Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 13:28

14
مرداد
تهران کی خنک می‌شود؟

تهران کی خنک می‌شود؟

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از ظهر یکشنبه تا چهارشنبه (۱۵ تا ۱۸ مرداد) با گذر متناوب امواج بارشی از شمال استان، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری (به ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر و شب)، وزش باد شدید

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از ظهر یکشنبه تا چهارشنبه (۱۵ تا ۱۸ مرداد) با گذر متناوب امواج بارشی از شمال استان، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری (به ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر و شب)، وزش باد شدید تا خیلی شدید (به ویژه در نواحی جنوبی و ارتفاعات) و در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق (به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات) مورد انتظار است.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در ساعات عصر و شب، افزایش ابر همراه با افزایش سرعت وزش باد، گاهی وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان (در مناطق مستعد گاهی با خیزش گردوخاک) و امکان انتقال گرد و غبار از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از ظهر یکشنبه تا چهارشنبه (۱۵ تا ۱۸ مرداد) با گذر متناوب امواج بارشی از شمال استان، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری (به ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر و شب)، وزش باد شدید تا خیلی شدید (به ویژه در نواحی جنوبی و ارتفاعات) و در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق (به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات) مورد انتظار است.

همچنین از امروز تا چهارشنبه روند تدریجی کاهش دما در بیشتر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود و در مدت فعالیت سامانه بارشی، گاهی گرد و خاک و کاهش دید در نواحی جنوبی و گاهی مه و لغزندگی جاده‌ها در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی مورد انتظار است.

براساس این گزارش، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام‌خمینی (ره) با بیشینه دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۴ مردادماه) قسمتی ابری در بعضی‌ ساعت‌ها نیمه‌ابری تا ابری، همراه با افزایش باد با احتمال وزش باد شدید و حداکثر دمای ۳۸ و حداقل دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پی‌بینی می‌شود و برای روز یکشنبه (۱۵ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد در شب نیمه ابری با حداکثر دمای ۳۸ و حداقل دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: گرما، تهران، هواشناسی تعداد بازديد: 66 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز