Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 10:40

4
آذر
چاذبه های 3 شهر کوش آداسی و مارماریس و بدروم با تور

چاذبه های 3 شهر کوش آداسی و مارماریس و بدروم با تور

کوش‌آداسی با دیدنی‌های تاریخی، سواحل زیبا و جنگل‌های کاج کناره‌ی دریا، برای خود ترک‌ها هم شهری ییلاقی و تفریحی به حساب می‌آید. تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل و بارانی، باعث شده سفر به کوش‌آداسی...

کوش‌آداسی با دیدنی‌های تاریخی، سواحل زیبا و جنگل‌های کاج کناره‌ی دریا، برای خود ترک‌ها هم شهری ییلاقی و تفریحی به حساب می‌آید. تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل و بارانی، باعث شده سفر به کوش‌آداسی، هر موقع سال، جذابیت‌های خودش را داشته باشد؛ ولی با تمام این‌ها، بهار این شهر با وجود گل‌های کاغذی رنگارنگ و دریای آرام و خیابان‌های گل‌کاری‌شده، چیز دیگری است.

کوش‌آداسی فرودگاه ندارد، ولی رفتن به آن‌جا از طریق فرودگاه ازمیر، که در هشتادکیلومتری شهر واقع شده، امکان‌پذیر است.

کوش‌آداسی و تور کوش آداسی، به سواحل شنی و صخره‌ایش معروف است. یکی از پرطرفدارترین سواحل برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب  است.

کوش آداسی یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه محسوب می شود و بیشتر درآمد این شهر از راه صنعت توریسم می باشد. از خصوصیات کوش آداسی این است که هوای آن کاملا مدیترانه ای است با تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد. توریست ها تقریبا در تمام طول سال به این شهر سفر می کنند و از سواحل بی نظیر آن لذت می برند.اما بهترین زمان برای سفر به این ساحل زیبا اواخر بهار تا اواخر تابستان می باشد. اگر در سفر ترکیه، قصد خرید داشتید، در خارج از شهر کوش آداسی در مسیری که به شهر بدروم میروند در ناحیه سوکه هم می توانید خرید کنید. فاصله آن از شهر کوش آداسی حدود ۴۰ دقیقه است. در آنجا می توانید مارکهایی مثل Adidas,Nike, Benetton, Billabong, Levis را پیدا کنید.

دیدنی های کوشی آداسی

شهر تاریخی افسوس در کوش آداسی، یک شگفتی واقعی

چنانچه با تور به کوش آداسی سفر می کنید برنامه بازدید و خرید از سوکه را از دست ندهید، می توانید از تور لیدر خود درخواست انجام این تور را داشته باشید. همچنین دسترسی به سکه از طریق “دلموش” ها امکان پذیر است. البته شما باید ۲ کورس دلموش سوار شوید تا به این منطقه دسترسی پیدا کنید.

معمولا یکی دیگر از برنامه های تورهای مسافرتی بازدید یک روزه از شهر “ازمیر” می باشد. بهترین خرید ترکیه را در سفر به کوش آداسی میتوانید از “سوکه” و ” ازمیر” انجام دهید.

 

مرکز خرید کاله ایچی | Kus Shopping Center Kusadasi

از مراکز خرید کوش آداسی می توان به کاله ایچی اشاره کرد . این مرکز خرید معروف کوش آداسی به نام کوش واقع در محله کاله ایچی است که سرگرمی هایی نیز برای تمام شب دارد. در خارج از شهر کوش آداسی در مسیری که به شهر بدروم می روند در ناحیه سوکه آوت لتز است، که در آنجا هم می توانید خرید کنید. فاصله آن از شهر کوش آداسی حدود۴۰ دقیقه است. در آنجا می توانید مارک هایی مثل آدیداس، نایک، بنتون، لیوایز را پیدا کنید.

 

مرکز خرید سوکه | Soke Shopping

در بین مراکز خرید کوش آداسی، مرکز خرید سوکه شرایط بهتری دارد.خرید از آوت لت فکتوری بسیار مقرون به صرفه است و در اکثر مواقع بیشتر فروشگاه ها تخفیف های با درصدهای بالا در نظر گرفته اند که می توانید بهترین خریدهای خود را در سفر به کوش آداسی ترکیه از سوکه انجام دهید و از سفر ترکیه نهایت استفاده را ببرید

آدالند | Adaland

از دیگر جاذبه های گردشگری کوش آداسی که خیلی هم پرطرفدار است، در ۶ کیلومتری پارک آکوا فانتزی و کوش آداسی قرار گرفته و آدالند نام دارد. با این که پارک آبی آدالند به اندازه ی دیگر پارک های معروف آبی کوش آداسی بزرگ نیست اما، بسیار محبوب و پر طرفدار است. در آدالند معمولا نمایش دلفین ها را برای گردشگران و کسانی که به آن آمده اند را می گذارند.

 

دیدایما | Didyma

در کنار کوش آداسی محوطه ای افسانه ای وجود دارد که به آن دیدایما می گویند و از دیدنی ها و جاذبه های کوش آداسی است. دیدایما بعد از بنای دلفی در یونان باستان به عنوان دومین تالار مذهبی مهم و بزرگ در جهان باستان به شمار می رفته است. این مکان مرکز تمرکز افراد تمدن هلینمی ها بوده است و به همین خاطر این تالار در این مکان ساخته شده است. دیدایما بنایی بسیار مهم است و از زمان کنستانتین به بعد رو به زوال رفت. تور مارماریس سفر باتو را قیمت مناسب ببینید.

 

گوورجین آداسی از جاذبه گردشگری کوش آداسی |Guverjin Adasi

در قرن ۱۹ میلادی، در زمانی که قیام مورا از طرف عثمانی ها صورت گرفت، گورجین آداسی را مثل پاسگاه و کلانتری ساخته و قرار دادند تا از جزیره ها پاسبانی دهد. گورجین آداسی یکی از جاذبه های ترکیه و از جمله جاذبه های کوش آداسی است که حتما باید به آن سر زد.

پرینه | Perine

پرینه یکی دیگر از جاذبه های کوش آداسی است که در کنار منظزه ی کوهستانی محیط زیست طبیعی و همچنین بازمانده های تمدن هلینمی که از تمدن یونانیان به جای مانده است، یکی از دیدنی ترین جاذبه های موجود در کوش آداسی است که در نهایت ۴۵۰ سال قبل از میلادی مسیح بسیار پر رونق و پیشرفته بوده است. این شهر به خاطر بالا آمدن سطح آب رودخانه ی میندر، تا حد زیادی به زیر آب رفت و از بین رفت. در این منطقه، آمفی تئاتری ۶۵۰۰ نفری را در خود دارد.

جزیره ی کبوتر | Guvercin Ada

یک گذرگاه ۳۵۰ متری نیز در نزدیکی جزیره وجود دارد که در نهایت به جزیره ای به نام جزیره ی پرنده می رسد. در این جزیره ی زیبا و دیدنی، باقی مانده های یک قلعه ی بیزانسی که متعلق به قرن ۱۳۲ میلادی است، وجود دارد. این قلعه برای مدتی در طول تاریخ این قلعه به عنوان مقر دزدان دریایی شناخته مب شده است. برج و بارو و دیوارهای این قلعه بعدها به مجموعه ی این قلعه در جزیره ی کبوتر اضافه شدند. در این جزیره پر است ار کافه و رستوران های مختلف که فضای جزیره را توریستی تر کرده اند.

روستای گوزل چاملی | Village of Gozel Chamly

روستای گوزل چاملی در دامنه ی تپه دیلک در محدوده ی شمال شرقی پارک ملی آیدین قرار گرفته است. این روستا معمولا به عنوان محل برگزاری بسیاری از کنفرانس های کنفدراسیون هایی که مرکز سیاسی و علمی هستند، قرار می گیرد. در این پارک گردشگاه هایی برای استفاده ی روزانه نیز وجود دارد.

منطقه ی بندرگاه | Kusadasi Harbor Area

بسیاری از جاذبه ‌های گردشگری کوش آداسی در منطقه‌ ی بندرگاه تاسیس شده ‌اند. در این بندرگاه کاروانسرای معروف و بزرگی قرار دارد که توسط کسی از شاهان عثمانی ساخته شده است. این بندرگاه یکی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی است. تور بدروم ارزان و لحظه آخری ببینید.

 

غار کاراجا | Karaca Cave

در ۹ کیلومتری جاده ی تورگوت، غار کاراجا از جمله جاذبه های گردشگری کوش آداسی قرار گرفته است. غار کاراجا یکی از غار های شگفت انگیز در جهان است که در دوران باستان محلی برای سکونت انسان های نخستینی بوده که در آن منطقه زندگی می کرده اند. این غار سالانه میزبان هزاران توریست از سر تا سر دنیا است. غار کاراجا هر سال به مدت چند ماه تعطیل می باشد تا راه های آن مورد بررسی و مقاوم سازی قرار بگیرند.

برچسب ها: رپورتاژ آگهی، تور ترکیه، جاذبه های گردشگری ترکیه، کوش آداسی، دیدنی های کوشی آداسی تعداد بازديد: 356 تعداد نظرات: 1

نظرات

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز