Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 12:40

2
مهر
بارش باران در این استان‌ها؛ گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرها کدامند؟

بارش باران در این استان‌ها؛ گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرها کدامند؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش باران در نوار شمالی کشور در عین حال از تداوم گرد و خاک در شرق کشور طی امروز خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش باران در نوار شمالی کشور در عین حال از تداوم گرد و خاک در شرق کشور طی امروز خبر داد.

صادق ضیاییان درباره وضعیت جوی کشور، گفت: امروز (یکشنبه دوم مهرماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در برخی نقاط استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا (دوشنبه سوم مهرماه) در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، برخی نقاط مازندران و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، سمنان و شرق استان تهران رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک رخ خواهد داد. این وضعیت سه‌شنبه ( چهارم مهرماه) در مازندران، گلستان و ارتفاعات سمنان، اردبیل، آذربایجان‌های غربی و شرقی پیش‌بینی می‌شود.

او تاکید کرد: روز چهارشنبه ( پنجم مهرماه) در ارتفاعات مازندران، سمنان و گلستان و روز پنجشنبه ( ششم مهرماه) در برخی نقاط مازندران، ارتفاعات استان تهران و ارتفاعات غربی سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. لازم به ذکر است یکشنبه در شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک تداوم دارد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، تصریح کرد: آسمان تهران فردا (سوم مهر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه ( چهارم مهر) نیمه ابری تا ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (دوم و سوم مهر) اهواز با دمای ۴۴ و ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴ و ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

برچسب ها: باران، هشدار هواشناسی، هواشناسی، کاهش دما تعداد بازديد: 197 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز