Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 00:05

21
اسفند
طرز تهیه شیرینی اسکار مخصوص عید نوروز، شیرینی قرابیه تبریز، شیرینی 5 دقیقه ای بدون فر

طرز تهیه شیرینی اسکار مخصوص عید نوروز، شیرینی قرابیه تبریز، شیرینی 5 دقیقه ای بدون فر

شیرینی ها یکی از محصولات خانگی بسیار خوشمزه هستند، شما می توانید شیرینی ها را برای مناسبت های مختلف مانند تولد تا عروسی و عید نوروز تهیه کنید. حتی اگر شما اعتماد به نفس آشپزی ندارید

شیرینی ها یکی از محصولات خانگی بسیار خوشمزه هستند، شما می توانید شیرینی ها را برای مناسبت های مختلف مانند تولد تا عروسی و عید نوروز تهیه کنید. حتی اگر شما اعتماد به نفس آشپزی ندارید می توانید با یک رسپی بی نقص این شیرینی ها را به راحتی درمنزل تهیه کنید. شما می توانید شیرینی ها را با فر و یا بدون فر در منزل آماده کنید. ریشه شیرینی را به 2000 سال قبل از میلاد به مصریان باستان بر می گردد و ایران مهد بیشتر شیرینی سنتی می باشد که در هر استان متفاوت است. شکر و آرد و تخم مرغ جزء ارکان اصلی یک شیرینی سنتی می باشد. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از محبوب ترین شیرینی ها را به شما آموزش خواهیم داد که عبارت است شیرینی اسکار، شیرینی قرابیه، شیرینی 5 دقیقه ای بدون فر پس همراه ما باشید.


 

شیرینی اسکار یکی از شیرینی های نوروزی می باشد که ماندگاری خوبی دارد و می توانید در طعم های مخلتف مانند گردویی یا کنجدی آن را تهیه کنید. پایه این شیرینی کره می باشد و شما می توانید این شیرینی را با فر و بدون فر تهیه کنید. برای پخت بدون فر کافی است شما این شیرینی را داخل یک تابه دو طرفه قرار دهید و روی شعله پخش کن قرار دهید تا پخته شود. شما می توانید برای مشاهده رسپی شیرینی اسکار گردویی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

شیرینی 5 دقیقه ای بدون فر

 شیرینی 5 دقیقه ای بدون فر یکی از راه های بسیار سریع برای تهیه شیرینی می باشد که با سه قلم مواد تهیه می شود. این شیرینی خیلی زود حاضر می شود و اصلا نیازی به فر نیست و می توانید با کمک یخچال این شیرینی را تهیه کنید. برای تزئین این شیرینی می توانید از شکلات شیری رنگ یا انواع ترافل های رنگی استفاده کنید. شما می توانید این شیرینی را برای عید نوروز در کنار دیگر شیرینی های خود تهیه کنید. اما برای مشاهده رسپی شیرینی 5 دقیقه ای بدون فر به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

 

 

 

شیرینی قرابیه

 

شیرینی قرابیه یکی از شیرینی ها سنتی تبریز می باشد که یکی از شیرینی های گران قیمت می باشد ولی امروزه در بیشتر شهرها این شیرینی به روش های مختلف تهیه می شود. شیرینی قرابیه بیشتر با گردو و پسته و یا خلال بادام تهیه می شود. قرابیه با سفیده تخم مرغ تهیه می شود و می توانید زرده را برای تهیه شیرینی های دیگر مانند نان چایی قزوین استفاده کنید. اما برای مشاهده دستور شیرینی قرابیه به سایت سلام دنیا مراجعه کنید.

برچسب ها: شیرینی، عید نوروز، شیرینی عید، شیرینی خانگی، قرابیه، خرید آنلاین، شیرینی بدون فر، رپورتاژ آگهی، شیرینی اسکار، سایت پارسی دی تعداد بازديد: 417 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز