Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 10:05

6
مرداد
هشدار مهم هواشناسی به این ۶ استان

هشدار مهم هواشناسی به این ۶ استان

رئیس اورژانس کشور و سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش تکنسین‌ها و امدادگران این دو سازمان برای مواجهه با بارش شدید باران و وزش باد در شش استان خبر دادند.

ایسنا نوشت:جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور، با اشاره به پیش‌بینی و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از بارش شدید و رگباری باران و نیز وزش باد شدید در شش استان کشور گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده از سوی سازمان هواشناسی که منجر به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی این سازمان شده است، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز پنج‌شنبه، در مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و جنوب شرق فارس و در روز جمعه، در مناطق جنوب کرمان، شمال هرمزگان و جنوب شرق فارس وجود دارد.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز تکنسین‌های اورژانس در این شش استان در آماده‌باش کامل قرار دارند تا به هرنوع حادثه احتمالی رسیدگی کرده و امدادرسانی به مصدومان احتمالی آن را انجام دهند.

همچنین صادق محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز در این خصوص گفت:‌ امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال نیز در این شش استان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا به هرگونه حادثه احتمالی رسیدگی کنند. در همین راستا تجهیزات و امکانات لازم نیز در اختیار این افراد قرار گرفته است.

محمودی گفت: لازم است مردم نیز مواردی را رعایت کنند، از جمله اینکه در هنگام وزش باد از قرار گرفتن در لبه پرتگاه‌ها و پشت‌بام‌ها و نیز حضور در مجاورت تابلوهای تبلیغاتی و اجسامی که احتمال سقوط آنها وجود دارد، پرهیز کنند. پرهیز از حضور در حاشیه رودها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات نیز از جمله توصیه‌هایی است که در هنگام بارش شدید باران باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها: محیط زیست، هشدار هواشناسی، هواشناسی تعداد بازديد: 70 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز