Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 17:57

22
مهر
آیا تلویزیون های اسنوا ارزش خرید دارند؟

آیا تلویزیون های اسنوا ارزش خرید دارند؟

خرید یک تلویزیون جدید، همیشه می‌تواند بسیار دشوار باشد. چه به‌دنبال خرید یک تلویزیون ساده یا تهیه یک مدل با عملکرد بالا باشید، احتمالاً مهم‌ترین فاکتور در تصمیم‌گیری شما، اندازه صفحه‌نمایش خواهد بود. باید در نظر داشته باشید

خرید یک تلویزیون جدید، همیشه می‌تواند بسیار دشوار باشد. چه به‌دنبال خرید یک تلویزیون ساده یا تهیه یک مدل با عملکرد بالا باشید، احتمالاً مهم‌ترین فاکتور در تصمیم‌گیری شما، اندازه صفحه‌نمایش خواهد بود. باید در نظر داشته باشید که معمولاً چند نفر در خانواده شما به‌طور همزمان، تلویزیون تماشا می‌کنند.

کیفیت و وضوح تصویر نیز، عامل مهم دیگری است که در تصمیم‌گیری شما تاثیرگذار خواهد بود. تلویزیون‌های اسنوا با اندازه صفحه‌نمایش های متفاوت و با کیفیت HD تا UltraHD-4K قابل خریداری هستند.

به‌طورکلی، امکانات ارائه‌شده توسط تلویزیون‌های اسنوا به‌گونه‌ای است که ارزش پولی را که می‌پردازید، دارند. شما، همچنین، می‌توانید نسبت به خرید تلویزیون قسطی نیز به‌عنوان راهی برای تامین بودجه اقدام نمایید.

در این مقاله، به بررسی فهرستی از بهترین تلویزیون‌ها ی اسنوا که می‌توانید خریداری کنید، خواهیم پرداخت.

بهترین تلویزیون‌های اسنوا

امروزه، اسنوا، انواع متفاوتی از تلویزیون‌ها را با ابعاد و امکانات متنوع، تولید و روانه بازار می‌کند. برخی از بهترین تلویزیون‌های اسنوا که در هنگام خرید جهیزیه قسطی می‌توانید مدنظر قرار دهید، عبارتند از:

تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SA640U

این مدل، یکی از بهترین تلویزیون‌های اسنوا است که با برخورداری از صفحه‌نمایش 50اینچی LED و کیفیت تصویر Ultra HD-4K، لذت تماشای فیلم یا فوتبال را برای شما دوچندان خواهد کرد.

مدل SSD-50SA640U، مجهز به سیستم صوتی Dolby Digital و Surround بوده و با ایجاد صدایی فراگیر، شما را به عمق تصویر خواهد کشاند؛ همچنین، توان هر بلندگو، 15 وات است.

این تلویزیون، پردازنده‌ای چهارهسته‌ای دارد‌ و نوع رابط هوشمند نیز Android است؛ از این حیث، یکی از قدرتمندترین مدل‌های اسنوا برشمرده می‌شود.

شما قابلیت اتصال این تلویزیون به دیوار را نیز خواهید داشت؛ اما، توجه داشته باشید که صفحه آن، تخت است. این یعنی شما ملزم هستید تا مبلمان را روبه‌روی تلویزیون قرار دهید.

درصورتی که قصد خرید تلویزیون قسطی را دارید، بهتر است این مدل را نیز در لیست گزینه‌های خود قرار دهید.

تلویزیون اسنوا مدل SLD-43SA1260

این تلویزیون ال‌ای‌دی 43اینچی با ارائه تصویری واضح و شفاف با کیفیت Full HD، گزینه‌ای مناسب برای انواع خانه‌ها به‌شمار می‌رود.

زاویه دید این تلویزیون، با وجود تخت بودن صفحه‌نمایش، بسیار وسیع بوده و امکان تماشای فیلم یا فوتبال را از تمامی زوایا، امکان‌پذیر می‌سازد؛ درنتیجه، مدل SLD-43SA1260، به‌خوبی مانند یک تلویزیون OLED برای شما کار خواهد کرد.

این مدل مجهز به دو بلندگوی صوتی 10واتی است که از فناوری صدای Dolby پشتیبانی می‌کنند و با ایجاد صدایی فراگیر، تماشای تلویزیون را بسیار لذت‌بخش‌تر خواهند کرد.

این دستگاه، امکانات جانبی بسیار مفیدی نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به گیرنده دیجیتال داخلی DVBT2 و فناوری EPG اشاره کرد؛ اولی، امکان دستیابی به تمام شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، بدون‌نیاز به خرید دستگاه جداگانه را فراهم ساخته و دومی، زمان پخش برنامه‌های موردعلاقه‌تان را به شما یادآوری خواهد کرد.

این تلویزیون، یکی از بهترین گزینه‌‌هایی است که هنگام خرید جهیزیه قسطی ، می‌توانید سراغ آن بروید.

تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SA620U

تلویزیون هوشمند SSD-50SA620U، یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین تلویزیون‌های اسنوا به‌شمار می‌رود که با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، قابل خریداری است.

این تلویزیون به یک صفحه‌نمایش تخت LED مجهز است که با ارائه کیفیت تصویر Ultra HD-4K، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. زاویه دید عریض آن نیز نزدیک به زاویه دید تلویزیون‌های OLED است و صفحه‌نمایش را تقریباً از هر نقطه‌ای قابل مشاهده می‌سازد.

تلویزیون 50اینچی اسنوا، یک سیستم صوتی دوکاناله دارد که درمجموع، می‌تواند 30 وات صدا تولید کند؛ این حجم صدا، به‌خوبی جواب‌گوی پذیرایی‌های نسبتاً بزرگ نیز خواهد بود.

این مدل مجهز به سه درگاه HDMI و دو پورت USB است که امکان اتصال دستگاه‌های پخش و انواع کنسول‌های بازی به آن را مهیا می‌سازد.

از دیگر امکانات این تلویزیون می‌توان به فناوری Time Shift و گیرنده دیجیتال داخلی اشاره کرد که می‌تواند بسیار مفید و سودمند باشد.

تلویزیون اسنوا مدل SLD-50SA1260U

این تلویزیون با برخورداری از کیفیت تصویر Ultra HD-4K، تصاویر را با وضوح بسیار بالایی به نمایش می‌گذارد. صفحه‌نمایش LED آن نیز با وجود تخت بودن، زاویه دید عریضی ارائه می‌دهد تا به‌این‌ترتیب، شما بتوانید تقریباً از هر نقطه‌ای به تماشای تلویزیون بنشنید.

سیستم صوتی نیز، یک دستگاه دوکاناله با دو بلندگو است که می‌تواند 30 وات صدا تولید نماید. از دیگر امکانات این تلویزیون می‌توان به فناوری Time Shift اشاره کرد؛ همچنین، سه درگاه HDMI و دو پورت USB نیز در این مدل تعبیه شده است که امکان اتصال دستگاه‌های دیگر به آن را امکان‌پذیر می‌سازد.

درصورتی که قصد خرید کالا اقساطی را دارید، می‌توانید این تلویزیون را نیز در لیست گزینه‌های خود قرار دهید.

تلویزیون اسنوا مدل SLD-32SA1220

این تلویزیون ال‌ای‌دی با وجود کیفیت تصویر HD و زاویه دید 178درجه‌ای، صفحه‌نمایشی 32اینچی دارد و خیلی مناسب پذیرایی‌های بزرگ نیست.

سیستم صوتی نیز با وجود دوکاناله بودن، درمجموع، صدایی برابر 20 وات تولید می‌نماید؛ به‌طورکلی، این تلویزیون برای یک اتاق نشیمن کوچک بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است؛ اما، ممکن است بهترین انتخاب برای پذیرایی‌های بزرگ نباشد.

این مدل، همچنین دو پورت HDMI و یک پورت USB دارد که در مقایسه با سایر مدل‌ها کمتر است.

جمع‌بندی

تلویزیون‌های اسنوا معمولاً بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و برای اکثر کاربردها مناسب هستند؛ به‌طورکلی، شما با توجه به هزینه‌ای که برای خرید این تلویزیون‌ها می‌پردازید، کیفیت تصویر بسیار خوبی دریافت خواهید کرد.

در صورتی که بودجه کافی برای خرید این تلویزیون‌ها را ندارید، می‌توانید نسبت به خرید کالا اقساطی نیز اقدام نمایید.

تعداد بازديد: 180 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز