Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 10:49

3
تیر
گرد و غبار به پایتخت نزدیک شد

گرد و غبار به پایتخت نزدیک شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد.

به گزارش مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می‌خواهیم در محیط باز تردد نکنند.

 
 مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: در خصوص هشدار صادر شده در مرحله پیشگیری دستورات لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.
 
یزدی مهر افزود: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه سوم تیر درسطح استان افزایش ناپایداری، احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مناطق مستعدبارش تگرگ مورد انتظار است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به فعالیت سامانه دوم نیز گفت: توصیه اکید مدیریت بحران به کوهنوردان در خصوص صعود نکردن به ارتفاعات است. همچنین به مردم توصیه می‌شود از قرار گرفتن در زیر تابلو‌های تبلیغاتی و پارک خودرو کنار درختان و ساختمان‌های نیمه کاره خودداری کنند.
 
وی این را هم گفت که از همه بیماران قلبی و تنفسی می‌خواهیم از تردد در فضای باز خودداری کرده و در صورت ضرورت حتماً از ماسک استفاده کنند.

 

برچسب ها: گرد و غبار، هشدار هواشناسی، هواشناسی تعداد بازديد: 84 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز