Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 17:12

21
اردیبهشت
لباسم ویروس کرونا را جذب می‌کند؟

لباسم ویروس کرونا را جذب می‌کند؟

لباسم ویروس کرونا را جذب می‌کند؟ این بستگی به جایی دارد که می خواهید بروید و این که آیا با افراد دیگر در ارتباط هستید. مطالعات اخیر نشان داده است که ویروسی که باعث COVID-۱۹ می شود .

لباسم ویروس کرونا را جذب می‌کند؟ این بستگی به جایی دارد که می خواهید بروید و این که آیا با افراد دیگر در ارتباط هستید. مطالعات اخیر نشان داده است که ویروسی که باعث COVID-۱۹ می شود بین چهار ساعت تا ۷۲ ساعت در هوا و در انواع مختلف سطوح زندگی می کند. مطالعه‌ای در تاریخ ۲ آوریل از لانست نشان می‌دهد که ویروس می‌تواند تا دو روز روی پارچه زندگی کند. روی سطحی مانند فولاد یا پلاستیک، تا هفت روز قابل تشخیص است.

 دکتر عرفان حافظ، متخصص بیماری‌های عفونی در شمال غربی می گوید: «بعید است که از عوض نکردن پیراهن خود بعد از بازگشت به خانه از فروشگاه‌های مواد غذایی بیمار شوید. احتمالاً بیشتر از انقباض آن از یک سطح، از طریق قطرات تنفسی از شخص دیگر دریافت می‌کنید.»

اگر از شخصی که مریض است مراقبت می کنید، باید هنگام استفاده از وسایل آن‌ها مراقب باشید و از خود محافظت کنید. حافظ می گوید: «ممکن است محیط شخصی آن‌ها آلوده‌تر شود.» خوب است قبل از شستن لباس‌ها، آن‌ها را با لباس های کثیف خود مخلوط نکنید. فقط مطمئن شوید که بعد از انجام لباسشویی دستکش بپوشید یا دستان خود را بشویید.

منبع:خبر آنلاین

بیشتر بخوانید:

چگونه لباس ها را از ویروس کرونا پاکسازی کنیم؟

بهترین روش‌ شستن لباس‌ها با سرکه

برچسب ها: لباس، کرونا ویروس، ویروس کرونا، کووید19، ضد عفونی لباس تعداد بازديد: 601 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز