Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 00:25

27
بهمن
راهنمای سفر هوایی به کرمان

راهنمای سفر هوایی به کرمان

شهر کرمان از آن شهرهای تاریخی و زیبای ایران است که اگر یکبار به آن سفر کنید، آنقدر عاشقش خواهید شد که حتما دوست خواهید داشت که هر چند سال یکبار به این شهر سفر کنید.

شهر کرمان از آن شهرهای تاریخی و زیبای ایران است که اگر یکبار به آن سفر کنید، آنقدر عاشقش خواهید شد که حتما دوست خواهید داشت که هر چند سال یکبار به این شهر سفر کنید. حال ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از دیدنی‌های معروف شهر کرمان را به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما خواهیم گفت که اگر قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید، چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشید و چگونه می‌توانید این بلیط را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

باغ شازده

کرمان در منطقه‌ای کویری قرار گرفته و احتمالا تصور این را نداشته باشید که در اطراف این شهر، یک باغ فوق‌العاده سرسبز و زیبا وجود داشته باشد. اما اگر اسم باغ شازده را شنیده باشید و تا حالا از آن دیدن نکرده باشید، باید بگوییم که این باغ، همان باغ سرسبزی است که در دل منطقه‌ای کویری و در فاصله 40 دقیقه‌ای شهر کرمان قرار گرفته است و می‌درخشد. با شازده در واقع باقیمانده از دوران قاجار است. اگر به این باغ بروید، احتمالا جالب‌ترین چیزی که نظر شما را جلب می‌کند، ساختار پلکانی و جریان آب آن از بالا تا پایین باغ باشد.

ارگ راین

یکی دیگر از بناهای تاریخی و زیبای کرمان که حدود صد کیلومتر با مرکز این شهر فاصله دارد، اما ارزش پیمودن این مسافت را دارد، ارگ راین است. این ارگ در گذشته حکم محافظ در برابر حملات دشمنان را داشته است. مهمترین ویژگی‌های ارگ راین که آن را ارزشمند می‌کند، دیوارهای گلی، محلات پیچ در پیچ و همچنین خانه‌های عیان نشین آن هستند. البته که در نگاه اول، تشخیص این پیچ در پیچ بودن کار ساده‌ای نیست و اگر از بالا به این ارگ نگاه شود، پیچ در پیچی آن بهتر خودش را نشان می‌دهد. در واقع در آن زمان ساختار معماری این قلعه را پیچ در پیچ ساختند تا اگر دشمن به آن نفوذ کرد، این پیچ در پیچی باعث کاهش سرعت آنها شود.

حمام گنجعلی خان

احتمالا در شهرهای مختلف تاریخی ایران مانند اصفهان و یزد، از حمام‌های سنتی که دیگر تبدیل به موزه مردم شناسی شده‌اند و کاربری قدیمی خود را ندارند، بازدید کرده باشید. یکی از همین حمام‌ها، در شهر کرمان است. حمام گنجعلی خان کرمان که یادگاری از دوران صفویه است، به دلیل معماری خاص و زیبایی آن، جذابیت‌ فراوانی برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی دارد. شما می‌توانید داخل این حمام، مجسمه‌هایی از افشار مختلف مردم را نیز ببینید.

خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد کرمان، کافیست در ابتدا وارد سایت اسنپ تریپ شوید. شما می‌توانید در بخش پرواز داخلی، در ابتدا مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را نیز تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ بر اساس موارد انتخابی شما، لیستی از بلیط‌های موجود را نمایش می‌دهد و می‌توانید از میان آنها، با خرید بلیط هواپیما ارزان بصورت آنلاین، سفر خود را به شهر مورد نظر، آغاز کنید.

برچسب ها: سفر، ایرانگردی، خرید بلیط هواپیما، بلیط هواپیما، کرمان، رزرو بلیت، رپورتاژ آگهی، قیمت بلیت تعداد بازديد: 244 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز