Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 00:34

1
فروردین
اصول آرایش مخصوص مو مشکی ها

اصول آرایش مخصوص مو مشکی ها

رنگ موی مشکی از جذابیتی فوق العاده‌ای در بین دیگر رنگ‌های مو برخوردار است اما انتخاب درست آرایش و نوع میکاپ برای موی مشکی بسیار مهم است .

رنگ موی مشکی از جذابیتی فوق العاده‌ای در بین دیگر رنگ‌های مو برخوردار است اما انتخاب درست آرایش و نوع میکاپ برای موی مشکی بسیار مهم است و اگر انتخاب اشتباهی برای آرایش صورتتان داشته باشید نه تنها موهایتان جذابیتی نخواهد داشت بلکه ظاهری ناخوشایند برایتان می‌سازد. با بیتوته همراه باشید تا اصول آرایش با موی مشکی را بدانید و جدیدترین مدل‌های میکاپ با موی مشکی را مشاهده فرمائید.

اولین قدم در داشتن آرایشی متناسب با موی مشکی، انتخاب کرم پودر مناسب است. رنگ کرم پودرتان را طوری انتخاب کنید که مکمل رنگ موهایتان باشد. بنابراین کرم پودرهای خیلی روشن نمی‌تواند گزینه مناسبی برتی شما باشد.

افرادی که موهای تیره یا مشکی دارند نباید برای آرایش تمام قسمت های صورت رنگی تیره انتخاب کنند. به طو واضح‌تر اگر رنگ تندی برای آرایش یک قسمت انتخاب می‌کنید. آرایش دیگر قسمت‌ها را لایت کار کنید.

مثلا یک رنگ رژ تیره و تند را با سایه و خط چشمی پهن و سیاه ترکیب نکنید زیرا قرار گرفتن این آرایش در کنار موهایی مشکی نه تنها جذابیتی ندارد بلکه چهره ناخوشایندی را برایتان می‌سازد. و یا بالعکس برای آرایش چشم تند و غلیظ بهتر است از رنگ رژ لایت و طبیعی‌تری انتخاب کنید.

به نوع اصلاح و رنگ ابروهایتان توجه زیادی داشته باشید. ابروها فاصله کمی با مو دارند پس همخوانی این دو بسیار مهم است. ابروهای پهن و تیره با موی مشکی ظاهر خوبی نمی‌سازد.

پس اگر ابروهای خیلی پهنی دارید بهتر است آن را کمی خلوت و باریک‌تر کنید. رنگ ابرو بهتر یکی دو درجه از مو روشن تر باشد اما در روشن کردن ابروی خود زیاده روی نکنید؛ طوری که در نگاه اول غیر طبیعی بودن آن به چشم بخورد و تو ذوق بزند.

 

بیشتر بخوانید:

نکات آرایشی مخصوص خانم‌های عینکی

تکنیک های آرایشی برای بهار

مدل‌های آرایش صورت ۲۰۱۹

آرایش مناسب رنگ موی بلوند

برچسب ها: خط چشم، میکاپ، آموزش خودآرایی، خودآرایی، آرایش لایت و طبیعی، آرایش اسموکی، آرایش با موی مشکی، مدل ابروهای پهن، رنگ رژلب لایت، رنگ مو بلوند تعداد بازديد: 914 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز