Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 04:02

1
اسفند
سفر هوایی به بندرعباس و دیدنی‌های آن

سفر هوایی به بندرعباس و دیدنی‌های آن

بندرعباس که یکی از زیباترین شهرهای جنوبی ایران و مرکز استان هرمزگان نیز می‌باشد، جاذبه‎های طبیعی و تاریخی متفاوتی دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این جاذبه‌های گردشگری را به شما معرفی کنیم

بندرعباس که یکی از زیباترین شهرهای جنوبی ایران و مرکز استان هرمزگان نیز می‌باشد، جاذبه‎های طبیعی و تاریخی متفاوتی دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این جاذبه‌های گردشگری را به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما بگوییم که اگر قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما به این بندر جنوبی کشورمان سفر کنید، چطور می‌توانید بلیط با بهترین قیمت را تهیه کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

غار خرسین

یکی از متفاوت‌ترین غارهای ایران که در جنوب کشورمان است و حدود 80 کیلومتر با بندرعباس فاصله دارد، غار خرسین است. این غار عجیب و زیبا، یکی از بکرترین جاذبه‌های طبیعی جنوب ایران است و با توجه به اینکه به درستی شناخته نشده، بسیار بکر مانده و قطعا از تماشای این غار شگفت‌انگیز از نزدیک، لذت خواهید برد. جالب است بدانید که این غار، یکی از بلندترین غارهای نمکی ایران است. ارتفاع این غار 3 متر و طول آن حدود 170 متر است.

چشمه آب گرم گنو

از دیگر جاذبه‌های طبیعی متفاوت جنوب ایران که این نیز مانند غار خرسین داخل بندرعباس نیست و کمتر از 40 کیلومتر با این شهر فاصله دارد، چشمه آب گرم گنوست. این چشمه، در یک منطقه تفریحی گردشگری قرار گرفته و افرادی که به این منطقه سفر می‎کنند، می‌توانند از دو استخر جداگانه مردانه و زنانه آن استفاده کنند و از آب گرم آن لذت ببرند. اگر به بندرعباس رفتید، حتما با خانواده برای بازدید از این چشمه، برنامه‌ای بچینید.

معبد هندوها

آخرین جاذبه تاریخی دیدنی بندرعباس که قصد معرفی آن را داریم، معبد هندوها این شهر می‌باشد. قدمت ساخت معبد هندوها به بیشتر از 1 قرن پیش بازمی‌گردد. در واقع این معبد در گذشته برای برگزاری مراسم مذهبی هندوهایی که ساکن این شهر جنوبی ایران بودند ساخته شد و این روزها به یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر تبدیل شده است. در آن زمان، هندی‌های زیادی در بنادر جنوبی ایران مشغول به کار و واردات صادرات بودند و به همین دلیل برای خودشان این معبد را در بلوار امام خمینی ساختند تا براحتی بتوانند در آن عبادت کنند.

خرید بلیط هواپیما بندرعباس

برای خرید بلیط هواپیما تهران بندرعباس با قیمت مناسب، کافیست سری به اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. شما می‌توانید در بخش پرواز داخلی اپلیکیشن اسنپ تریپ، تهران را بعنوان مبدا خود و بندرعباس را بعنوان مقصد، مشخص نموده و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را نیز تعیین کنید. سپس بر اساس جستجوی شما، اسنپ تریپ لیستی از پروازهای موجود مورد نظرتان را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید با مقایسه پرواز تهران بندرعباس از ایرلاین‌های مختلف، بلیط هواپیما مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، بلیط‌تان را قطعی کنید و با خیال راحت به بندرعباس سفر کنید.

برچسب ها: ایرانگردی، بلیط هواپیما، سفرهوایی، رزرو بلیت، رپورتاژ آگهی، هرمزگان، بندرعباس تعداد بازديد: 274 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز