Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 23:10

9
آبان
جزیره مرجانی پاتایا در تایلند

جزیره مرجانی پاتایا  در تایلند

جزیره مرجانی پاتایا یکی از زیباترین جزایر در تایلند است که با داشتن تپه های باشکوه همواره توانسته است در بین جزایر زیبای جهان واقع شود . امکانات بسیار عالی در این جزیره برای شما فراهم است حتما فرصت غواصی و قایق رانی را در این جزیره از دست ندهید.

جزیره مرجانی پاتایا یکی از زیباترین جزایر در تایلند است که با داشتن تپه های باشکوه همواره توانسته است در بین جزایر زیبای جهان واقع شود . امکانات بسیار عالی در این جزیره برای شما فراهم است حتما فرصت غواصی و قایق رانی را در این جزیره از دست ندهید

 

جزیره مرجانی پاتایا  در تور تایلند یک مکان فوق العاده عالی برای افرادی که علاقه مند به غواصی هستند در نظر گرفته می شود . با تپه های پر از مرجان مگر آدم می توان به شکوه و عظمت این مکان پی نبرد . همه ی افرادی که به این بخش سفر می کنند توانسته اند یک سفر به یاد ماندنی را برای خود فراهم کنند . به وجود همین تپه ها است که جزیره مرجانی پاتایا توانسته است در بین یکی از زیباترین جزایر گردشگری در نظر گرفته شود . در تور تایلند نیز همواره این جزایر برای بازدید گنجانده می شود این منطقه چنان زیبایی خیره کننده ای دارد که همه ی افراد را عاشق خود کرده است . و جزو یکی از پربازدیدترین بخش ها در خلیج تایلند در نظر گرفته شود . بین مردم بومی تایلند این جزیره به عنوان جزیره ی مرجانی در نظر گرفته می شود .

به گزارش سفر باتو، شفافیت بی نظیر آب در این جزیره می تواند چشمان شما را نوازش کند . با زیبایی که دارد جزیره مرجانی پاتایا توانسته یکی از قطب های اصلی گردشگری در تایلند باشد این جزایر در فاصله ی 7 کیلومتری پاتایا واقع شده است . در این جزایر علاوه بر زیباییی خیزه کنده ی آب می تواند در سواحل شنی نیز در غروب ها قدم بزنید سواحل شنی به ویژه در بین مردم بومی بسیار شهرت دارد و برخی به وجود خاصیت شفا کننده در این شن ها اعتقاد دارند به همین دلیل حتی فرصت راه رفتن برهنه بر روی این شن ها را از دست ندهید . برای رسیدن به این جزیره هر صبح کشتی های به سوی آن حرکت می کند که می تواند شما را به این منطقه برساند

 

 

راه های دسترسی به جزیره مرجانی پاتایا

 همانطور که در قسمت بالا اشاره شد برای دسترسی به این منطقه می توانید هر صبح با کشتی هایی که عازم این ناحیه هستند به آن جا سفر کنید ولی اگر قصد دارید به جزیره مرجانی پاتایا سریعتر برسید در این صورت می توانید از قایق های موتوری نیز استفاده کنید در تور تایلند همواره گردشگران با استفاده از این تورها به این جزایر می رسند در این حالت به مدت زمان 15 دقیقه  می توانید به جزیره مرجانی پاتایا دست یابید ولی در غیر این صورت باید مدت زمان 45 دقیقه ای را  اختصاص دهید . البته سفر با کشتی علاوه بر طولانی بودن مسیر یک معایب دیگری نیز دارد و آن این است که شما باید صبح ساعت 6 در خلیج آماده باشید که بتوانید از این کشتی ها استفاده کنید ولی بودن در کشتی خودش یک فضای رویایی را برای گردشگران فراهم می کند و طول این سفر به مدت زمان زیادی بسط پیدا می کند که از نظر گردشگران بسیار جالب است به همین دلیل بسیاری از گردشگران در جزیره مرجانی پاتایا قصد سفر با کشتی را دارند . ولی در تور تایلند همواره برای صرفه جویی در زمان از قایق های موتوری استفاده می کنند .

 

امکانات جزیره مرجانی پاتایا

با توجه به شهرتی که جزیره مرجانی پاتایا دارد و گردشگرانی که هر ساله از سراسر جهان برای بازدید از این جزیره به تایلند سفر می کنند مسئولان در نظر دارند که با فراهم کردن شرایط رفاهی و گردشگری بهتر شرایط را برای مهمانان و گردشگران مطلوب تر سازد . در این جزیره امکانات بسیاری برای شما فراهم است علاوه بر جاذبه ی طبیعی خود این ناحیه که به طور جدی مورد توجه همهی گردشگران است شما می توانید به غواصی و شنا در آب های زلال بپردازید . و از اسکی روی آب ، دوچرخه سواری ، پاراسیلینگ در پشت سر قایق های پرسرعت ، ماهیگیری ، جت اسکی سواری ، تیر اندازی ، موج سواری ، چتر بازی و قایق سواری نهایت لذت را ببرید ، جزیره مرجانی پاتایا همچنین دارای رستوران های بسیار شیکی است که گردشگران می توانند برای استراحت و امتحان کردن غذاهای لذیذ تایلندی به این بخش ها سفر کنند .

همه  ی این زیبایی ها سبب شده است که بسیاری از افراد از این جزیره به عنوان بهشتی برای گردشگران یاد می کنند . غواصی در آب های زلال در بین تپه های مرجانی در این ناحیه همواره یک تجربه ی عالی برای همه ی شناگران خواهد بود . کیفیت هتل ها در جزیره مرجانی پاتایا بسیار عالی است و همچنین می توانید در اقامتگاه های ساحلی نیز در طول مدت زمان اقامت خود بهره مند شوید و یک شب رویایی را تجربه کنید سوار قایق هایی که در اطراف جزیره مرجانی پاتایا قرار دارید شوید و تورهای دریایی فوق العاده ای را امتحان کنید معمولا در همه ی تور تایلند می توانید از همه ی این خدمات ذکر شده بهره مند شوید . مطمئن باشید بعد از بازگشت از این سفر در تور تایلند به فکر سفر مجدد برای این ناحیه خواهید بود پس بهتر است در طول مدتی که در آن جا اقامت دارید یک تجربه ی فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید

 

برچسب ها: گردشگری، تور مسافرتی، تایلند، رپورتاژ آگهی، جزیره مرجانی پاتایا تعداد بازديد: 493 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز