Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 12:11

30
آبان
تهران از چهارشنبه یخبندان می‌شود + جزئیات

تهران از چهارشنبه یخبندان می‌شود + جزئیات

بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران از بعدازظهر امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۲ تا فردا با عبور سامانه بارشی در بیشتر نواحی استان نیمه‌ابری تا ابری و مه‌آلود در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید تا خیلی شدید

فارس نوشت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی از بامداد چهارشنبه یکم آذر ۱۴۰۲ برخی از معابر استان تهران یخبندان می شود.

بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران از بعدازظهر امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۲ تا فردا با عبور سامانه بارشی در بیشتر نواحی استان نیمه‌ابری تا ابری و مه‌آلود در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید تا خیلی شدید (به ویژه در نیمه جنوبی استان) پیش‌بینی شده است.

همچنین در نیمه شمالی استان بارش باران و برف، در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک برف و در مناطق مستعد بارش تگرک پیش‌بینی می‌شود. کاهش محسوس دما در سطح استان از ۷ تا ۱۲ درجه سیلیسیوس پیش‌بینی می‌شود که از بامداد چهارشنبه با یخبندان مواجه می‌شود.

همچنین از بعدازظهر روز چهارشنبه یک آذر ۱۴۰۲ تا جمعه آسمان تهران صاف، گاهی ابری، کاهش افزایش ابر، وزش باد و روند افزایش غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: تهران، هواشناسی، سرما تعداد بازديد: 95 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز