Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 02:22

30
اردیبهشت
باید و نباید های آرایشی در فصل بهار

باید و نباید های آرایشی در فصل بهار

در فصل بهار، آرایش کردن فوت و فن های مخصوص خود را دارد که بتواند شما را زیباتر از حالت عادی جلوه دهد. در این مقاله قصد داریم به بررسی روش های زیباتر کردن آرایش بهاره شما می پردازیم.

آرایش کردن در نظر بسیاری از افراد بسیار ساده به نظر می رسد اما آن طور ها هم که فکر می کنید، درست آرایش کردن، کار ساده ای نیست! شما باید در هر فصل، از فوت و فن های آرایش اطلاع داشته باشید تا مهارت خوبی برای ایجاد یک آرایش بی نقص پیدا کنید. به طور مثال در فصل بهار برای یک آرایش بهاره خوب، استفاده از کرم مرطوب کننده ضروری  است چرا که در فصل بهار پوست نیاز به مرطوب کننده دارد آن هم مرطوب کننده های سبک پس باید روزی دو بار به پوست تان کرم مرطوب کننده بزنید تا پوستی نرم و شاداب داشته باشید. در ادامه چند نمونه مدل آرایش بهار وجود دارد که می توانید از آن ها ایده بگیرید.

مدل آرایش بهاری

 

مدل آرایش برای فصل بهار

 

آرایش مناسب بهار

آرایش بهاری
مدل آرایش بهاره

مدل آرایش بهاره

آرایش کردن در نظر بسیاری از افراد بسیار ساده به نظر می رسد اما آن طور ها هم که فکر می کنید، درست آرایش کردن، کار ساده ای نیست! شما باید در هر فصل، از فوت و فن های آرایش اطلاع داشته باشید تا مهارت خوبی برای ایجاد یک آرایش بی نقص پیدا کنید. به طور مثال در فصل بهار برای یک آرایش بهاره خوب، استفاده از کرم مرطوب کننده ظروری است چرا که در فصل بهار پوست نیاز به مرطوب کننده دارد آن هم مرطوب کننده های سبک پس باید روزی دو بار به پوست تان کرم مرطوب کننده بزنید تا پوستی نرم و شاداب داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید:

نکات آرایشی مخصوص افرادی که چشم های کوچک دارند

چه عواملی باعث جذابیت صورت شما می‌شود؟

نکات آرایشی مخصوص افرادی که صورت لاغر دارند

برچسب ها: آرایش صورت، مراقبت از پوست، میکاپ، آموزش خودآرایی، خودآرایی، آرایش بهاری، آرایش مناسب فصل بهار تعداد بازديد: 670 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز