Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 12:03

6
بهمن
سفر به تفلیس یا استانبول، کدام بهتر است؟

سفر به تفلیس یا استانبول، کدام بهتر است؟

سفر خارجی آنقدر جذاب و دوست داشتنی است که مقصد آن برای بسیاری از مسافران، مساله چندان مهمی نیست. استانبول و تفلیس شهرهای محبوب برای سفر ایرانی ها هستند که هر کدام از آنها جذابیت خاصی برای گردشگری دارند.

سفر خارجی آنقدر جذاب و دوست داشتنی است که مقصد آن برای بسیاری از مسافران، مساله چندان مهمی نیست. استانبول و تفلیس شهرهای محبوب برای سفر ایرانی ها هستند که هر کدام از آنها جذابیت خاصی برای گردشگری دارند. اما افرادی که برای اولین بار قرار است بلیط هواپیما را به مقصد یک کشور خارجی تهیه کنند، انتخاب مناسب ترین مقصد کمی سخت است.

در این مطلب قصد داریم تا دو مقصد محبوب تفلیس و استانبول را با یکدیگر مقایسه کرده و بدانیم که کدامیک برای اولین سفر خارجی مناسب تر است؟ جالب است بدانید که هر دو شهری که نام بردیم، از بهترین مقاصد گردشگری هستند که با توجه به مسافت و هزینه خرید بلیط هواپیما، می توانند در لیست سفر شما قرار بگیرند. بنابراین در ادامه هر دو شهر را مورد بررسی قرار می دهیم.

خرید بلیط هواپیما و سفر به تفلیس

از آنجایی که هر دو کشور گرجستان و ترکیه به ایران نزدیک است، از مقاصد پرطرفدار سفر و خرید بلیط خارجی می باشد. علاوه بر این می توانید به راحتی بلیط اتوبوس نیز تهیه کرده و با سفر زمینی به استانبول و تفلیس سفر کنید. شهر تفلیس به عنوان پایتخت کشور گرجستان در نزدیکی دریای سیاه دارای جاذبه های گردشگری متنوع و جذابی است که هر ساله گردشگران زیادی را برای خرید بلیط تفلیس ترغیب می کند.

بنابراین با سفر به این شهر دوست داشتنی می توانید از کلیسای تثلیث، مسجد جمعه، آتشگاه و قلعه ناریکالا، باغ بوتانیکال و دهها جاذبه دیگر دیدن کنید و تجربه سفری به یادماندنی را رقم بزنید.

خرید بلیط هواپیما استانبول

استانبول شهری است که در بین دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته و موقعیت جغرافیایی آن باعث شده تا شهری زیبا و تماشایی باشد.

آب و هوای مدیترانه ای، دیدنی های جذاب، فرصت های خرید و سرمایه گذاری در استانبول از دلایل سفر بسیاری از گردشگران به کشور ترکیه می باشد. این دلایل کافیست تا تعداد متقاضیان زیادی به دنبال خرید بلیط استانبول باشند. برای تهیه این بلیط نیز راه های مختلفی همچون رزرو تلفنی، مراجعه حضوری و اینترنتی وجود دارد که بهترین روش، خرید آنلاین بلیط هواپیما می باشد.

تفلیس یا استانبول کدام مناسب برای سفر است!؟

با توجه به جذابیت های سفر هر کدام از این دو شهر باید تصمیم گرفت که برای اولین سفر خارجی کدام یک مناسب تر هستند. استانبول شهری تاریخی و پر از جاهای دیدنی متنوع، دارای مراکز خرید لوکس و فرصت های سرمایه گذاری مانند خرید ملک و ثبت شرکت می باشد که در سالهای اخیر توانسته سهم بزرگی را در بازار گردشگری از آن خود نماید.

این شهر بارها به عنوان 5 مقصد برتر گردشگری در دنیا معرفی شده است تا جایی که بخش بزرگی از درآمد ناخالص ترکیه از صنعت گردشگری تامین می شود. تقریبا در تمام طول سال می توان به استانبول سفر کرد. اما اگر به دنبال خرید بلیط ارزان استانبول هستید، فصلی را برای سفر انتخاب کنید که متقاضیان کمتری برای سفر به این شهر وجود دارد. بهترین زمان برای سفر های ارزان قیمت به استانبول فصل زمستان است. با خرید بلیط چارتر استانبول در این زمان به راحتی می توانید سفری اقتصادی را تجربه کنید.

دلایل سفر به تفلیس؟

تفلیس با دارا بودن آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب، جاذبه های تاریخی و طبیعی، فرصت های سرمایه گذاری همچون خرید ملک و ثبت شرکت از مکان هایی است که برای گردشگری و سفرهای تفریحی گزینه ای جذاب است.

بهترین زمان برای سفر به تفلیس فصل های بهار و تابستان است که می توانید از تفریحات ساحلی نیز لذت ببرید. برای کاهش هزینه های سفر به تفلیس، فصل زمستان بهترین زمان سفر است. در این صورت با خرید بلیط لحظه آخری می توانید به راحتی هزینه های سفرتان را کاهش دهید.

مقایسه دو شهر استانبول و تفلیس

استانبول نسبت به تفلیس سواحل بیشتری دارد. شهر استانبول ۲ فرودگاه بین المللی و تفلیس یک فرودگاه بین المللی دارد که نشان دهنده میزان تردد مسافران به این دو شهر است. تعداد موزه‌‌ها در تفلیس بیشتر از استانبول می باشد. حتی تعداد سینماهای استانبول بیشتر از تفلیس می باشد. متوسط دما در هر دو شهر تقریبا یکسان می باشد اما دمای هوا در زمستان های تفلیس کمتر از استانبول است.

به طور کلی هزینه های سفر به استانبول گران تر از سفر به تفلیس می باشد.

خرید بلیط هواپیما از بهترین سایت ها

برای سفر به استانبول یا تفلیس توصیه می شود که بلیط هواپیمای خود را از سایت های معتبر تهیه کنید تا هم هزینه کمتری پرداخت کنید و هم با اطمینان سفر خود را آغاز کنید. با وجود سایت های متنوع گردشگری می توانید به راحتی بلیط هواپیما استانبول را به صورت آنلاین خریداری کرد.

تیک بان به عنوان معتبرترین سامانه خرید بلیط هواپیما آنلاین برای تمامی مسیرها، انواع بلیط هواپیما را ارائه می دهد. این سایت با ارائه بلیط چارتر و لحظه آخری گزینه های متنوعی برای مسافران دارد.

برای خرید بلیط هواپیما با منصفانه ترین قیمت ها به www.tikban.com مراجعه کنید.

برچسب ها: بلیط هواپیما، ترکیه، خرید آنلاین، استانبول، رزرو بلیط، رپورتاژ آگهی، گرجستان، تفلیس تعداد بازديد: 602 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز