Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 09:54

8
تیر
خبر بد تابستانی برای تهرانی‌ ها

خبر بد تابستانی برای تهرانی‌ ها

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید با خیزش موقت گردوخاک و از امروز (۸ تیرماه) روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود

ایسنا : با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان تهران از روز جمعه ( ۹ تیرماه) آسمان صاف تا کمی ابری با جوی نسبتا پایدار و در ارتفاعات گاهی افزایش ابر، در نواحی جنوبی و غربی گاهی وزش باد شدید با خیزش موقت گردوخاک و انتقال گردوخاک از استان‌های مجاور کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش‌بینی می‌شود.


همچنین برای روز شنبه و یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیرماه) در ارتفاعات استان افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

برای امروز افزایش دما و از فردا روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران امروز ( ۸ تیرماه) صاف، غبار رقیق و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌ جمعه ( ۹ تیرماه) صاف، غبار رقیق و گاهی وزش باد  با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: گرد و غبار، هشدار هواشناسی، هواشناسی، طوفان تعداد بازديد: 79 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز