Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 14:47

29
خرداد
كيف، كفش‌ و عينك‌های بهار

كيف، كفش‌ و عينك‌های بهار

گرایش اصلی طراحان برای كفش‌های بهار و تابستان به سمت كفش‌هایی است كه در سالهای گذشته مد بودند.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه دنیای زنان

 

 

 

كیف 

مجموعه كیف‌های بهار دارای تنوع بسیاری است. كیف‌های سال جدید برخی وسایل جانبی را دارند كه هم باعث زیباتر به نظر رسیدن ظاهر شما می‌شوند و هم بر منحصر به فرد بودن شخصیت شما می‌افزایند. استفاده از خطوط هندسی از گرایش‌های فصل جدید است.

در طراحی كیف‌های شیك و مد روز، بیشتر روی شكل بخش‌های مختلف كیف و استفاده از چاپ‌های هندسی روی آنها تأكید شده است. طبق آخرین گزارش‌ها كیف‌هایی با رنگ‌های روشن و نئونی از قبیل نارنجی و صورتی و سبز و زرد در بهار محبوب‌تر خواهند شد. نه تنها رنگ‌‌های روشن مورد توجه هستند بلكه كیف‌های سیاه و سفید، رنگ‌های پاستلی، بژ، سبز، بنفش، سبز زمردی و آبی نیز مد هستند.

كیف‌هایی با رنگهای تركیبی نیز همچون سال‌های گذشته رایج خواهند بود. به هنگام طراحی كیف‌ها، طراحان مد بیشتر كوشیده‌اند از چرم خزندگان یا مواد مشابه استفاده كنند. افزون بر این‌، جنس كیف‌ها، كیف‌هایی از جنس بافته‌شده و یا پارچه‌هایی با تار و پودهای مجزا نیز طرفداران خاص خود را خواهند داشت.

یكی از جدیدترین مدل كیف‌ها برای بهار كیف‌هایی هستند كه روی آنها حفره وجود دارد. این حفره‌ها یا ساده هستند یا طرح‌های مختلف دارند، و در جنس‌های متفاوت طراحی می‌شوند.

استفاده از چرم خزندگان یا چاپ‌هایی كه شباهت زیادی به آنها دارند، در رنگ‌های بسیار طبیعی و حتی گاهی در رنگ‌های بسیار غیرعادی، طرح‌هایی از گل‌‌های درشت و چاپ‌هایی به شكل مختلف روی آنها نیز مد خواهد شد.  كیف‌های بهار تزئین درخشانی از سنگ‌ها، میخ‌های پرچ شده، زیورآلات فلزی و مهره‌های تزئینی از قبیل منجوق دارند.

كیف‌های تزئین شده به سبك قدیمی نیز دوباره مد می‌شود. برخی از طراحان مد، از مدل‌های منحصر به فردتر با طرح‌های قلاب‌دوزی شده با سنگ‌های تزئینی و منجوق استفاده می‌كنند. از زنجیرهای فلزی با حلقه‌های بزرگ به عنوان دسته برای كیف‌های فصل جدید، استفاده می‌شود.

عمده‌ترین سبك كیف‌ها در بهار، كیف‌های كوچك دستی، كیف‌های دوشی و كیف‌های بنددار با دسته بلند هستند. این مدل كیف‌ها، چند سال پیش نیز مد بودند. در میان مدل‌های كیف‌های ساحلی، كیف‌های بزرگ حجیم و معمولاً شبیه ساك و نیز كوله‌پشتی‌ها در شكل‌های هندسی مختلف نیز محبوب هستند.

كیف‌های دستی حصیری و بافت و یا كیف‌های نرم پارچه‌ای نیز در بهار و تابستان امسال بیشتر از قبل دیده می‌شوند. قرار است كه بیشتر كیف‌ها به رنگ‌های آبی، مرجانی، صورتی، قرمز، لیمویی و نئونی باشند. در این میان كیف‌های چاپ‌دار، كیف‌هایی با طرح‌های هندسی، گلدار و طرح‌هایی دیگر نیز محبوب خواهند شد. كیف‌های بهار بسیار متنوع خواهند بود و از وسایل جانبی بسیاری برای تزئین آنها استفاده شده است، مانند پولك، منگوله، حاشیه‌های فلزی، حلقه‌های پلاستیكی و چوبی و حتی برخی روسری‌های رنگی.

كفش‌ها 

گرایش اصلی طراحان برای كفش‌های بهار و تابستان به سمت كفش‌هایی است كه در سالهای گذشته مد بودند. البته، توانسته‌اند در این زمینه از رنگ‌های روشن و درخشان، چاپ‌‌های مختلف و مواد ابتكاری متفاوت استفاده كنند. در كفش‌های مد فصل جدید، تنوع زیادی دیده می‌شود. مدل پاشنه و كف كفش‌ها عوض شده است.

پاشنه‌های سوزنی، مربعی و حتی پاشنه‌هایی كه قسمت پایین آنها پهن‌تر از قسمت بالایی است، دوباره مد می‌شود. در این فصل كفش‌هایی با كف‌های كاملاً صاف یا كف‌های ضخیم و بلند و نیز كفش‌های لژدار رایج خواهند شد. افزون بر كفش‌های رسمی زنانه كه بسیار ساده بوده و قسمت روی پا را نمی‌‌پوشانند، كفش‌های بدون پاشنه و نیز كفش‌های جلوباز مد هستند و نیز شاهد كفش‌هایی با برش‌های غیرعادی در اشكالی متنوع هستیم. 

مواد شفاف و پشت‌نما گرایش جدیدی در این فصل هستند. كفش‌های شفاف در هر مجموعه‌ای یافت می‌شود. مواد شفاف به طور عمده در ایجاد اجزای ساختاری بزرگ كفش از قبیل كف كفش، پاشنه، لژ و كف‌های ضخیم و بلند به كار می‌رود. محبوب‌ترین گرایش كفشی كه در فصل جدید از سوی طراحان مد، مورد توجه قرار گرفته است، كفش‌های پاشنه بلند است.

استفاده از چرم مار و فلزها نیز در این فصل رایج خواهد بود. از چرم مار و فلز تنها در قالب كفشها استفاده نمی‌شود، بلكه در قسمت پاشنه و كف كفش نیز به كار می‌روند و برخی از طراحان به صورت تركیبی از هر دوی آنها در كفش‌ها استفاده می‌كنند. كفش‌های سیاه و سفید، قهوه‌ای و رنگ‌های پاستلی و رنگ‌های پر جنب و جوش در این فصل رایج هستند. 

عینك‌های فصل بهار و تابستان

عینك‌های خلبانی سال گذشته، كم‌كم جای خود را به عینك‌های با مدل‌های اشكال هندسی، پروانه‌ای و چشم گربه‌ای در فصل جدید می‌دهند. یكی از ویژگی‌های اصلی در عینك‌های جدید، سایز بزرگ آنهاست كه تصویر زنانه منحصر به فردی را ایجاد می‌كنند، بیشتر مدل عینك‌های مجموعه‌های جدید، دارای شیشه‌های كاملاً تیره و تاریك هستند.

گرایش فصل جدید، عینك‌هایی با شیشه‌های گرد و بزرگ و فرم و عدسی‌های غیرعادی است. برای مشخص كردن شكل‌های اصیل، طراحان اغلب از یك فرم نسبتاً ضخیم از رنگ‌های مغایر و اجزای تزئینی درخشان استفاده می‌كنند. در میان فرم‌ها، مناسب‌ترین آنها برای خانم‌ها در فصل بهار، فرم‌های جدید پلاستیكی در رنگ‌های متنوع و مختلف است.

این فرم‌ها اغلب طرح حیوانات را دارند یا اینكه به صورت فرم‌های شفاف هستند. تضاد میان فرم‌های روشن و شیشه‌های تاریك، از ویژگی‌های بارز عینك‌های آفتابی در سال جدید است.

رنگ شیشه‌های عینك‌ها اغلب مشكی، قهوه‌ای و خاكستری است. اما برخی از طراحان از مدل‌‌های رنگی متناسب با رنگ لباس نیز استفاده می‌كنند. در میان عینك‌ها كه مخصوص بهار و تابستان طراحی شده‌اند، عینك‌های تزئینی با قاب‌های بزرگ و نگین‌دار جایگاه ویژه‌ای دارند.

 

برچسب ها: عینک آفتابی، مد کیف و کفش، مد عینک، کیف و کفش بهاری، کیف و کفش تابستان، کیف، انواع کیف تعداد بازديد: 940 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز