Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 12:41

1
اسفند
پنج به علاوه یک دلیل که چرا باید ویلا استخردار اجاره کنید

پنج به علاوه یک دلیل که چرا باید ویلا استخردار اجاره کنید

تابستان‌ها جان می‌دهند برای شنا. تقریبا از هر کسی هم بپرسید رویایش این است که یک خانه تابستانی با استخر در یکی از نقاط دنج شمال ایران یا اطراف تهران داشته باشد. چه کسی از این که صبح به صبح چشمش را به دریا و کوهستان

تابستان‌ها جان می‌دهند برای شنا. تقریبا از هر کسی هم بپرسید رویایش این است که یک خانه تابستانی با استخر در یکی از نقاط دنج شمال ایران یا اطراف تهران داشته باشد. چه کسی از این که صبح به صبح چشمش را به دریا و کوهستان و جنگل باز کند و بعد هم بپرد توی استخر و قبل از صبحانه یک دل سیر شنا کند بدش می‌آید؟

 

البته شاید این رویا آنقدر که فکر می‌کنید هم دور از دسترس نباشد. کافی است این سری تابستان به جای اجاره ویلای خالی، یک ویلای استخردار اجاره کنید.

 

شاید از خودتان بپرسید اصلا اجاره ویلا استخردار به دردسرش می‌ارزد؟ آن هم برای مدت طولانی؟ در این مطلب می‌خواهیم به شما شش دلیل بسیار خوب بدهیم که چرا باید با پینورست برای تعطیلات خودتان ویلا استخردار اجاره کنید.

 

شنا کردن در فضای خصوصی و تمیز خودتان

 

در این که ساحل دریا کیف و صفای خودش را دارد هیچ شکی نیست. ساحل دریا زیباست و برای خیلی از ما یک دنیا خاطره دارد. ولی شاید بعضی‌ها دلشان نخواهد یا راحت نباشند که همان جایی شنا کنند که صدها نفر دیگر هم دارند شنا می‌کنند.

 

خیلی وقت‌ها پدر و مادرها هم نمی‌توانند با خیال راحت به بچه‌ها اجازه بدهند داخل دریا شنا کنند. اول اینکه ساحل معمولا پر از غریبه است و لزوما امن نیست و هم دریا می‌تواند خطرناک باشد. ولی راه حل چیست؟

 

مشخص است. یک استخر خصوصی راه حل تمامی مشکلات بالاست. چون تمیزی استخر یا دست خود شماست و یا دست میزبان شما. کافی است قبل از سفر به بروبچه‌های تیم پشتیبانی پینورست بگویید که به میزبان شما بگویند که برایتان استخر را نظافت کنند. بعد از آن هم معمولا وسایل نظافت در دسترس است و شما می‌توانید با هزینه بسیار کمی از نظر نظافت استخر خیالتان راحت باشد.

 

استخر خصوصی از هر نظر از ساحل تمیزتر است و بسیار مناسب سخت‌پسندان است که نظافت برایشان مهم است و البته از شنا کردن در وسط جمعیت هم لذت نمی‌برند.

 

اجاره ویلا استخردار یعنی داشتن حریم خصوصی

موقعی که یک ویلای استخردار اجاره می‌کنید یعنی قرار است از حریم خصوصی خودتان لذت ببرید. حالا چه این استخر داخل حیاط باشد و روباز و مخصوص تابستان، چه استخر داخل خانه باشد و با گرمایش کافی و مناسب برای زمستان‌های سرد. می‌توانید با خیال راحت روی صندلی خودتان کنار آب بنشینید، کتاب بخوانید، موسیقی گوش بدهید، نوشیدنی خنک بخورید، خانواده و دوستانتان هم در کنار شما هستند.

 

فراموش نکنید حس امنیت و آرامش در سفر بسیار مهم است. فراموش نکنید تحقیقات نشان داده حس امنیت موقع سفر باعث می‌شود چرخه خواب شما تنظیم شود و ماهیچه‌هایتان از حالت تنش خارج شوند و همین باعث می‌شود وقتی از سفر به خانه برمی‌گردید احساس کنید که واقعا خستگی از تن شما بیرون رفته است.

 

باربیکیو کنار استخر کیف دیگری می‌دهد

 

خوبی استخر و اجاره ویلا استخردار این است که استخر به مرکز فعالیت‌های تعطیلات شما تبدیل می‌شود. شب و صبح هم ندارد. بازی‌ها و مسابقه‌هایی که می‌توانید برگزار کنید، فیلم دیدن کنار آب و از همه مهم‌تر، باربیکیو و بساط کباب و جوجه کنار آب!

 

فعالیت‌هایی مثل شنا نه فقط برای شما مفید است و باعث می‌شود بدنتان ورزیده‌تر بشود که باعث می‌شود اشتهایتان هم باز شود و حسابی از غذا لذت ببرید. به خصوص اگر گوشت خوب از بازارچه‌های محلی هم تهیه کرده باشید یا از خانه همراه آورده باشید و بعد از آماده کردن آن در طول روز (وقتی بچه‌ها دارند در استخر بازی می‌کنند) شب بساط کباب را به راه بیندازید.

 

در واقع استخر شبیه یک آهنربا عمل می‌کند که همه‌جوره شما و دوستان و خانواده‌تان را به هم نزدیک‌تر می‌کند و باعث می‌شود در طول این تعطیلات زمان خوب و با کیفیتی را کنار هم سپری کنید.

 

بچه‌ها عاشق ویلا استخردار هستند! پدر و مادرها هم همینطور

 

نگهداری بچه‌ها در طول سفر واقعا کار سختی است. این که حوصله‌شان سر نرود و غر نزنند و خسته نشوند. ولی وجود یک استخر تقریبا تضمین می‌کند که بچه‌ها در طول سفر یک لحظه هم حوصله‌شان سر نرود.

 

فقط کافی است وسایل ایمنی لازم را همراه داشته باشید. چیزهایی مثل حلقه و بالشتک شنا. اینطوری عملا می‌توانید مطمئن باشید که بچه‌ها همیشه جلوی چشمتان و داخل استخر هستند!

 

با پینورست می‌توانید انتخاب کنید ویلا استخردارتان چه امکاناتی داشته باشد

 

در نهایت خوبی ویلا استخردار این است که یک ویلا با همه امکانات دم دست شماست. از یک آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام کامل گرفته تا اتاق خواب و هال و پذیرایی و لوازم مبله.

 

با کمک پینورست هم می‌توانید با جست‌وجو در بخش ویلاهای استخردار و بررسی صفحه هر اقامتگاه دقیقا ویلاهایی با همان امکاناتی پیدا کنید که خودتان دوست دارید. دوست دارید باربیکیو داشته باشید؟ میز بیلیارد و فوتبال دستی برایتان مهم است؟ دسترسی‌های محلی را می‌خواهید چک کنید؟ همه این‌ها را می‌توانید با پینورست و با خیال راحت انجام دهید.

 

با پینورست برای اقامت طولانی مدت تخفیف هم بگیرید

 

بسیاری از میزبان‌های پینورست برای اجاره طولانی مدت ویلاهایشان تخفیف‌های ویژه هم در نظر می‌گیرند. به خصوص برای اقامت‌های ماهیانه و هفتگی.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تخفیف‌ها می‌توانید همین حالا با تیم پشتیبانی پینورست تماس بگیرید و از کارشناس‌های ما در این مورد مشورت بگیرید تا بتوانید تعطیلات بعدی خودتان را در یک ویلا استخردار زیبا و دنج با قیمت بسیار مناسب سپری کنید.

 

برچسب ها: سفر، تعطیلات، استخر، سفرهای نوروزی، رپورتاژ آگهی، ویلا، پینورست تعداد بازديد: 324 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز