Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 06:19

7
بهمن
برنامه سفر 5 روزه به بالی و مالدیو و آشنایی با ستون تراجان در ایتالیا

برنامه سفر 5 روزه به بالی و مالدیو و آشنایی با ستون تراجان در ایتالیا

بالی یکی از جزایر موجود در اندونزی می‎باشد که بدلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است و همه ساله افراد زیادی با تور بالی به این جزیره زیبا سفر می‎کنند.

سفر به تور بالی

بالی یکی از جزایر موجود در اندونزی می‎باشد که بدلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است و همه ساله افراد زیادی با تور بالی به این جزیره زیبا سفر می‎کنند تا از مکان‎های دیدنی این جزیره از نزدیک بازدید بعمل آورند.

در ادامه به ارائه یک برنامه 5 روزه برای سفر به این جزیره خواهیم پرداختو در صورتیکه با تور بالی و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کردید می‎توانید از آن استفاده کنید و با توجه با آن عمل کنید. 

رفتن به مزارع برنج جاتیلووی

در صورتیکه با تور بالی و با انجام پرواز داخلی به این جزیره زیبا سفر کردید در روز چهارم سفرتان می‎توانید به دیدن مزارع طبقاتی جاتیلووی بروید و از دیدن آنها لذت ببرید.

با آغاز روز چهارم بهتر است صبحانه را در محل اقامتتان صرف کنید و پس از آن با استفاده از تاکسی به سمت تامان آیون حرکت کنید.

این مکان که یکی از جاذبه‎های گردشگری موجود در این جزیره است یکی از معابد مهم در این منطقه نیز می‎باشد.

افراد زیادی در سفر خود به بالی با استفاده از قیمت تور بالی و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی از این عبادتگاه نیز دیدن خواهند کرد.

برای دیدن این عبادتگاه نیاز است که به سمت منطقه منگوی حرکت کنید.

زمانیکه به این منطقه رسیدید مطمئنا هیجان‎زده خواهید شد زیرا این منطقه توسط دریاچه‎ای احاطه شده است که در آن ماهی‎های بسیاری وجود دارد و از چشم اندازی ز یبا برخوردار است.

این منطقه یکی از مکان‎های بکری است که هنوز تغییرات چندانی نکرده است و می‎توانید از دیدن این طبیعت زیبا و دست نخورده لذت ببرید و لحظات دلنشینی را در آن سپری کنید.

در نزدیکی همین مکان جنگلی وجود دارد که در آن می‎توانید بخشی از حیات وحش موجود در این منطقه را از نزدیک ببینید و لمس کنید.

در صورتیکه با تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خرجی به این منطقه سفر کردید می‎توانید میمون‎های بازیگوشی را ببینید که در این جنگل در حال سکونت هستند.

در نزدیکی این جنگل معبد الاس کداتون قرار گرفته است که به نوبه خود یکی از جاذبه‎های گردشگری موجود در این منطقه به حساب خواهد آمد.

بعد از اینکه از این مناطق بازدید کردید باید به سمت بزرگترین منطقه مزارع برنج موجود در بالی راهی شوید تا این منطقه که یکی از مناطق جذاب موجود در این جزیره می‎باشد را از نزدیک مشاهده کنید.

این مزارع که در جاتیلووی قرار گرفته است سالانه صدها تن برنج تولید می‎کنند که به مناطق مختلف بالی فرستاده خواهند شد.

در این منطقه رستوران‎های بسیاری وجود دارد که بعد از گشت و گذار در این مزارع می‎توانید برای صرف ناهار به آنها مراجعه کنید و از چشیدن طعم خوراک‎های لذیذ آن لذت ببرید.

در صورت سفر به این جزیره با پرواز داخلی و یا پرواز خارجی می‎توانید از امکاناتی که برای گردشگران در این منطقه محیا شده است نیز استفاده کنید.

در این منطقه موتورهای چهار چرخی قرار دارد که می‎توانید به جای پیاده‎روی از آنها استفاده کنید و در میان مزارع برنج این منطقه به گشت و گزار بپردازید.

در صورتیکه با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این جزیره سفر کردید و قصد دیدن عبادتگاه باتو کورا را دارید باید از کوهی که در نزدیکی این مزارع قرار گرفته و هم نام همین معبد است بالا بروید تا زمانیکه به این مکان آرام و ساکت برسید.

در انتهای این سفر می‎توانید از معبد تاناه لوت نیز دیدن کنید که چشم اندازی زیبا به سمت دریا دارد و از معماری خاصی نیز بهر می‎برد و در انتها به سمت هتلتان بازگردید.

راهنمای سفر به مالدیو

تور مالدیو به عنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای آسیایی، از محبوبیت خاصی در میان گردشگران و خریداران بلیط هواپیما برخوردار است.

بسیاری از افراد توانسته‌اند با بکارگیری ترفندهایی، موفق به خرید بلیط ارزان هواپیما شده و از کوچک‌ترین کشور دنیا دیدن کنند.

این کشور مسلمان دارای آداب و رسوم خاصی است که با سفر به آن می‌توان کمی با فرهنگ مردمانش آشنا شد. یکی از نکات حائز اهمیت در سفر به مالدیو، پوشش مناسب است.

در هنگام بازدید از جزایر محلی باید به طرز شایسته‌ای زانو و روی شانه‌های شما پوشیده باشد.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات دیگری را در مورد این مجمع‌الجزیره در اختیار گردشگران تور مالدیو و خریداران بلیط هواپیما به مقصد این کشور قرار دهیم، علاوه بر این برای آگاهی از چگونگی خرید بلیط ارزان هواپیما نیز می‌توانید مقالات ما را در این زمینه مطالعه بفرمایید.

اگر قصد سفر به جزایر رویایی مالدیو را دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

آب و هوای جزایر مالدیو

مالدیو با متوسط دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد در طول روز، دارای آب و هوایی گرمسیری می‌باشد و به دلیل رطوبت موجود در هوا، بسیار گرم و شرجی است.

از نیمه دسامبر تا نیمه آوریل را فصل خشک و از ماه می تا ابتدای دسامبر را فصل مرطوب این کشور می‌نامند و گردشگران قیمت تور مالدیو می‌توانند با توجه به علایق خود فصل مناسبی را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب نمایند، همچنین برخی از فصل‌های این کشور فرصت مناسبی را برای خرید بلیط ارزان هواپیما در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

گردشگران بسیاری معتقدند که بهترین زمان برای مسافرت به مالدیو، فصل خشک این کشور می‌باشد اما بهتر است هنگام انتخاب بهترین زمان برای سفر فاکتورهای دیگری را نیز در نظر بگیرید.

شاخص اشعه ماوراء‌بنفش در مالدیو به دلیل نزدیک بودن به خط استوا، همیشه بالا است و به گردشگران تور مالدیو توصیه می‌شود تا با ضدآفتاب مناسب، از پوست خود محافظت کنند. 

بهترین زمان سفر به مالدیو

با وجود اینکه درجه حرارت هوا در مالدیو در تمام طول سال پایدار است اما بهترین زمان برای خرید تور مالدیو ماه نوامبر تا آوریل می‌باشد.

خریداران بلیط هواپیما باید بدانند که جزایر مالدیو در تمام سال گرم و آفتابی هستند و برای بازدید از این کشور در هر فصلی، نکات مثبت و منفی وجود دارد.

اگر بتوانید بین ماه‌های نوامبر تا آوریل بلیط ارزان هواپیما به مقصد مالدیو را خریداری کنید، به دلیل بارش کم و درجه حرارت گرم، بهترین آب و هوا در این کشور را تجربه خواهید کرد.

اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که احتمال آن بسیار ضعیف است زیرا این زمان از سال شلوغ‌ترین فصل گردشگری می‌باشد و نرخ اتاق‌ها در استراحتگاه‌ها نیز افزایش می‌یابد.

فصل بارانی مالدیو ماه می تا اکتبر است که در طول این دوره شاهد بارش ماهانه بین ۵ تا ۱۰ اینچ و وزش باد شدید خواهیم بود.

با این حال اگر تصمیم بگیرید که در فصل بارانی از مالدیو بازدید کنید احتمال آنکه خورشید را بیشتر از ابرها ببینید بسیار زیاد است.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما بهتر است سفر در فصل شانه و یا همان شولدر را انتخاب کنید. این فصل که بین فصل اوج و فصل بارانی قرار گرفته است، یکی از بهترین زمان‌های سفر به مالدیو محسوب می‌شود.

در فصل شانه هوا همچنان گرم و دلپذیر بوده و به دلیل کاهش تعداد گردشگران و خلوت بودن استراحتگاه‌ها، تخفیف‌ها و خدمات ویژه و هیجان‌انگیزی برای خریداران بلیط هواپیما در نظر گرفته می‌شود.

البته این را هم بگوییم که باران در خارج از فصل نیز رایج است اما خوشبختانه تمام طول روز باران نمی‌بارد.

با توجه به آنچه گفته شد، دوره آوریل تا سپتامبر بهترین گزینه برای بازدید از این جزیره زیبا و رویایی به حساب می‌آید.

آشنایی با ستون تراجان در ایتالیا

این ستون باستانی که در یکی از میدان‎های شهر رم که به همین نام نیز نام گذاری شده است نصب گردیده و همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با استفاده از تور ایتالیا به این شهر سفر می‎کنند.

قدمت این اثر و جاذبه تاریخی و گردشگری و به سال 113 میلادی باز می‎گردد و یادبودی از لشکر کشی رومیان به داچیا یا همان رومانی امروزی می‎باشد.

علاوه‎بر اینکه این اثر تاریخی یک جاذبه گردشگری مهم محسوب می‎شود یک منبع مهم تاریخی است که در رابطه با ارتش آن زمان رومیان اطلاعت ارزشمندی را در اختیار باستان‎شناسان و علاقه‎مندان به تاریخ ملل مختلف قرار خواهد داد.

امروزه هزاران مسافری که با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط هواپیما به این شهر سفر می‎کنند در طی سفر حتما از این اثر تاریخی باشکوه نیز دیدن بعمل خواهند آورد.

با توجه به ایت ستون کهنسال تاریخی خواهیم فهمید که از دیرباز رومیان به معماری و ماندگاری علاقه‎ای بسیار داشتند و برای آن اهمیتی خاص قایل بودند.

ساختار این ستون

این ستون در آن زمان با ارتفاعی حدود 38 متر طراحی و ساخته شد که در ساخت آن از 19 سنگ مرمر سفید استالیایی که به شکل استوانه در آمده بودند استفاده شده است.

امروزه گردشگران بسیاری برای دیدن این اثر تاریخی و جاذبه گردشگری با قیمت تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می‎کنند تا شکوه و عظمت این بنا را از نزدیک مشاهده کنند.

برای پایه این اثر تاریخی از یک پایه 8 قسمتی استفاده شده است که در بخش فوقانی آن از یک قطعه 2 قسمتی استفاده شده است.

در گذشته در بخش بالایی این ستون مجسمه‎ای از امپراتور تراجان قرار داشت که در سال 1588 مجسمه سنت پیتر جای این مجسمه را گرفت و جایگزین مجسمه تراجان شد.

در صورتیکه با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط هواپیما به این شهر سفر کردید پیشنهاد می‎شود حتما به دیدن این اثر تاریخی بروید.

حدس زده می‎شود که این ستون توسط معماری دمشقی طراحی و ساخته شده است که به عنوان پیش کشی برای پیروزی‎های امپراطور در لشکر کشی به داچیان در سال‎های 101 تا 103 میلاد مسیح و همچنین سال‎های 105 تا 106 ارائه شده است.

امروزه این بنا به یک جاذبه گردشگری مهم در شهر روم تبدیل شده است که هزاران نفر برای دیدن آن با تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به شهر روم سفر می‎کنند.

بنا به گفته‎هایی بعد از مرگ امپراطور در سال 117 میلادی خاکستر وی را زیر پایه ستون تراجان دفن کرده‎اند.

در این ستون باستانی تصاویری نامنظم و کمی برجستگی دیده می‎شود که در دور تا دور آن حکاکی شده و زمانیکه با بلیط هواپیما به این سفر بروید می‎توانید از نزدیک آنها را مشاهده کنید.

در این بنا می‎توان بیش از 2600 چهره را مشاهده کرد که افراد زیادی برای دیدن آنها از نزدیک با خرید بلیط هواپیما به شهر روم سفر می‎کنند.

طول تصاویر حک شده در این بنا بیش از 200 متر بوده و 155 مورد از مهمترین صحنه‎های جنگ نیز در آن به چشم می‎خورد.

در صورتیکه علاقه‎مند هستید این جاذبه گردشگری مهم را از نزدیک رویت کنید می‎توانید با بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید.

این اثر مورد توجه بسیاری از تاریخ‎دانان قرار گرفته و بسیاری از آنها برای دیدن آن با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‎اند.

در بسیاری از تصاویر حکاکی شده در این بنا شخص امپراطور دیده می‎شود که در حال رهبری لشکریان است.

برای آشنایی بیشتر با این بنای باستانی می‎توانید با بلیط هواپیما به روم بروید.

افرادیکه به آشنایی ملل محتلف علاقه‎مند هستند می‎توانند با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کنند و اطلاعات کاملی از گذشته این شهر را بدست آورند. 

 

برچسب ها: تور بالی، مزارع برنج جاتیلووی، راهنمای سفر به مالدیو، جزایر مالدیو، بهترین زمان سفر به مالدیو، ستون تراجان در ایتالیا، تور ایتالیا، قیمت تور ایتالیا تعداد بازديد: 418 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز