Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 10:04

2
مرداد
طرز تهیه کتلت سیب زمینی آب پز خانگی و کتلت مرغ چرخ کرده خام

طرز تهیه کتلت سیب زمینی آب پز خانگی و کتلت مرغ چرخ کرده خام

کتلت ها یکی از ساده ترین و پرطرفدار ترین انواع غذا های ایرانی هستند که می توان آن ها را هم با برنج و هم با نان نیز سرو و میل کرد. کتلت ها دارای انواع مختلف و متنوعی هستند

کتلت ها یکی از ساده ترین و پرطرفدار ترین انواع غذا های ایرانی هستند که می توان آن ها را هم با برنج و هم با نان نیز سرو و میل کرد. کتلت ها دارای انواع مختلف و متنوعی  هستند و می توان آن ها را با مواد همچون گوشت چرخ کرده، انواع سبزیجات،  مرغ چرخ کرده و چیز های بسیار زیاد دیگری تهیه کرد که تمامی این موارد سلیقه ای بوده و متناسب با سیلقه هر فردی متفاوت است. شما نیز می توانید کتلت ها را به سادگی در منزل با چند قلم مواد اولیه تهیه کنید و سپس از آن ها به عنوان شام و یا به عنوان سحری و یا افطاری در ماه مبارک رمضان استفاده کنید. همان طور که گفته شد کتلت ها دارای انواع مختلفی هستند و دستور تهیه آن ها نیز با یکدیگر مقداری متفاوت است و می توان آن ها را به شکل گیاهی هم تهیه و سپس از آن به عنوان غذای اصلی برای گیاهخواران استفاده کرد. امروز می خواهیم آموزش آشپزی دو مدل از محبوب ترین انواع کتلت های ایرانی را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

 

طرز تهیه کتلت سیب زمینی آبپز بدون گوشت

 کتلت سیب زمینی یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین انواع غذا های ایرانی محسوب می شود که می توان آن را هم به شکل ساندویچی و یا لقمه ای با انواع نان ها و سس های مورد علاقه خود و یا همچنین  آن را به همراه برنج تازه دم ایرانی میل کرد. تهیه این کتلت مدت زمان کوتاهی را از شما می گیرد و شما می توانید آن را در مواقعی که وقت و زمان کافی برای تهیه غذا ندارید تهیه کنید و آن را در کنار گوجه و خیار شور میل کنید و از خوردن آن لذت ببرید. برای مشاهده طرز تهیه کتلت سیب زمینی کافی است که به سایت آلامتو مراجعه کنید.

 

طرز تهیه کتلت مرغ چرخ کرده خام

 کتلت مرغ یکی از کتلت های بسیار خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که یک پیشنهاد خوب و عالی برای افرادی محسوب می شود  که در برنامه غذای خود به توصیه پزشک متخصص از مصرف و خوردن گوشت قرمز منع می باشند. شما نیز می توانید این کتلت خوشمزه و لذیذ را به راحتی در منزل تهیه کنید و از آن به عنوان شام و یا ناهار در کنار برنج و یا انواع نان سرو کنید. همچنین می توانید مرغ خود را به کمک غذا ساز و یا میکسر له و پوره کنید و یا اگر به هیچ یک دسترسی ندارید می توانید سینه مرغ را به صورت نیگینی و ریز ریز خرد کنید و سپس از آن برای تهیه این کتلت استفاده کنید. برای مشاهده طرز تهیه کتلت مرغ کافی است به سایت آلامتو مراجعه کنید.

 

 

برچسب ها: ساندویچ، گوشت قرمز، آموزش آشپزی، غذای ایرانی، کتلت، کتلت سیب زمینی، کتلت مرغ، طرز تهیه کتلت، گوشت چرخکرده تعداد بازديد: 266 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز