Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 07:08

24
اردیبهشت
مقایسه ماشین لباسشویی‌های ایرانی

مقایسه ماشین لباسشویی‌های ایرانی

از صرفه‌جویی در زمان، انرژی و پول گرفته تا افزایش طول عمر لباس‌ها از مزایای غیرقابل انکار ماشین لباسشویی است. انواع ماشین‌های لباسشویی‌ مدرن ایرانی، مجهز به فناوری‌های روز هستند که ضمن صرفه‌جویی در مصرف آب

از صرفه‌جویی در زمان، انرژی و پول گرفته تا افزایش طول عمر لباس‌ها از مزایای غیرقابل انکار ماشین لباسشویی است. انواع ماشین‌های لباسشویی‌ مدرن ایرانی، مجهز به فناوری‌های روز هستند که ضمن صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی بهترین کیفیت شستشوی را نیز ارائه می‌دهند. در این مطلب به مقایسه ماشین لباسشویی‌های ایرانی می‌پردازیم و خصوصیات چند برند لباسشویی را بررسی می‌کنیم.

رده‌بندی برندهای ماشین‌لباسشویی ایرانی

ماشین لباسشویی وسیله‌ای است که کارهای روزانه شما را بسیار آسان‌تر می‌کند، بنابراین انتخاب بهترین برند و مدل که تمام نیازهای شما را برآورده کند، بسیار مهم است. اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی پرقدرت هستید که سخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد و لباس‌های شما را در کمترین زمان تمیز کند، برخی برندهای ایرانی بهترین گزینه برای شما هستند.

اغلب برندهای ماشین لباسشویی‌‌های ایرانی از طراحی مطلوب، برنامه‌های شستشوی متنوع، مصرف آب کم، بدنه و موتور مقاوم برخوردار هستند. با وجود تنوع محصولات در بازار، ممکن است انتخاب کمی سخت باشد، در این راهنما ما بهترین مارک لباسشویی سال ۱۴۰۱ را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی اسنوا

یکی از برندهای ایرانی شناخته‌شده اسنوا است .اسنوا مدل‌های مختلف خود را در ظرفیت‌های ۷ تا ۹ کیلوگرمی تولید می‌کند که می‌توانید با توجه به نیاز خانواده به صرفه‌ترین ظرفیت را انتخاب کنید. ‌

مزایا:

  • کیفیت شستشو در لباسشویی‌های اسنوا بالا است و توانسته رضایت اغلب مشتریان را برآورده کند.
  • مدل‌های پیشرفته بدون تسمه اسنوا، لرزش و صدای کمتری تولید می‌کنند، در این مدل‌ها کارایی موتور به طور محسوسی افزایش یافته است.
  • اسنوا مجهز به برنامه‌های شستشوی متعدد از جمله شستشوی اسلامی، شستشوی سریع، لباس‌های کتان و... برای انواع لباس‌ها است. با کمک یک نمایشگر دیجیتال می‌توان برنامه مورد نظر را تعیین کرد و تنظیمات را تغییر داد.
  • سیستم حباب‌ساز و ضد چروک، مصرف انرژی پایین در برخی مدل‌ها و قدرت بالای موتور از جمله ویژگی‌های مثبت این برند است.

معایب:

  • در برخی مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا برخی ایرادات از جمله خاموش‌شدن ناگهانی دستگاه، نشتی آب، روشن‌نشدن، عدم چرخش و تخلیه کامل آب در هنگام شستشو، کار نکردن خشک‌کن، گرم‌نکردن آب، گزارش شده است. با این حال مدل‌های جدید اسنوا برخی معایب را برطرف کرده‌اند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی دوو

شرکت دوو در ایران تولید کننده محصولات خانگی با کیفیت با تکیه بر تکنولوژی نوین کره‌ای است. این برند نام‌‌آشنا در ایران توانسته با درک نیازهای خریداران، محصولاتی ایمن و انعطاف‌پذیر را تولید کند.

مزایا:

  • ü یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی، برنامه‌های شستشوی برای انواع پارچه است. در این زمینه دوو تنظمات متعددی را طراحی کرده است و انواع البسه را می‌توان تحت تنظیمات و حرکت‌‌های مختلف شستشوی (آبکشی، پیچاندن، تاب‌دادن، پله‌ای، غلتاندن و سابیدن)، درجات مختلف آب، تنظیمات بخار شوی و ضد چروک شست.
  • ü در برخی مدل‌ها ورودی آب گرم و سرد مجزا تعبیه شده است. زمانی که نیاز به شستشوی با آب خیلی داغ دارید دستگاه از آب گرم خانگی استفاده می‌کند و از استفاده مداوم از المنت جلوگیری می‌کند؛ در نتیجه در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.
  • ü موتورهای بدون تسمه اینورتر دوو علاوه بر کاهش لرزش و صدای دستگاه، ظرفیت لباسشویی و عمر موتور را افزایش می‌دهند.
  • ü برنامه تمیزکن، درون محفظه ماشین لباسشویی را با آب داغ را تمیز می‌کند و رسوبات را از بین می‌برد.
  • ü یک برنامه مطلوب در لباسشویی دوو تنظیمات بو زدایی است که با استفاده از هوای گرم و بدون آب، بوهای نامطبوع لباس را برطرف می‌کند.

معایب:

  • با وجود کیفیت بالای برند دوو، برخی معایب در لباسشویی‌های این شرکت دیده شده است. سر و صدای زیاد موتور از جمله مشکلات رایج دوو است که ممکن است به دلیل اشکال در کمک‌فنر، کاسه نمد، بلبرینگ و حتی تراز نبودن دستگاه باشد.
  • عدم قابلیت اضافه‌کردن لباس به لباسشویی حین شستشوی، در برخی مدل‌ها نیز یکی از معایب این برند است.
  • تنظیمات شستشوی لباس کودکان در برخی مدل‌ها وجود ندارد.
  • به دلیل وجود سیستم هوشمند، وجود ایراد در یک قطعه یا قسمت، موجب از کارافتادن کامل دستگاه می‌شود.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی پاکشوما

شرکت پاکشوما نیز یکی از برندهای صاحب نام ایرانی است که سال‌ها در طراحی و تولید لوازم خانگی برقی فعالیت داشته است. پاکشوما با شناسایی بازار هدف ایرانی و حتی خارجی توانسته است بهترین مدل‌های ماشین‌ لباسشویی‌ را به بازار معرفی کند. در ادامه با مقایسه لباسشویی اسنوا و پاکشوما از نظر کارایی و تنظیمات مورد علاقه می‌توانید بهترین برند را انتخاب کنید.

مزایا:

  • در سال‌های اخیر با توجه به محدودیت‌های واردات، لباسشویی پاکشوما نیز مانند سایر برندهای ایرانی از قطعات چینی استفاده می‌کند. با این حال با توجه به نظرات کاربران در سایت‌های مختلف کیفیت قطعات پاکشوما قابل قبول گزارش شده است و اکثر کاربران رضایت‌مندی خود را اعلام کرده‌اند.
  • طراحی ظاهری لباسشویی‌های پاکشوما بسیار زیبا و جذاب است.
  • شرکت پاکشوما گارانتی و خدمات پس از فروش خود را در سراسر کشور به طور مسئولانه ارائه می‌دهد.

معایب:

  • یکی از مهم‌ترین معایب برخی مدل‌های لباسشویی پاکشوما که برخی مصرف گنندگان از آن شکایت می‌کنند، لرزش و سر و صدای ناهنجار است. در هنگام خرید از کم‌صدا بودن و جنس تسمه مطمئن شوید.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی جی پلاس

جی پلاس نیز در میان برندهای ایرانی چند سالی است که کیفیت خود را به رخ رقبای خود می‌کشد. در این بخش کیفیت این برند را در مقایسه ماشین لباسشویی‌های ایرانی دیگر بررسی می‌کنیم.

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد لباسشویی جی‌پلاس نسبت به سایر برند‌ها، سنسور تشخیص وزن هستش؛ مدل کار کردن این سنسور به این شکل هستش که وقتی لباس‌ها رو وارد دیگ لباسشویی می‌کنیم این سنسور به صورت خودکار روشن می‌شود و به اندازه وزن لباس‌ها آب مصرف می‌کند؛ این ویژگی باعث می‌شود تا آب بیش از اندازه نیاز مصرف نشود و در مصرف آب صرفه‌جویی خواهد شد.

قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس نسبت به همه مزایایی که دارد، مناسب است و به همین دلیل برای خریدن جهیزیه طرفداران زیادی دارد.

مزایا:

  • در مدل‌های جی پلاس با موتور اینورتر، قدرت و طول عمر موتور افزایش یافته است و دستگاه سر و صدای کمتری تولید می‌کند.
  • موتور جی پلاس آلودگی کربنی تولید نمی‌کند.
  • برخودداری از قابلیت‌های Oxygen Fresh‌ و Anti Creasing‌ برای جلوگیری از چروک‌شدن لباس در زمانی که به دلایلی نمی‌توانید لباس‌ها را خارج کنید، بسیار مفید است.
  • تنظیمات مختلف برای شستشوی و امکان حذف باکتری و ذرات آلرژی‌زا از انواع البسه و امکان اضافه‌کردن لباس حین شستشوی نیز از ویژگی‌های مهم این برند است.

معایب:

  • یکی از معایب گزارش شده در این برند نشتی آب است. بنابراین، باید نسبت به سرویس سالانه لباسشویی جی پلاس اقدام کنید.

پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی در ایران

در حال حاضر شرکت‌های ایرانی توانسته‌اند با اتکا به دانش و فناوری روز بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی را به بازار داخلی و حتی خارجی عرضه کنند. قیمت مناسب، تنظیمات مختلف برای شستشوی بهتر، تنظیمات ضد چروک و خشک‌کن بدون صدا، از ویژگی‌های بارز پرفروش‌ترین مدل‌های لباسشویی ایرانی است. 

نتیجه‌گیری

در این مطلب به مقایسه ماشین لباسشویی‌های ایرانی موجود در بازار پرداختیم و پرفروش‌ترین مارک‌ها را به شما معرفی کردیم. بهتر است در زمان خرید ابتدا نیازهای خانواده خود را بشناسید و با توجه به بودجه خود بهترین مدل‌ و برند را انتخاب کنید.

برچسب ها: ماشین لباسشویی، ماشین لباسشویی جی پلاس، لباسشویی جی پلاس تعداد بازديد: 225 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز