Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 20:33

29
فروردین
معرفی لوکس ترین مراکز خرید مشهد؛ تجربه خریدی شاهانه در مشهد

معرفی لوکس ترین مراکز خرید مشهد؛ تجربه خریدی شاهانه در مشهد

مشهد، با داشتن جاذبه‌های دیدنی و تفریحی فراوان، هر روزه از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند که هر کدام با اهداف مختلفی به این مقصد گردشگری سفر می‌کنند. تمام آن چیزی که برای گذران تعطیلاتی مفرح و دلچسب

مشهد، با داشتن جاذبه‌های دیدنی و تفریحی فراوان، هر روزه از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند که هر کدام با اهداف مختلفی به این مقصد گردشگری سفر می‌کنند. تمام آن چیزی که برای گذران تعطیلاتی مفرح و دلچسب به آن نیاز دارید در شهر مشهد و با تنوع و گستردگی فراوان، فراهم شده است. از آنجایی که لوکس ترین مراکز خرید مشهد فرصت گشت‌وگذار در پاساژهایی مدرن با فروشگاه‌های متعدد را به شما می‌دهد، نباید آن را در طول سفر از دست بدهید. این درحالی است که در مراکز خرید لوکس مشهد، علاوه بر خرید اجناس به‌روز و باکیفیت، می‌توانید از بخش‌های تفریحی نیز برای سرگرمی استفاده کنید. برای تجربه خریدی به‌یادماندنی چه در قالب سوغاتی و چه وسایلی که به آن نیاز دارید، حتما سری به لوکس ترین پاساژ های مشهد که در این مطلب معرفی خواهد شد، بزنید.

لوکس ترین مراکز خرید مشهد کدامند

فهرست لوکس ترین مراکز خرید مشهد

همان‌طور که اشاره شد، در شهر بزرگ، دیدنی و توریستی مشهد، بازارها و مراکز خرید لوکس و مدرنی وجود دارند که برای خریدگردی در طول سفر بهترین گزینه محسوب می‌شوند. خوشبخاته برای انتخاب لوکس ترین مراکز خرید مشهد که به موقعیت مکانی هتل شما و همچنین بودجه و سلیقه‌تان نزدیک باشد، گزینه‌های زیادی پیش روی‌تان است. فقط کافی است این پاساژها، بخش‌های داخلی و تفریحی آن‌ها را بشناسید و از ساعت‌ها گشت‌وگذار در این مجموعه‌ها، لذت ببرید.

بسیاری از توریست‌ها، سفر با تور مشهد را ترجیح می‌دهند و برای بازدید از جاهای دیدنی این شهر به لیست گردشگری و برنامه گشت شهری تورها اکتفا می‌کنند. اگر شما نیز قصد دارید با تور به این شهر سفر کنید، بهتر است در کنار برنامه‌های گردشگری که شامل بازدید از مکان‌های تاریخی و مجموعه‌های تفریحی است، لذت پاساژگردی در این شهر را فراموش نکنید؛ همچنین می‌توانید تورهایی را انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب، برنامه‌های گشت شهری متنوع و جذابی تدارک دیده‌اند.

یکی از راهکارهای ساده برای کاهش هزینه تور مشهد این است که اگر فرزند محصل ندارید در ماه های خرداد و دی ماه سفر کنید. فصل امتحانات بسیاری از خانواده ها به خاطر اینکه فرزند محصل دارند نمی توانند سفر کنند. بنابراین تقاضا برای رزرو تور مشهد کاهش پیدا می کند. به تناسب کاهش تقاضا، قیمت تور و هتل ها نیز کاهش پیدا کرده و می توانید با قیمت کمتری از سفر خود لذت ببرید.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

الماس شرق، نام یکی از مراکز خرید لوکس مشهد است که در ساختمانی مدرن و با معماری جذاب، واحدهای تجاری و تفریحی فراوانی را در دل خود جای داده است. مجتمع تجاری الماس شرق، در ساختمانی ۶ طبقه واقع شده است که می‌توانید در بین ۱۵۰۰ واحد تجاری آن انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، محصولات دیجیتال، لوازم خانگی، صنایع دستی و غیره را خریداری کنید.

مجتمع تجاری الماس شرق؛ از مراکز خرید لوکس مشهد

موقعیت مکانی عالی مجتمع تجاری الماس شرق، به‌گونه‌ای است که می‌توانید از حرم مطهر امام رضا(ع)، در مدت زمان ۲۰ دقیقه (با خودرو) به این جاذبه گردشگری مشهد بروید و ساعات خوش و خاطره‌انگیزی را در آن سپری کنید. باید بدانید که جذابیت‌های این مرکز خرید لوکس، فقط شامل فروشگاه‌های متنوع و نمایندگی برندهای معروف نمی‌شود، بلکه وجود این بخش‌های تفریحی و رفاهی نیز در شهرت و محبوبیت آن موثر هستند:

  • رستوران
  • فست فود
  • کافی‌شاپ
  • پارکینگ
  • شهربازی سرزمین عجایب
  • بولینگ
  • بیلیارد و دارت
  • سینما ۶ بعدی
  • اتاق عکاسی
  • اتاق گریم
  • کارگاه خلاقیت کودکان
  • بوفه

استقبال بی‌نظیر گردشگران از گشت‌وگذار در مجتمع تجاری الماس شرق تا جایی است که برخی از هتل‌های لوکس و مجلل مشهد مانند هتل درویشی، حیات شرق و غیره برای رفت‌وآمد به این مرکز خرید، خدمات سرویس رایگان فراهم کرده‌اند.

مجتمع کیان سنتر مشهد

مجتمع تجاری کیان سنتر، از معروف‌ترین و لوکس ترین مراکز خرید مشهد محسوب می‌شود که شامل دو مجتمع مجزا است که هرکدام دارای بخش‌های تجاری و رفاهی متنوع و متفاوتی هستند، به این شکل که:

  • در مجتمع کیان سنتر ۱، ۸۳ فروشگاه در ۶ طبقه پراکنده شده‌اند که بیشتر آن‌ها در زمینه پوشاک و لوازم تزئینی مشغول فعالیت هستند.
  • در مجتمع کیان سنتر ۲، ۱۵۰ واحد تجاری وجود دارد که در طبقات همکف تا سوم حضور دارند؛ همچنین این فاز دارای هایپرمارکت، فودکورت و شهربازی سرپوشیده نیز است.

مجتمع کیان سنتر؛ از لوکس ترین پاساژهای مشهد

به‌طور کلی مجتمع تجاری کیان سنتر از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید مشهد است که علاوه بر فروشگاه‌های متعدد و بی‌شمار، این بخش‌های تفریحی و رفاهی را نیز برای رفاه شما درنظر گرفته است:

  • فودکورت در فضای روباز
  • فودکورت در فضای سر پوشیده
  • شهربازی لگوسیتی یا همان شهر آجری
  • بولینگ
  • بیلیارد
  • سینما هفت بعدی
  • سورتمه
  • بازی‌های ویدئویی

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن، یکی دیگر از شناخته شده‌ترین مراکز خرید لوکس مشهد است که در ساختمانی ۳۴ طبقه، امکان خریدی لذت‌بخش و مفرح را برای شما فراهم کرده است. دسترسی به مرکز خرید آرمیتاژ، با وجود سه ورودی مجزا که هر کدام در یکی از خیابان‌های اصلی اطراف قرار دارند، بسیار آسان شده است. به این شکل که می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی خود از یکی از سه ورودی حاشیه هفت تیر و خیابان‌های گلشن به این مجتمع تجاری مجلل و لاکچری وارد شوید. راهنمای زیر به شما در تجربه خریدی بی‌دردسر و راحت در لوکس‌ترین مرکز خرید مشهد کمک می‌کند:

  • در طبقه منفی ۱ این مرکز خرید، هایپرمارکت، بانک ملت، کافی‌شاپ، فروشگاه کالای خواب، لوازم الکترونیک و وسایل آشپزخانه قرار دارد.
  • در طبقه همکف می‎توانید انواع جواهرات، عطر، ساعت، عینک و پوشاک را خریداری کنید.
  • در طبقه اول محصولات چرمی، انواع پوشاک، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی در فروشگاه‌های متعدد عرضه می‌شود.
  • طبقه دوم بیشتر به فروشگاه‌های مبلمان، تزئینات منزل و دکوراسیون داخلی اختصاص دارد.
  • در طبقه سوم نیز می‌توانید برای کودک خود انواع پوشاک، کالای خواب و اسباب بازی را تهیه کنید؛ همچنین شهر مشاغل کارالند و کافه کودک نیز در این طبقه قرار دارند.

مرکز خرید آرمیتاژ؛ یکی از لوکس ترین مراکز خرید مشهد

رزرو هتل های مشهد و تجربه اقامتی به یادماندنی

آن دسته از افرادی که با هدف خرید به مشهد سفر می‌کنند و یا به گشت‌وگذار در لوکس ترین پاساژ های مشهد علاقه دارند، می‌توانند هنگام رزرو هتل‌های مشهد به نزدیکی آن به مراکز خرید توجه داشته باشند. از آنجایی که امکان رزرو آنلاین و راحت هتل‌های مشهد از سایت‌های معتبر فراهم شده است، می‌توانید به‌راحتی فاکتورهای موردنظر و مهم خود را اعمال کنید و از اقامت در بهترین و مناسب‌ترین هتل مشهد لذت ببرید.

شهر مشهد، به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد سیاحتی و زیارتی ایران، از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌‎های گوناگونی برخوردار است که خدمات متنوعی را به زائرانش ارائه می‌دهد. با اقامت در هتل های مشهد، تجربه‌ای خاطره انگیز از زیبایی‌های این شهر مقدس و حرم مطهر را کسب خواهید کرد. قیمت و امکانات این هتل‌ها باهم متفاوتند و هر یک، خدماتی منحصربه‌فرد را به شما ارائه می‌دهند. امکانات هتل‌های مشهد شامل رستوران‌ها، تفریحات، اینترنت رایگان و خدمات پذیرایی متنوع می‌باشد. هزینه رزرو هتل مشهد نیز بسته به نوع خدمات ارائه شده، می‌تواند متفاوت باشد.

سخن آخر

در این مطلب، به معرفی لوکس ترین مراکز خرید مشهد پرداختیم تا بتوانید در بخشی از زمان سفر خود، از پاساژگردی در بین فروشگاه‌های مدرن و لاکچری و بخش‌های تفریحی و مهیج لذت ببرید. بدون شک، خرید سوغاتی و گشت‌وگذار در بازارهای مدرن و به‌روز، بر جذابیت‌ها و لذت سفر شما می‌افزاید.

تعداد بازديد: 47 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز