Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 23:40

29
تیر
اصول لباس پوشیدن خانم ها در تابستان

اصول لباس پوشیدن خانم ها در تابستان

اگر شما هم می‎خواهید روزهای گرم تابستان را ساده‎تر پشت سر بگذارید و تا حد ممکن از گرما و عرق کردن به دور باشید، به نکاتی که در ادامه در مورد لباس پوشیدن در تابستان برایتان آورده‌ایم، توجه کنیم.

با فرارسیدن تابستان، روزها گرمتر و طولانی‌تر می‌شوند که خود چالشی برای لباس پوشیدن است. این چالش بیشتر برای خانم‌هایی است که در طول روز بیرون از خانه به سر می‌برند، از این رو باید به سبک لباس پوشیدن خود تغییراتی دهند. اگر شما هم می‎خواهید روزهای گرم تابستان را ساده‎تر پشت سر بگذارید و تا حد ممکن از گرما و عرق کردن به دور باشید، به نکاتی که در ادامه در مورد لباس پوشیدن در تابستان برایتان آورده‌ایم، توجه کنیم.

به جنس لباستان دقت کنید

پارچه هاي نخی، پنبه‎ای، لينن، گاباردين و ابريشم نازک مناسب اين فصل هستند و پوست در مجاورت آنها احساس خنكی می‌كند. پوست در كنار ابريشم به اندازه لينن اجازه تنفس ندارد، اما اگر از چروک شدن لباس‌های لينن خسته شده‎ايد، مخلوط لينن و ابريشم مصنوعي یا ریون را امتحان كنيد. مخلوط ۷۰در صد نخ و ۳۰درصد نايلون يا پارچه‌های صددرصد پلی استر هم برای تابستان مناسب هستند.

چنين پارچه هايی ميليون‎ها منفذ ريز در خود دارند و هوا را كاملاً از خود عبور می‎دهند. به اين ترتيب با وزيدن كوچک‌ترين نسيمی دمای بدن كاهش می‌يابد. پارچه هايی مثل تريكو يا جين هم كه در سراسر سال به كار می‌روند برای تابستان مناسبند به شرط آن که ضخامت آنها را نسبت به پاييز و زمستان كمتر انتخاب كنيد.

خانم‎ها در تابستان چگونه لباس بپوشند؟

 

مانتوهای گشاد بپوشید

اولین موردی که شما باید در تابستان بدان دقت کنید، انتخاب مانتویی مناسب است. اما یک مانتوی تابستانی چه ویژگی‎های باید داشته باشد؟ مانتویی برای این فصل مناسب است که سبک، گشاد و در رنگ‌های روشن باشد. به عنوان مثال پانچو مدلی است که در تابستان روانه بازار می‌شود. این مانتو در قسمت زیر بغل گشاد بوده، از این رو از تعریق شما و احساس گرما جلوگیری می کند.

خانم‎ها در تابستان چگونه لباس بپوشند؟

 

از پیراهن برای زیر مانتو استفاده کنید

از آنجا که پوشیدن شلوارهای تنگ به همراه بلوز در زیر مانتو سخت است، شما می ‎وانید به جای شلوار، از پیراهن‎های بلندی که تا روی کفشتان را می‎پوشاند، استفاده کنید. این استایل، یکی از محبوب‎ترین ترندهای تابستان امسال است. سعی کنید که مانتو و پیراهنی که زیر آن به تن می‎کنید، با هم هماهنگی داشته باشد. البته جامپ سوئیت هم از دیگر گزینه‌هایی است که می توانید آن را جایگزین پیراهن کنید.

خانم‎ها در تابستان چگونه لباس بپوشند؟

 

شلوارهای گشاد به تن کنید

هر چقدر هم که شلوار پایتان نازک و نخی باشد، باز در صورت تنگ بودن، شما را در گرما کلافه خواهد کرد. از این رو بهتر است که برای تابستان به سراغ شلوارهای گشاد بروید. خوبی این مدل شلوار آن است که می توانید آن را هم با مانتوهای کوتاه و هم با مانتوهای بلند ست کنید.

علاوه بر آن، پوشیدن لباس‌های تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان فرد را در معرض انواع بیماری‌های میکروبی و قارچی قرار می‌دهد، به خصوص کودکان و افراد مسن را که پوست حساسی دارند.

خانم‎ها در تابستان چگونه لباس بپوشند؟

 

لباس های رنگ روشن بپوشید

از آنجا که شما چند لایه لباس، از تی‌شرت گرفته تا مانتو و شلوار، روی هم می‌پوشید، بهتر است که تمام آنها را به رنگ‌های روشن انتخاب کنید. رنگ های روشن نور خوشید را منعکس می‌کنند، از این رو شما گرما را کمتر احساس خواهید کرد. رنگ‌هاس سفيد، شيرس، كرم، بژ و نخودس در تابستان به خنک ماندن بدن كمک کرده و بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

خانم‎ها در تابستان چگونه لباس بپوشند؟

 

معجزه دامن را از یاد نبرید

شاید فکر کنید که دامن را تنها در خانه می توان به تن کرد، اما این مدل لباس گزینه خوبی برای زیر مانتوی شما هم می‎تواند باشد. البته به جنس و قد دامنتان هم دقت کنید. قد دامنتان باید تا روی مچ پا و جنس آن باید نازک و خنک باشد. البته این استایل رسمی نبوده و برای موقعیت ‎های کژوال و گشت و گذارهای روزانه مناسب است.

خانم‎ها در تابستان چگونه لباس بپوشند؟

برچسب ها: تابستان، گرما، لباس، عرق کردن، شلوار جین، زندگی آنلاین، مانتو، شلوار گشاد، تیپ تابستانی، پانچو تعداد بازديد: 670 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز