Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 13:53

17
بهمن
معرفی هتل ‌های خاص لاهیجان (اقامت دلپذیر)

معرفی هتل ‌های خاص لاهیجان (اقامت دلپذیر)

حتماً نام شهر زیبای لاهیجان را شنیده‌اید که مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات است. این شهر دوست‌داشتنی مناطق زیبا و مکان‌های دیدنی بسیاری دارد و به عروس شهرهای گیلان معروف است.

حتماً نام شهر زیبای لاهیجان را شنیده‌اید که مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات است. این شهر دوست‌داشتنی مناطق زیبا و مکان‌های دیدنی بسیاری دارد و به عروس شهرهای گیلان معروف است. هتل‌ های لاهیجان همان جایی‌ست که می‌تواند خاطراتی به‌یادماندنی در ذهن شما ثبت کند و روزهای خوشی را به ارمغان بیاورد. برای رزرو هتل در لاهیجان ابتدا باید اقامتگاه‎‌های معروف این شهر را بشناسید.

پس از شناخت این هتل ها و بررسی امکانات و خدماتشان، می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب نمایید. حتی بهتر است پیش از انتخاب هتل، موقعیت مکانی و قیمت هتل در لاهیجان را نیز پرس و جو کنید. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بهترین هتل های لاهیجان را بشناسید.

 

هتل رسپینا لاهیجان

اگر به دنبال هتل‌ های لوکس لاهیجان هستید، باید هتل رسپینا را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل در مجاورت رشته کوه‌های البرز قرار داشته و مناظر زیبای اطراف را از پنجره‌های اتاق‌هایش به نمایش گذاشته است. هتل رسپینا لاهیجان به عنوان هتلی نوساز فعالیت می‌کند؛ چون در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است. این هتل دارای ۲۰ واحد اقامتی و ۵۹ اتاق شیک و مجلل است.

هر آنچه از یک اتاق لوکس در ذهن دارید را در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل رسپینا لاهیجان خواهید دید. آباژورهای مدرن، چیدمان امروزی و لوکس، مبلمان شیک و پنجره‌های تمام‌قد، تنها چند نمونه از امکانات پیشرفته این اتاق‌ها است. واحدهای اقامتی هتل رسپینا در طبقات سوم و چهارم قرار گرفته‌اند؛ از همین رو چشم‌انداز خوبی به باغ‌های اطراف دارند.

از جمله این واحدهای اقامتی می‌توان به اتاق یک تخته رویال، اتاق دو تخته توئین رویال، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه سه نفره جونیور، سوئیت دو خوابه چهار تخته استاندارد، اتاق دو خوابه ۶ تخته‌، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه چهار تخته پرزدنت اشاره نمود. امکاناتی که در تمام واحدهای اقامتی هتل رسپینا لاهیجان موجود است. شامل صبحانه، روم سرویس، آشپزخانه، چای ساز، اینترنت رایگان، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، لوازم بهداشتی، حمام، تلویزیون، مبلمان و یخچال.

اگر هوس غذاهای گیلانی و بین‌المللی کردید، حتماً به رستوران هتل رسپینا لاهیجان سر بزنید. در این رستوران موزیک زنده اجرا می‌شود و چشم‌انداز خوبی به مزارع چای دارد. در طبقه دوم نیز کافی شاپی با ویو عالی به کوه‌ها و مزارع اطراف وجود دارد که این کافی شاپ انواع بستنی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و کیک را برای مسافران سرو می‌کند.

لاکچری‌پسندها نیز می‌توانند به روف گاردن هتل رسپینا لاهیجان سر بزنند و صبحانه، ناهار و شام خود را در فضایی فوق‌العاده و هیجان‌انگیز میل نمایند. این هتل زیبا از امکانات رفاهی و تفریحی هیچ‌چیز کم ندارد که نظیر آن استخر بزرگسالان و کودکان، انواع سونا و جکوزی، حمام ترکی، اسپا، سالن بدنسازی، آلاچیق و فضای سبز، کافی شاپ تابستانه و تالار پذیرایی است.

همچنین دارای امکاناتی مانند: پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، حمام سنتی، زمین اسکیت، اتاق عروس و داماد، نمازخانه، اتاق میهمانی و جلسات کاری، لباسشویی، سالن کنفرانس، سالن همایش، رمپ، سیستم گرمایش و سرمایش، سفره خانه، اتاق چمدان، تهویه مطبوع، جعبه کمک‌های اولیه و خدمات ویژه معلولین است. ناگفته نماند که فاصله هتل رسپینا لاهیجان تا آبشار شیطان کوه ۸ دقیقه، تا شهر لنگرود ۱۵ دقیقه، تا شیطان ‌کوه ۱۳ دقیقه، تا شهر لنگرود ۱۵ دقیقه، تا استخر لاهیجان ۱۱ دقیقه، تا تله کابین ۱۰ دقیقه و تا دریاچه لاهیجان ۹ دقیقه با ماشین است.

 

هتل جهانگردی لاهیجان

با رزرو هتل در لاهیجان می‌توانید جاذبه‌های این شهر را نیز ببینید. یکی از بهترین هتل‌ هایی که می‌توانید در لاهیجان رزرو کنید، هتل جهانگردی است. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۵۲ در کنار استخر لاهیجان ساخته شد. هتلی که آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۴ انجام گرفته و تمامی امکاناتش به‌روز شده است. با توجه به این موقعیت مکانی، هتل جهانگردی لاهیجان فاصله کمی تا بام سبز لاهیجان، شیطان کوه، آبشار لاهیجان، تله کابین، موزه تاریخ چای و پل خشتی دارد.

این هتل ۲ طبقه دارای ۲۳ واحد اقامتی است و همه امکانات لازم برای اقامتی آرام و به‌یادماندنی را دارد. از جمله واحدهای اقامتی هتل جهانگردی لاهیجان، اتاق‌های دو تخته، سوئیت یک خوابه دو تخته، اتاق دو خوابه چهار تخته و پنج تخته است. علاوه بر این هتل جهانگردی دارای یک رستوران بوده که محبوب‌ترین غذاهای ایرانی و بومی گیلان را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. ناگفته نماند هتل جهانگردی لاهیجان دارای یک چایخانه سنتی با فضایی بسیار جذاب و دلنشین نیز هست.

با توجه به قیمت هتل های لاهیجان، قیمت هتل جهانگردی، مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد. از جمله امکانات عمومی این هتل می‌توان به پارکینگ روباز با ظرفیت ۵۰ خودرو، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، اینترنت رایگان، فضای سبز، سالن کنفرانس، رستوران و تاکسی سرویس اشاره نمود. امکانات اتاق‌های هتل جهانگردی نیز شامل تلفن، مینی بار با هزینه، یخچال، کمد لباس، اسپیلت، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و میز آرایش است.

Top of Form

Bottom of Form

 

هتل ابریشمی لاهیجان

از دیگر هتل‌ های لوکس لاهیجان باید به هتل ۴ ستاره ابریشمی اشاره نمود. این هتل دقیقاً در مجاورت دریاچه مصنوعی لاهیجان واقع شده و نمایی بی‌مثال دارد. هتل ابریشمی دارای ۶ طبقه بوده و ۲۹ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. این هتل جذاب از سال ۱۳۹۶ تأسیس شده و همه پرسنل آن آموزش‌دیده و باتجربه هستند. از جمله امکانات عمومی هتل ابریشمی لاهیجان که سبب رضایت میهمانان شده شامل جکوزی، استخر، ماساژ، سونا، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، خدمات تور و خدمات معلولین است.

از طرفی هتل ابریشمی لاهیجان دسترسی بسیار ساده‌ای به مراکز گردشگری این شهر دارد که نظیر آن‌ها تالاب سوستان، موزه تاریخی‌، آرامگاه کاشف السلطنه، تله کابین، شیطان کوه، حمام قدیمی گلشن و... است. در همین میان باید اشاره داشته باشیم که هتل ابریشمی لاهیجان اتاق‌های بسیار راحتی دارد. این اتاق‌ها دارای حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، تلفن، تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، گاز و صندوق امانات هستند.

فاصله هتل ابریشمی لاهیجان تا بازار سنتی ۷ دقیقه با پای پیاده، تا ترمینال مسافربری لاهیجان ۷ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری ۴۳ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه رشت ۵۵ دقیقه و تا آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی رشت ۶۵ دقیقه با ماشین است. جالب است بدانید هتل ابریشمی دارای سالن صبحانه‌خوری نیز هست که در طبقه اول واقع شده است. این سالن به ظرفیت ۸۰ نفر بوده و از ۷ و نیم صبح تا ۱۰ به سرو صبحانه می‌پردازد. برای صرف ناهار هم می‌توان به رستوران‌های مجاور هتل مانند رستوران مهتاب و پیتزا پیتزا که یک فست فودی بسیار خوب است، سر زد.

سخن آخر

حتما برای اقامت در این هتل های زیبا بی‌قرار هستید! پس برای دیدن گالری تصاویر هتل های لاهیجان بهتر است سری به وب سایت ایران هتل آنلاین بزنید. علاوه بر این می‌توانید با کمک این وب سایت بدون فوت وقت، هتل رویایی خود را رزرو کنید. خبر خوب اینجاست که ایران هتل آنلاین برای رزرو هتل های لاهیجان تخفیفات ویژه دارد. پس تا دیر نشده بار و بندیلتان را ببنید و قبل از آن یکی از هتل های لاهیجان را به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

 

برچسب ها: گردشگری، هتل، جهانگردی، ایرانگردی، غذاهای گیلانی، رپورتاژ آگهی، لاهیجان تعداد بازديد: 329 تعداد نظرات: 1

نظرات

  • چند روزی که در هتل رسپینا لاهیجان اقامت داشتم تجربه خیلی جالبی بود. این هتل چشم انداز خیلی خوبی داره و باعث میشه اقامتی دل نواز و آرامش بخش داشته باشین. از رستوران هتل هم کاملا راضی بودم و کیفیت غذاها عالی بود اما متاسفانه سرویس بهداشتی رستوران بسیار کثیف بود یک جوری که اصلا آدم دلش نمیخواست استفاده کنه.

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز