Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 00:31

1
تیر
چگونه چشم های خود را آرایش کنید؟ (2)

چگونه چشم های خود را آرایش کنید؟ (2)

اگر چشم های کوچکی دارید و دوست دارید آنها درشت تر به نظر آیند، چند ترفند زیر به کارتان می آید. خط مژه های تان را با مداد چشم سفید بکشید. این کار باعث می شود که چشم های تان کاملا باز و در نتیجه درشت تر به نظر آید.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

بزرگ نشان دادن چشم های کوچک

اگر چشم های کوچکی دارید و دوست دارید آنها درشت تر به نظر آیند، چند ترفند زیر به کارتان می آید:

1- خط مژه های تان را با مداد چشم سفید بکشید. این کار باعث می شود که چشم های تان کاملا باز و در نتیجه درشت تر به نظر آید. (تصویر 1) 

2- روی تمام پلک، خط چشم نکشید. خط را به گونه ای بکشید که کمی هم جای خالی باقی بماند. (تصویر 2)  

همین کار را هم برای خط مژه پایینی چشم تان انجام دهید. (تصویر3) 

3- تا حالا به این موضوع توجه کرده اید وقتی لباس مشکی می پوشید، به نظر چقدر لاغرتر می آیید. همین اتفاق هم برای چشم، وقتی سایه های تیره می زنید، می افتد.

بنابراین اگر می خواهید چشم هایتان درشت تر به نظر آیند، از سایه های روشن استفاده کنید. (تصویر 4). 

4- مژه هایتان را با فرمژه، حالت دهید و سپس به مژه های بالا و پایین، ریمل بزنید. وقتی مژه های پایین را هم ریمل بزنید، چشم هایتان درشت تر به نظر خواهند آمد. (تصویر 5). 

5- برای درشت تر نشان دادن چشم، خط چشم بالایی پلک را پهن تر از خط چشم در پایین پلک بکشید، چون کشیدن خط پهن زیر پلک، چشم را خسته نشان می دهد و شادابی آن را کم می کند در نتیجه چشم کوچکتر به نظر می رسد. (تصویر 6)

 

البته خط چشم بهتر است تیره تر از سایه مورد استفاده باشد. درضمن کل چشم را خط نکشید و همچنین گوشه خارجی چشم، خطی نازک بکشید. بدین ترتیب چشم ها درشت تر به نظر می آیند.

6- سعی کنید تا جایی که می توانید پف زیر چشم را برطرف کنید، زیرا چشم خسته و حتی کوچکتر به نظر می رسد. بنابراین قبل از اینکه چشم های تان را آرایش کنید، با استفاده از کانسیلر، تمام عیوب اطراف چشم تان را پنهان کنید. (تصویر 7) 

7- همانطور که در بالا گفته شد، سایه های روشن برای درشت نشان دادن چشم های کوچک ایده آل اند و در اینجا می خواهیم بر این نکته تاکید کنیم که اگر از سایه روشن و در عین حال براق که بتوانند نور را منعکس کنند استفاده کنید، چشم های تان درشت تر از قبل هم به نظر خواهد رسید.

سایه هایی که به رنگ یخ، مروارید و مس باشند، نور محیط را گرفته و منعکس می کنند و چشم هایتان درشت به نظر خواهد آمد. (تصویر 8) 

8- برای بزرگ تر نشان دادن چشم های ریز، به ابروها هم توجه کنید. از یک متخصص آرایش بخواهید با توجه به مدل چشم های شما، ابروی زیبایی  برای تان طراحی کند.

منحنی ابروها در بزرگ نشان دادن چشم ها بسیار مهم هستند. اکنون ابروهایتان را هم کمی سایه ابرو بزنید.

 

 

برای خواندن بخش اول -چگونه چشم های خود را آرایش کنید؟- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: آرایش چشم، زیبایی چشم، آرایش صورت، مداد چشم، مد و زیبایی، سایه چشم، بزرگ نشان دادن چشم تعداد بازديد: 1557 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز