Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 14:00

1
بهمن
بارش برف و باران در این استان‌ها

بارش برف و باران در این استان‌ها

صادق ضیاییان افزود: امروز (اول بهمن‌ماه) در غالب مناطق کشور به‌جز مناطق غربی سواحل دریای خزر که شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم بود، جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا (۲ بهمن‌ماه) از افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد در برخی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: امروز (اول بهمن‌ماه) در غالب مناطق کشور به‌جز مناطق غربی سواحل دریای خزر که شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم بود، جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: دوشنبه (۲ بهمن‌ماه) با ورود سامانه بارشی در سواحل دریای خزر مناطقی از شمال غرب غرب و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: سه شنبه (۳ بهمن‌ماه) با تقویت سامانه بارشی در مناطق ذکر شده بارش تشدید می‌شود و گستره آن مناطقی از مرکز جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران، مرکزی و قم را نیز در بر خواهد گرفت.

وی افزود: چهارشنبه (۴ بهمن‌ماه) گستره بارش این سامانه علاوه بر مناطق قبلی به شرق، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور نیز کشیده می‌شود. پنج شنبه (۵ بهمن‌ماه) در مناطقی از شمال غرب و غرب بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش می‌شود. طی این مدت در مناطق سردسیر و کوهستانی و ارتفاعات بارش بصورت برف خواهد بود، بویژه در ارتفاعات البرز بارش برف قابل ملاحظه است.

به گفته ضیاییان یکشنبه خلیج فارس و سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ بهمن‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، گاهی وزش باد، به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۳ بهمن‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری و غبار صبحگاهی، در بعضی ساعت‌ها بارش باران، وزش باد و کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷- و ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

برچسب ها: برف، باران، هشدار هواشناسی، هواشناسی تعداد بازديد: 66 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز