Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 13:54

11
شهریور
سه پیشنهاد جذاب برای سفر یک روزه اطراف تهران

سه پیشنهاد جذاب برای سفر یک روزه اطراف تهران

ما در سفرزون به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر راهی مازندران هستید و در میان انتخاب‌های مختلف سردرگم هستید، تور آبشار ترز، تور لفور و هفت آبشار و تور اسکلیم رود را از دست ندهید.

ما در سفرزون به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر راهی مازندران هستید و در میان انتخاب‌های مختلف سردرگم هستید، تور آبشار ترز، تور لفور و هفت آبشار و تور اسکلیم رود را از دست ندهید. این سه پیشنهاد شما را به سرسبزی جنگل‌های مازندران دعوت می‌کنند و خروش آب به شما انرژی می‌دهد.

 استان مازندران با تاریخ کهن و طبیعت روح‌نوازش از بهترین مقصد‌های سفر است. زیبایی این منطقه تنها در تاریخ آن خلاصه نمی‌شود. طبیعت مازندران در کنار قدمت آن، مجموعه‌ای از زیبایی‌های افسانه‌ای و خیال‌انگیز را خلق کرده است که نمی‌توانید به راحتی از کنار آن بگذرید.

ما در سفرزون به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر راهی مازندران هستید و در میان انتخاب‌های مختلف سردرگم هستید، تور آبشار تزر، تور لفور و هفت آبشار و تور اسکلیم رود را از دست ندهید. این سه پیشنهاد شما را به سرسبزی جنگل‌های مازندران دعوت می‌کنند و خروش آب به شما انرژی می‌دهد.

اسکلیم‌رود کجاست؟

اسکلیم‌رود یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی جنگل‌های لفور است. تصویری خیال‌انگیز و بکر که در دل شاخ و برگ‌های هیرکانی پنهان شده است. تور اسکلیم‌رود می‌تواند فرصتی باشد برای یک ماجراجویی حیرت انگیز. در این تور یک روزه می‌توانید به جنگل نوردی بپردازید و تن به خنکای آب رودخانه بدهید. این طبیعت گردی حسابی حالتان را جا می‌آورد و پرانرژی به خانه بر می‌گردید. منطقه‌ی لفور تاریخچه‌ای کهن دارد و عمر آن به عصر آهن بازمی‌گردد.

سه پیشنهاد جذاب برای سفر یک روزه اطراف تهران

مسیر‌هایی که در آن‌ها به پیاده‌روی می‌پردازید بیشتر شبیه به خیال هستند. آسمانی پاک و خورشیدی که گرم می‌تابد. با عبور از بین درختان، نور از لابه‌لای برگ‌ها خود را به شما می‌رساند و هم‌قدم‌تان می‌شود. از دیگر زیبایی‌های این منطقه، سد لفور یا سد البرز است. این سد را بر روی تلاقی سه رود خانه کارسنگ رود، آذررود و اسکلیم‌رود ساخته شده است. عظمت سد و چشم اندازی که از رنگ‌های زنده‌ی طبیعی به شما می‌دهد، منظره‌ای فراموش نشدنی است.

سوادکوه یکی از شهرستان‌های استان مازندران است. اسکلیم‌رود زیبا در منطقه‌ی شیرگاه قرار دارد. تور اسکلیم رود را در فهرست انجام دادنی‌های زندگی‌تان قرار دهید!

جنگل لفور و لالایی هفت آبشار

طبیعت این نقطه مانند بهشتی است برای بی‌قراری‌های زندگی صنعتی. جنگل لفور انبوهی از درختان درخت انجیلی، ممرز، کهلو، افرا، توسکا، ازگل، شیردار و … و وسعت منطقه به ۲۰۰ هزار متر مربع می‌رسد. این جنگل سحرانگیز را به هیچ‌وجه از دست ندهید. با عبور از سایه‌سار درختان، در مسیر خود می‌توانید حیوانات کوچک و بزرگ جنگل را هم ببینید. بعد از یک جنگل پیمایی نسبتا کوه، اما فرح‌بخش به روستای تیرکن می‌رسید. روستایی که جادویی به نام هفت آبشار در دل خود دارد.

سه پیشنهاد جذاب برای سفر یک روزه اطراف تهران

تور جنگل لفور و هفت آبشار این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در بهترین زمان ممکن به بهشت مازندران سفر کنید. در روستای تیرکن یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این طبیعت را می‌بینید. هفت آبشاری که شما را جادو می‌کند! این آبشار‌ها هر کدام در دامن خود حوضچه‌ای دارند که به شما فرصت می‌دهد تنی به خنکای آب بزنید.

صدای برخورد آب با صخره‌ها در آرامش محض جنگل، شما را به آرامشی بی نهایت دعوت می‌کند. این آبشار‌ها به‌صورت پلکانی هر کدام پس از دیگری قرار دارند و آبشار اصلی، حدود ۹ متر ارتفاع دارد.

جنگلی لفور کجاست؟

به استان مازندران سپس و شهر بابلکنار بروید. از آن جا مسیر جاده پادگان به سمت روستای تیرکن را در پیش بگیرید. از این روستا تا آبشار، حدود ۲ ساعت پیاده روی در پیش دارید.

آبشار ترز

برای طرفداران طبیعت‌گردی پیدا کردن مقاصدی بکر یک آرزوی دائمی است. آبشار ترز یکی از همین مقصد‌ها است. برای بازدید از این جاذبه‌ی فوق‌العاده، می‌توانید با تور آبشار ترز همسفر شوید. این آبشار زیبا در منطقه‌ی شیرگاه قرار دارد.

سه پیشنهاد جذاب برای سفر یک روزه اطراف تهران

ترز یکی از پرطرفدارترین مقاصد طبیعت‌گردی و جنگل پیمایی در شمال ایران است. برای رسیدن به این راز جنگل باید مسیری خیال انگیز را بپیمایید. این مسیر مانند خوابی سبک شما را به‌سوی آبشار هدایت می‌کند. خنکای هوای شمالی که با نسیمی خوش، عطر طبیعت را جابه جا می‌کند، در طی مسیر همراه شما است. رنگ‌هایی که در سراسر جنگل خودنمایی می‌کنند، قابی فراموش نشدنی می‌سازند.

از سایه سار درختان که عبور می‌کنید، صدای پرندگان سکوت عجیب جنگل را در هم می‌شکنند. در تور آبشار ترز، شما مهمان یک بزم طبیعی با رقص شاخ و برگ‌های درختان راش، ممرز، لیلکی، انجیلی، ازگیل و… هستید. پس این سفر را از دست ندهید و قدم به روی خاک جنگلی بگذارید که میراث دوره سوم زمین شناسی است.

آبشار ترز کجاست؟

آبشار ترز در استان مازندران منطقه سواد کوه، حوالی روستای قرآن تالار قرار دارد. برای گشت و گذار در این منطقه با تور آبشار ترز همراه شوید تا مسیر برای‌تان آسان‌تر شود.

 

منبع : برترینها

برچسب ها: گردشگری، طبیعتگردی، تهرانگردی، جاهای دیدنی تهران، مازندارن، تورمسافرتی تعداد بازديد: 374 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز