Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 16:42

28
مرداد
پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده؛ رگبار باران در برخی استان‌ها

پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده؛ رگبار باران در برخی استان‌ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز طی روزهای آینده خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز طی روزهای آینده خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: امروز (۲۸ مردادماه) در شمال غرب و برخی نفاط واقع در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات رشته کوه البرز و زاگرس مرکزی افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب مورد انتظار است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: یکشنبه (۲۹ مردادماه) همین شرایط در برخی مناطق شمال غرب کشور، استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی نقاط واقع در شمال شرق، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی یعنی ارتفاعات تهران، مازندران، البرز همچنین سمنان حاکم خواهد بود است. بارش‌ها در ساعات بعد از ظهر به‌صورت رگبار پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: دوشنبه (۳۰ مردادماه) در برخی نقاط واقع در استان خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های تهران، البرز و مازندران رگبار پراکنده رخ خواهد داد. سه شنبه و چهارشنبه (۲۹ و ۳۰ مردادماه) آسمان بیشتر مناطق کشور صاف و جو پایدار حاکم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: طی پنج روز آینده و رگبار و رعد و برق در برخی نقاط هرمزگان، جنوب شرق فارس، ارتفاعات جنوب سیستان بلوچستان و جنوب کرمان دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اشاره به وزش باد شدید در برخی نقاط کشور گفت: امروز و فردا برای استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز در استان‌های سمنان، جنوب استان تهران و البرز وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود. طی سه‌شنبه و چهارشنبه وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در نوار شرقی کشور اتفاق خواهد افتاد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: دمای هوای پایتخت فردا بین ۲۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا بین ۲۴ و ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد بود و افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر پدیده غالب پیش‌بینی می‌شود. افزایش ابر طی دوشنبه و سه شنبه در تهران دور از انتظار نیست.

برچسب ها: تهران، باران، گرد و غبار، هشدار هواشناسی، هواشناسی تعداد بازديد: 101 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز