Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 27 مهر 1403 - 07:41

3
مرداد
سفری به یاد ماندنی با اقامت در بهترین هتل های ۵ ستاره قشم

سفری به یاد ماندنی با اقامت در بهترین هتل های ۵ ستاره قشم

جزیره قشم در استان هرمزگان، همواره مقصدی جذاب برای گردشگران بوده است. این جزیره زیبا با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان، هر ساله مسافران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در سال‌های اخیر، شاهد رشد چشمگیری در صنعت هتلداری قشم بوده‌ایم.

جزیره قشم در استان هرمزگان، همواره مقصدی جذاب برای گردشگران بوده است. این جزیره زیبا با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان، هر ساله مسافران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در سال‌های اخیر، شاهد رشد چشمگیری در صنعت هتلداری قشم بوده‌ایم، به طوری که هتل‌ 5 ستاره لوکس و مجللی در این جزیره احداث شده‌ است. اگر می‌خواهید با بهترین هتل های ۵ ستاره قشم آشنا شوید، در این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با بهترین هتل های ۵ ستاره قشم

رزرو بهترین هتل های ۵ ستاره قشم

برای اقامت مقرون به صرفه در جزیره می‌توانید با بهره‌گیری از فیلتر قیمت، گزینه‌های موجود در بازه قیمتی دلخواه خود را جهت رزرو هتل قشم بررسی کنید. در نتیجه، از لیست بیش از ۵۰ هتل قشم به تعداد محدودی هتل با قیمت مناسب می‌رسید و بعد از مقایسه نظرات مهمانان و بررسی امکانات می‌توانید گزینه مناسب از هتل‌های قشم را رزرو کنید.

وقتی حرف از رزرو هتل (eghamat24.com) می‌شود، اکثر کسانی که تجربه‌های عالی از اقامت خود داشته‌اند به یاد اقامت۲۴ می‌افتند. در این وب‌سایت از آن‌جایی که نظرات و کامنت‌های زیادی توسط مهمانان هتل ها ثبت شده است، به راحتی می‌توانید بهترین هتل پنج ستاره قشم را شناسایی کنید و ببینید که مسافران در مورد آن چه چیزی می‌گویند.

بهترین هتل های ۵ ستاره قشم چه تعداد هستند؟

در واقع قشم فقط یک هتل پنج ستاره دارد که آن هم به تازگی افتتاح شده است؛ اما چند هتل بسیار عالی ۴ ستاره در این جزیره وجود دارد که خدمات و امکانات آن‌ها با هتل‌های پنج ستاره برابری می‌کند. در ادامه ابتدا بهترین هتل ۵ ستاره قشم را معرفی می‌کنیم و سپس به سراغ بقیه هتل های قشم با خدمات لاکچری می‌رویم.

هتل آراکتا؛ قصری از نور و شکوه در نگین خلیج فارس

هتل آراکتا، نگینی 5 ستاره در قلب قشم، با آغوش گرم خود پذیرای مسافرانی است که به دنبال تجربه‌ای لوکس و به یاد ماندنی در این جزیره زیبا هستند. این هتل نوظهور، با معماری مدرن و چشم‌نواز، در سال 1402 به جمع هتل‌های برتر قشم پیوست و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های اقامتی برای گردشگران تبدیل شد.

هتل آراکتا؛ بهترین هتل ۵ ستاره قشم

موقعیت مکانی ایده آل، دسترسی آسان به همه جا

هتل آراکتا در شهرک سام و زال، در موقعیتی ایده‌آل واقع شده است. از این هتل به راحتی می‌توانید به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری قشم، ازجمله قلعه پرتغالی‌ها، موزه ژئوپارک، بوستان برکه بی‌بی، ژئوپارک قشم و غیره دسترسی داشته باشید. همچنین، مراکز خرید و رفاهی متعددی مانند مجتمع تجاری زیتون، مرکز خرید ستاره و سیتی سنتر 1 و 2 در نزدیکی هتل قرار دارند.

اتاق هایی رویایی، دنیایی از آسایش

هتل آراکتا 95 واحد اقامتی مدرن و زیبا را در 3 طبقه خود جای داده است. هر کدام از این اتاق‌ها مانند نگین‌هایی درخشان، با امکانات کامل و فضایی دلنشین، اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زنند. در اتاق‌های هتل آراکتا، امکاناتی همچون یخچال و دراور گرفته تا بالکن، صبحانه، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، میزتحریر، رخت‌آویز، کمد لباس، روم سرویس، پاور سوئیچ، آب رایگان، تلفن در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفای حریق و سیستم تهویه‌مطبوع، برای آسایش و رفاه شما فراهم شده است.

تجربه ای بی نظیر از طعم های ایرانی و بین المللی

رستوران هتل آراکتا با ظرفیت 180 نفر، با فضایی دلنشین و منویی متنوع از غذاهای ایرانی و بین‌المللی، آماده پذیرایی از شماست. در این رستوران می‌توانید طعم اصیل غذاهای ایرانی را بچشید یا از تجربه غذاهای بین‌المللی لذت ببرید.

پارکینگ اختصاصی، خیالی آسوده

هتل آراکتا برای رفاه حال مسافران خود، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 70 خودرو را در نظر گرفته است؛ پس با خیالی آسوده در هتل اقامت کنید و نگران جای پارک خودروی‌تان نباشید؛ در واقع جز این هم از بهترین هتل های ۵ ستاره قشم انتظار نمی‌رود.

اینترنت رایگان، دنیایی در دسترس

در هتل آراکتا که به جرأت از بهترین هتل های ۵ ستاره قشم است، دسترسی به اینترنت رایگان در تمامی اتاق‌ها برای شما فراهم شده است. با خیالی آسوده به گشت و گذار در دنیای مجازی بپردازید، با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید و از خدمات آنلاین هتل استفاده کنید.

پذیرش 24 ساعته، پرسنلی مجرب و خوش برخورد

پرسنل مجرب و خوش‌برخورد هتل آراکتا در تمام طول شبانه‌روز آماده استقبال از شما و ارائه خدمات به شما هستند. هر سوالی که داشته باشید، می‌توانید با خیالی آسوده از پرسنل هتل بپرسید و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

امکانات رفاهی متنوع، اقامتی بی نقص

هتل آراکتا علاوه بر امکانات ذکر شده، خدمات رفاهی متنوع دیگری را نیز به شما ارائه می‌دهد؛ ازجمله این خدمات می‌توان به خدمات باربری، استخر، رستوران لوکس، سالن ورزشی، خودپرداز، اتاق چمدان، سیستم تهویه‌مطبوع در محوطه هتل، لابی با ظرفیت 50 نفر و غیره اشاره کرد.

هتل ارم؛ ۴ ستاره ای در حد ۵ ستاره

هتل ارم قشم، با معماری سنتی ایرانی و باغ‌های سرسبز، فضایی گرم و صمیمی را برای مسافران فراهم می‌کند و از همین جهت می‌تواند در حد بهترین هتل ۵ ستاره قشم باشد. این هتل دارای امکانات رفاهی کاملی ازجمله استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران‌های متنوع و کافی‌شاپ است؛ همچنین، هتل ارم به کافی‌شاپ سنتی، چایخانه و عرشه با چشم‌انداز دریا مجهز است.

هتل ارم؛ در حد بهترین هتل های ۵ ستاره قشم

هتل آرتمیس قشم؛ گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامتی خاطره‌انگیز

هتل آرتمیس قشم، هتلی 4 ستاره است که با ارائه امکانات و خدمات متنوع، پذیرای مسافران این جزیره‌ دیدنی است. این هتل نوساز در سال 1401 افتتاح شده و با 40 واحد اقامتی در 6 طبقه، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. هتل آرتمیس با این که ۴ ستاره دارد، خدماتی در حد بهترین هتل های ۵ ستاره قشم ارائه می‌دهد.

موقعیت مکانی

هتل آرتمیس در موقعیتی عالی واقع شده و دسترسی به مراکز مهم و جاذبه‌های گردشگری قشم را برای شما آسان می‌کند. ازجمله این مراکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازار بزرگ بین‌المللی ساره
  • قلعه پرتغالی‌ها
  • مجتمع تجاری خلیج فارس
  • مجتمع تجاری سیتی سنتر
  • غارهای خربس
  • مجتمع تجاری دو دلفین درگهان

علاوه بر این، با طی مسافت کوتاهی می‌توانید از مکان‌های دیدنی دیگری مانند مسجد قبا، دره ستارگان، جزایر ناز، جزیره هنگام، جنگل دریایی حرا، جزیره هرمز، غار نمکدان و تنگه چاهکوه نیز دیدن کنید. به یاد داشته باشید که هر چند این هتل ۴ ستاره است اما در رده بهترین هتل ۵ ستاره قشم خدمات ارائه می‌دهد.

هتل آرتمیس؛ در حد بهترین هتل پنج ستاره قشم

امکانات و خدمات هتل آرتمیس

هتل آرتمیس برای رفاه حال مسافران خود، امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد، ازجمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران باکیفیت
  • پارکینگ اختصاصی
  • اینترنت رایگان در لابی هتل
  • اقامت رایگان برای کودکان زیر 2 سال
  • خدمات خانه‌داری
  • لاندری (با پرداخت هزینه)
  • صندوق امانات
  • آسانسور
  • نمازخانه
  • دوربین مداربسته
  • سیستم اعلام حریق

انواع اتاق ها

هتل آرتمیس دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. برخی از این اتاق‌ها عبارتنداز:

  • اتاق دوتخته استاندارد
  • اتاق دوتخته اکونومی دوبل
  • اتاق سه‌تخته
  • سوئیت یک‌خوابه
  • اتاق چهارتخته

مزایای انتخاب هتل آرتمیس

  • موقعیت مکانی عالی
  • دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری
  • واحدهای اقامتی متنوع و مدرن
  • خدمات و امکانات باکیفیت
  • پرسنل مجرب و خوش‌برخورد
  • قیمت مناسب نسبت به هتل ۵ ستاره

حرف آخر؛ پنج ستاره یا ۴ ستاره لوکس، مسئله این است

در این مقاله باهم دیدیم که در قشم چیزی به عنوان بهترین هتل های ۵ ستاره معنایی ندارد؛ چون در این جزیره فقط یک هتل ۵ ستاره وجود دارد که نامش آراکتا است. اما این به معنای محدودیت برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای لوکس و لاکچری در اقامت خود هستند و خدمات و امکانات در حد بین‌المللی می‌خواهند نیست. چند هتل ۴ ستاره‌ای که اینجا معرفی کردیم، از نظر خدمات می‌توانند هم رده بهترین هتل های ۵ ستاره قشم باشند.

تعداد بازديد: 87 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز