Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 16:22

16
فروردین
6 قانون اصلی نصب تابلو در دکوراسیون داخلی

6 قانون اصلی نصب تابلو در دکوراسیون داخلی

در دنیای دکوراتورها،‌ تابلوها هم قانون دارند و فارغ از اینکه خانه‌ تان کوچک باشد یا بزرگ، باید این 6 قانون را موقع نصب تابلوها رعایت کنید

به گزارش سایت سلامت : کمتر کسی پیدا می‌ شود که هیچ تابلویی به در و دیوار خانه‌ اش نزده باشد؛ حالا ممکن است یکی تابلوهای نقاشی را ترجیح بدهد، دیگری تابلوهای خطاطی را و دیگری تابلوهای عکاسی را. با این حال، از میان همین جماعت هم کمتر کسی را می‌ شود پیدا کرد که بداند برای نصب تابلوها روی دیوارهای خانه چه قوانینی را باید رعایت کرد. در دنیای دکوراتورها،‌ تابلوها هم قانون دارند و فارغ از اینکه خانه‌ تان کوچک باشد یا بزرگ، باید این 6 قانون را موقع نصب تابلوها رعایت کنید.

 

تابلوهایی را که به دیوار می‌ زنید، باید در ارتفاع استاندارد نصب نکنید. ارتفاع استاندارد برای نصب تابلوها، میانگین قد افراد بزرگسال خانواده است؛ که به طور متوسط، می‌شود فاصله‌ای بین 158 تا 170 سانتیمتر از کف زمین. البته این فاصله می‌ تواند با توجه به میانگین قد اعضای هر خانواده‌، کمی تغییر می‌ کند.


بیشتربخوانید:

فنگ شویی در اتاق خواب

 

اگر قصد دارید مجموعه‌ ای از تابلوها را روی دیوار خانه‌ تان نصب کنید، می‌ توانید دامنه فوق را به 130 تا 185 سانتیمتر گسترش بدهید.

از نصب تابلوهای کوچک روی دیوارهای بزرگ اجتناب کنید؛ چون با این کار هم از ارزش آن اثر هنری کم می‌ شود، هم دیوار خانه‌ تان کوچک‌ تر به نظر می‌ رسد.

تابلوهای هنری باید دو‌سوم پهنای دیوار را پوشش دهند تا بشود آنها را یک عنصر دکوراتیو به حساب آورد.

اگر می‌ خواهید دیوارهای اتاق‌ تان مرتفع (سقف تا کف) به نظر بیاید، از چند تابلوی عمودی در کنار هم استفاده کنید.

اگر می‌ خواهید دیوارهای اتاق‌ تان پهن و طولانی (ستون تا ستون) به نظر بیاید، چند تابلوی افقی را کنار هم قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

با قدرت رنگ ها در دکوراسیون بیشتر آشنا شوید!

رنگ قرمز در دکوراسیون جادو می کند!

  • 6 قانون اصلی نصب تابلو در دکوراسیون داخلی

برچسب ها: دکوراسیون، دکوراسیون داخلی، تابلو، فنگ شویی تعداد بازديد: 330 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز