Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 10:18

11
خرداد
رفتن به شمال با اتوبوس تهران ساری

رفتن به شمال با اتوبوس تهران ساری

شمال ایران یکی از پرطرفدارترین مقصدها برای سفر، خصوصا در میان ساکنین تهران است. در میان شهرهای زیبای شمال نیز، ساری شهری است که به واسطه طبیعت و امکانات رفاهی موجود در آن بسیار مورد توجه مسافران است.

شمال ایران یکی از پرطرفدارترین مقصدها برای سفر، خصوصا در میان ساکنین تهران است. در میان شهرهای زیبای شمال نیز، ساری شهری است که به واسطه طبیعت و امکانات رفاهی موجود در آن بسیار مورد توجه مسافران است. یکی از راحت‌ترین و امن‌ترین وسیله‌ها برای مسافرت، اتوبوس است. پیشنهاد ما به شما نیز برای سفر به شهر ساری، خرید بلیط اتوبوس تهران ساری از علی بابا است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا راجع به مزیت‌های سفر با اتوبوس، جاذبه‌های دیدنی مسیر تهران ساری، ساده‌ترین راه برای تهیه بلیط اتوبوس و در نهایت تمامی نکات لازم برای سفر به شمال با اتوبوس، اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید و بتوانید به خوبی برای سفری بسیار لذت‌بخش و پرخاطره برنامه‌ریزی کنید. 

جاذبه‌های دیدنی مسیر تهران ساری

در ابتدا باید بگوییم که برای رفتن به شهر ساری از تهران دو جاده و مسیر شامل جاده هزار و جاده فیروزکوه وجود دارد. در این مقاله هدف ما پرداختن به جاذبه‌های دیدنی مسیر تهران ساری از جاده فیروزکوه است. در ادامه ما لیستی تهیه کرده و توضیحات مختصری راجع به هریک از آن‌ها ارائه داده‌ایم:

  • غار بورنیک یکی از جاذبه‌های زیبا و دیدنی مسیر تهران ساری است؛ که علاوه بر آنکه چشم انداز طبیعی بسیارزیبایی دارد، جزء آثار تاریخی نیز به شمار می‌آید.
  • آبشار شوراب، در روستای شوراب پل سفید نیز یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبای این مسیر است. برخی از افراد نیز بر این باور هستند که آب این آبشار خاصیت درمانی برای عارضه‌های پوستی دارد.
  • غار اسپهبد خورشید که در مسیر تهران ساری واقع است، یکی از جاذبه‌های طبیعی کم‌نظیر در ایران و جهان است. چرا که بزرگ‌ترین طاق طبیعی جهان است.
  • قلعه کنگلو یکی از زیباترین بناهای تاریخی واقع در این مسیر است؛ قدمت این قلعه به زمان ساسانیان برمی‌گردد. جالب است بدانید که این قلعه در ارتفاع 3600 متری ساخته‌شده است!
  • دریاچه شورمست واقع در ارتفاعات پل سفید، یکی دیگر از مکان‌های طبیعی و زیبای این مسیر است. بازدید از دریاچه شورمست و گذراندن وقت در این مکان خالی از لطف نیست.

در نهایت باید گفت که در این مسیر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری واقع است که ما تنها بخشی از آن‌ها را معرفی کرده‌ایم. همچنین خود شهر ساری نیز دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری همچون باداب سورت، میدان ساعت، دریاچه چورت و... است. در ادامه با ما همراه باشید تا راجع به نحوه سفر از تهران به ساری توضیحات کامل و کاربردی‌ ارائه دهیم. 

مزیت‌های سفر با اتوبوس

در ابتدا باید بگوییم که شما باید تصور اشتباه خود راجع به سفر با اتوبوس‌های قدیمی کنار بگذارید. امروزه شرکت‌های اتوبوس‌رانی مختلفی وجود دارند که دارای اتوبوس‌هایی جدید با بهترین شرایط و خدمات هستند؛ این اتوبوس‌ها امکاناتی همچون صندلی‌های راحت، امکان شارژ تلفن همراه، مانیتور، پخش فیلم‌های جذاب و سرگرم کننده و... دارند. همچنین شما برای لذت بیشتر و داشتن یک راهنما، می‌توانید یک تور مسافرتی را انتخاب کنید؛ در اکثر موارد این تورها با اتوبوس مسافرت می‌کنند. اما یکی از سوالات مهم مخاطبان راجع به بهترین راه برای تهیه بلیط اتوبوس تهران ساری است. نگران نباشید، چرا که ما در پایان این مقاله به صورت مفصل به این موضوع پرداخته‌ایم. 

چگونه سفری لذت‌بخش را با اتوبوس تجربه کنیم؟

شما تنها با در نظر گرفتن تعدادی نکات ساده می‌توانید سفری بسیار راحت و لذت‌بخش را با اتوبوس تجربه کنید. ما در این بخش این نکات را در اختیارتان قرار داده‌ایم که عمل کردن به آن‌ها بسیار ساده است و با این حال، در کیفیت سفر شما تاثیر زیادی می‌گذارد. 

رزرو هتل علی بابا : https://www.alibaba.ir/hotel

  1. با خود کتاب برای مطالعه و سرگرمی به همراه داشته باشید؛ یا چند موسیقی برای گوش دادن در طول سفر آماده کنید.
  2. یک کیف دستی کوچک به همراه داشته باشید و در آن وسایل ضروری که در طول سفر لازمتان می‌شود را قرار دهید.
  3. بطری آب و خوراکی به همراه داشته باشید.
  4. اگر سفرتان طولانی است و نمی‌خواهید غذای رستوران‌های بین راهی را بخورید، یک غذای ساده و خشک تهیه کرده و همراه خود ببرید.
  5. تا حد امکان وسایل قیمتی را با خود به سفر نبرید و در صورت نیاز، آن‌ها را در نزدیکی خود نگه دارید.

نحوه خرید بلیط اتوبوس تهران ساری

تا چندین سال پیش، افراد برای تهیه بلیط اتوبوس باید به ترمینال‌ها مراجعه کرده و بلیط مورد نظر خود را به صورت حضوری می‌خریدند. اما امروزه این کار بسیار ساده‌تر شده‌است و شما می‌توانید به صورت آنلاین بلیط مورد نظر خود را انتخاب کرده و با پرداخت از طریق درگاه بانکی، بلیط را خریداری کرده و رسید آن را دریافت کنید. اپلیکیشن و سایت علی بابا بهترین خدمات را به این منظور ارائه داده ‌است. شما با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان، لیستی کامل از اتوبوس‌های تمامی شرکت‌های اتوبوس‌رانی به همراه هزینه بلیط، ویژگی‌های اتوبوس، صندلی‌های خالی و... ررا در اختیار خواهید داشت. با در اختیار داشتن این اطلاعات شما می‌توانید بهترین و به صرفه‌ترین بلیط اتوبوس تهران ساری را انتخاب کرده و نسبت به رزرو و خرید آن اقدام کنید.

 

برچسب ها: ایرانگردی، رپورتاژ آگهی، شهر ساری، جاذبه های گردشگری ساری، مسافرت با اتوبوس، جاده فیروزکوه، دریاچه شورمست تعداد بازديد: 321 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز