Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 09:59

12
مرداد
باد و باران در راه برخی مناطق کشور

باد و باران در راه برخی مناطق کشور

طی پنج روز آینده در برخی مناطق شمال شرق، شرق به ویژه منطقه زابل، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود

طی پنج روز آینده در برخی مناطق شمال شرق، شرق به ویژه منطقه زابل، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود و روز جمعه و شنبه (۱۳ و ۱۴ مرداد) دریای خزر و پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج می‌باشد.
 رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد و بارش باران در استان‌های غربی و سواحل دریای خزر خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درمورد وضعیت هوای کشور با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری  امروز در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است، گفت: البته در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد و جمعه (۱۳ مرداد) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهد بود.

وی ادامه داد: شنبه (۱۴ مرداد) در ارتفاعات شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و ارتفاعات مازندران، گلستان و خراسان شمالی و یکشنبه (۱۵ مرداد) دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بویژه در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود و دوشنبه (۱۶ مرداد) در برخی نقاط شمال غرب و استان های واقع در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

ضیاییان ادامه داد: شایان ذکر است در سه روز آینده برخی نقاط هرمزگان، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس نیز در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رشد ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق به ویژه منطقه زابل، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود و روز جمعه و شنبه (۱۳ و ۱۴ مرداد) دریای خزر و پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج می‌باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران امروز پنجشنبه (۱۲ مرداد) صاف و در بعد از ظهر افزایش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه ( ۱۳ مرداد) آسمان صاف تا قسمتی و به‌تدریج  وزش باد در بعد از ظهر با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

برچسب ها: تهران، باران، گرد و غبار، هواشناسی، افزایش دما تعداد بازديد: 83 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز