اسلش خود را با یک پلیور مشکی همراه کنید. همچنین می‌توانید از زیر پلیور خود، تی شرتی بپوشید که رنگ متضاد لباس‌هایتان باشد.

۴. شلوار اسلش با سوئیشرت ورزشی

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

یکی از خدایان شلوار اسلش، دیوید بکهام است! دیوید بکهام اکثرا از این نوع شلوار استفاده کرده و هر بار نیز استایلی جذاب با آن خلق کرده است. همانطور که در تصویر، یکی از استایل‌های ساده و همه پسند او را مشاهده می‌کنید، می‌توانید از آن الهام گرفته و در استایل روزمره خود نیز از آن استفاده کنید.

۵. شلوار اسلش طوسی با هودی مشکی

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

این استایل، ترکیبی از دو رنگ لباس پرطرفدار است؛ طوسی و مشکی. برای داشتن یک استایل جذاب با شلوار اسلش، تنها کافی است تا یک شلوار اسلش به رنگ طوسی روشن خریداری کرده، و آن را با هودی مشکی ست کنید. برای اینکه استایل‌تان با همیشه متفاوت باشد، از یک کتانی سفید استفاده کنید.

۶. استایل سر تا پا مشکی

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

استایل سر تا پا مشکی یکی از گزنیه‌های مورد علاقه اکثر افراد است. چراکه داشتن چنین استایلی در واقع شما را وارد هیچ چالشی نکرده و ساده‌ترین گزینه‌ای است که پیش رو دارید. برای اینکه این استایل ساده را تا حدودی از سادگی خارج کنید، پیشنهاد می‌کنیم قد شلوارتان را کمی بالاتر از مچ پا انتخاب کنید.

۷. شلوار اسلش مشکی با هودی بلند

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

شلوار اسلش مشکی خود را با یک سوئیشرت طوسی بلند همراه کنید. این استایل راحت و مطمئن، برای موقعیت‌های مختلف مناسب خواهد بود. برای انتخاب کفش می‌توانید از رنگ سوئیشرت خود استفاده کرده یا آن را با یک رنگ خاص مثل سبز، آبی یا قرمز ست کنید.

۸. شلوار اسلش طوسی تیره با بلوز مشکی

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

یک شلوار طوسی تیره جذب را می‌توانید برای موقعیت‌های کمی رسمی‌تر نیز مورد استفاده قرار دهید. به طور کلی، شلوار اسلش‌های جذب گزینه مناسبی برای موقعیت‌های رسمی هستند. همچنین این رنگ شلوار، برای تمام فصول سال مناسب هستند. برای قسمت بالا تنه از تی شرت یا هودی مشکی استفاده کنید.

۹. شلوار اسلش با تی شرت ساده

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

یک شلوار اسلش ساده، به همراه بلوز ساده همرنگ آن، استایلی ساده و در عین حال شیک برایتان خلق خواهد کرد. این استایل ساده برای مسافرت، مهمانی‌های ساده و این قبیل موقعیت‌ها کاملا مناسب است. همچنین می‌توانید برای انتخاب کفش، از رنگ‌های دیگری مثل سومره‌ای، مشکی سفید یا حتی رنگ‌های جیغی مثل قرمز و صورتی استفاده کنید.

۱۰. شلوار اسلش مشکی با تی شرت سفید

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

شلوار اسلش مشکی پرطرفدار خود را با یک تی شرت سفید ست کنید. این استایل را می‌توانید برای بسیاری از موقعیت‌ها مورد استفاده قرار دهید. استفاده از رنگ‌های متضاد، ترکیب بسیار جذابی را خلق می‌کند. پس بدون ترس، از رنگ‌های متضاد در استایل خود استفاده کنید.

۱۱. شلوار اسلش جذب با بلوز مشکی

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

یک شلوار اسلش جذب برای افرادی که پا‌های کشیده و متناسبی دارند بسیار ایده‌آل خواهد بود. اما پیشنهاد می‌کنیم افرادی که پا‌های نسبتا چاق یا کوتاه دارند، از این شلوار‌های تنگ دوری کنند. چراکه شلوار اسلش جذب، چاقی پا‌ها را بیشتر به نمایش خواهد گذاشت؛ خصوصا اگر رنگ شلوارتان، طوسی یا دیگر رنگ‌های روشن نیز باشد. برای متعادل کردن استایل خود، در قسمت بالاتنه از تی شرت‌های مشکی استفاده کرده و کفش خود را نیز به همین رنگ‌های تیره انتخاب کنید.

۱۲. یک استایل چند رنگ با شلوار اسلش

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

با الهام گرفتن از این ایده، می‌توانید استایل خود را با شلوار اسلش نیز کمی رسمی‌تر کنید. به این صورت که از شلوار‌های اسلش نسبتا فیت تن استفاده کرده و آن را با آیتم‌های کمی رسمی‌تر ست کنید. برای مثال می‌توانید آیتمی مثل کت جین را به استایل خود اضافه کرده و یا از کفش‌های استفاده کنید که خیلی حالت ورزشی نداشته باشند.

۱۳. شلوار اسلش و بلوزی در یک تناژ رنگ

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

یکی دیگر از ایده‌های خوب برای داشتن یک استایل جذاب، استفاده از رنگ‌هایی است که تناژ رنگی یکسانی داشته، ولی درصد رنگ آن کم و زیاد شده باشد. به عنوان دیگر، از یک تناژ رنگی مثل طوسی استفاده کرده؛ اما برای قسمت بالاتنه از طوسی کمرنگ و برای شلوار، طوسی تیره را انتخاب کنید. این استایل را با یک کتانی به اصطلاح توی چشم، مثل سفید یا مشکی ست کنید.

۱۴. استایلی روشن با شلوار اسلش

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

برای داشتن استایلی جذاب، می‌توانید از ترکیب رنگ‌های خاص استفاده کنید. مثلا یک شلوار اسلش رنگ روشن را با تی شرت یا پلیور رنگ روشن که با یکدیگر همخوانی دارند ست کنید. به عنوان مثال، همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ترکیب یک شلوار اسلش طوسی با بلوز صورتی، تلفیقی خاص و زیبا به وجود خواهد آورد. همچنین ترکیب رنگ‌هایی مثل نارنجی و آبی، زرد و سبز یا دیگر ترکیب رنگ‌های زیبا، گزینه مناسبی برای استایل شما خواهد بود. برای کفش نیز از رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

۱۵. شلوار اسلش کوتاه مشکی با تی شرت روشن

شلوار اسلش چیست؟ معرفی شلوار اسلش و نکاتی برای ست کردن آن

باز هم استایلی جذاب با شلوار اسلش، از دیوید بکهام! همانطور که احتمالا می‌دانید، شلوار‌های اسلش در قد‌های مختلفی موجود هستند. یک شلوار اسلش کوتاه یا برمودا، گزینه بسیار جذابی است. البته ممکن است نتوانید از این گزینه به راحتی در داخل شهر استفاده کنید. اما مطمئنا برای مسافرت‌ها یا دورهمی‌های دوستانه کاملا مناسب خواهد بود.

 

منبع : برترینها

برچسب ها: زندگی آنلاین، تیپ اسپرت، کفش کتانی، تیپ رسمی، سوئیشرت، تی شرت، ست کردن، شلوار اسلش، هودی، شلوار ورزشی، استایل کژوال تعداد بازديد: 738 تعداد نظرات: 2

نظرات

  • فقط در محیط پارک جهت ورزش و در محیط داخل خونه یا برای راحتی در هنگام سفر اینجور شلوارهای راحتی بنظر عادی میاد .. و البته قشنگی هم ندارد ..شلوار رسمی بیرون دوست داشتنی تر و جذابیت بیشتری ب فرد می دهد .
  • اینجور شلوارها برای خانم ها تا حد زیادی نسبت ب آقایون قابل قبول تر است بدلیل پوشش تونیک یا مانتو بشرطی که در قسمت زانو ب پایین حالت مرتبی داشته باشد . بالاش دیگه زیر مانتو است و دیده نمی شود .

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز