Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 30 شهریور 1403 - 02:00

11
تیر
اینجا دبی است! قلب تپنده امارات در نزدیکی خلیج فارس!

اینجا دبی است! قلب تپنده امارات در نزدیکی خلیج فارس!

دبی همواره شهر پر رونق و مهیج است! شهری که هیچ وقت خاموش نیست و با جذب گردشگران مختلف از سراسر جهان به قلب تپنده امارات در نزدیکی خلیج فارس تبدیل شده است! فرودگاه دبی روزانه میزبان پروازهای زیادی از کشورهای مختلف است.

دبی همواره شهر پر رونق و مهیج است! شهری که هیچ وقت خاموش نیست و با جذب گردشگران مختلف از سراسر جهان به قلب تپنده امارات در نزدیکی خلیج فارس تبدیل شده است! فرودگاه دبی روزانه میزبان پروازهای زیادی از کشورهای مختلف است. حتی گردشگران زیادی از ایران عزیزمان برای تجربه بهترین سفر و لاکچری ترین تفریحات آبی عازم دبی می شوند! آری اینجا دبی است و سراسر هیجان با کلی جاهای دیدنی خاص و خارق العاده! چشم هایتان را به ما بسپارید تا برترین های دبی را به نیم نگاهی برانداز کنیم ????

معرفی خارق العاده ترین جاهای دیدنی دبی

دبی است و شهری پر از ترین ها! در دبی همه چیز را به شبکی فاخر و کاملا خارق العاده خواهید دید. بلند برج ها، پرسرعت ترین ترن ها، بهترین تفریحات آبی و هیجانی، بزرگ ترین باغ گل، زیباترین آکواریوم! تنها برخی از بهترین جاهای دیدنی دبی به شمار می روند:

  • برج خلیفه

برج خلیفه مشهورترین جاذبه دیدنی دبی است. این برج 828 متر ارتفاع دارد و با داشتن رستوران ها و باشگاه، لانژ و استخرهای متفاوت توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

  • صحرای دبی

صحرای دبی یکی از بزرگ ترین و معروف ترین صحراهای دبی است. این صحرا مساحت 10 هکتار را به خود اختصاص داده و در فاصله 30 کیلومتری از شهر قرار دارد. سافاری، دوچرخه سواری، شتر سواری از مشهورترین تفریحات هیجانی است که می توانید در این محل انجام بدهید.

  • باغ معجزه

باغ معجزه دبی یکی از بزرگ ترین باغ های جهان است که بهشتی از گل های رنگارنگ را در خود جای داده است. اگر به این باغ بروید بیش از 50 میلیون گل متنوع را خواهید دید. علاوه بر این مجسمه هایی از گل و ماکت هایی از طرح های بی نظیر توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد.

  • مسجد جمیرا

مسجد جمیرا یکی دیگر از جاذبه های جالب دبی است. معماری این مسجد به قدری چشم نواز است که حتی بازدید کنندگانی غیر مسلمان می توانند از آن بازدید کنند و از فرهنگ اسلامی درک بیشتری پیدا کنید.

آیا هزینه سفر به دبی گران است؟

با اینکه دبی شهری لاکچری و پر از خاص ترین جاذبه ها است، اما می توانید هزینه سفر به دبی را به نحوی مدیریت کنید که مناسب شرایط و بودجه تان باشد. سفر به دبی می تواند به دلخواه شما گران یا ارزان باشد و این امر بستگی به انتخاب و سلیقه شما دارد. به صورت کلی قیمت ها در دبی با سایر شهرهای بزرگ دنیا قابل مقایسه است و حتی می توانید از هتل و تورهایی که بسیار گران هستند استفاده کنید. اما اگر بخواهید هزینه سفرتان اقتصادی باشد، انتخاب های زیادی خواهید داشت. بنابراین نوع بودجه بندی و برنامه ریزی سفر و بازدید از جاذبه هایش تاثیر زیادی در هزینه نهایی خواهد داشت.

قیمت بلیط هواپیما تهران دبی

پرواز مستقیم تهران دبی یکی از پر تقاضاترین پرواز به شهرهای حوزه خلیج فارس است. قیمت بلیط هواپیما تهران دبی به موارد بسیاری از قبیل زمان پرواز، نوع ایرلاین و نوع کلاس پروازی دارد. معمولا در تایم پیک سفر به دبی قیمت پرواز دبی بیشتر از زمان های دیگر خواهد بود. بنابراین می توان گفت ماه جولای که بیشترین گردشگران عازم دبی هستند، بیشترین قیمت را روی بلیط ها اعمال می شود.

خرید در دبی شما را به وجد خواهد آورد!

خرید یکی از جذاب ترین بخش های هر سفر است. دبی که به عنوان برترین شهر توریستی شناخته شده است، به یکی از قطب های خرید هم تبدیل شده است. مراکز لوکس و بزرگ خرید در دبی به قدری متنوع و خارق العاده هستند که شما را به سوی خود می خوانند. تجربه خرید در دبی کاملا فراموش نشدنی و بسیار هیجان انگیز است:

  • مرکز خرید الغدیر

مرکز خرید الغدیر یکی از محبوب ترین مقاصد خرید دبی خصوصا برای گردشگران ایرانی است. این مرکز خرید با داشتن فضای داخلی منحصر به فرد و ارائه برترین برندهای جهانی توانسته خرید رضایت بخشی را برای میهمانش فراهم کند. برندهای آدیداس، کاردوچی و.. تنها برخی از محبوب ترین برندها هستند.

  • دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جهان است. این مرکز خرید بیش از 1200 فروشگاه را در خود جای داده است و فرصت خرید لوکس از برندهای معروف مانند گوچی، بربری، نایکی، دیور، ورساچه و... را فراهم کرده است.

  • فستیوال سیتی

فستیوال سیتی یکی از دیگر از برترین مراکز خرید در دبی است. اگر به این مرکز خرید بروید می توانید بیش از 400 نمایندگی از برندهای معتبر جهانی و عربی را مشاهده کنید. همچنین می توانید از فضاهای تفریحی متنوع مانند شهربازی، چرخ و فلک، سینما، هتل و رستوران های بی نظیرش استفاده کنید.

دبی قلب تپنده امارات در نزدیکی خلیج فارس است که با داشتن صنعت گردشگری قدرتمند می تواند سفری فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند. دبی جاذبه های گردشگری متنوعی را در خود جای داده و هر سلیقه ای که داشته باشید، باز هم از سفر به دبی راضی خواهید بود.

تعداد بازديد: 205 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز