Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 16:13

18
آبان
۵ ترند طراحی دکوراسیون پاییزی سال ۲۰۱۹

۵ ترند طراحی دکوراسیون پاییزی سال ۲۰۱۹

فصل پاییز به نوبه خود زمان مناسبی است تا نگاه مجددی به دکوراسیون منزل خود بیندازیم و تغییراتی در آن ایجاد کنیم. استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های موجود در طبیعت اولین و اصلی‌ترین کاری است که در این فصل انجام می‌شود.

فصل پاییز به نوبه خود زمان مناسبی است تا نگاه مجددی به دکوراسیون منزل خود بیندازیم و تغییراتی در آن ایجاد کنیم. استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های موجود در طبیعت اولین و اصلی‌ترین کاری است که در این فصل انجام می‌شود. می‌توان با انتخاب گزینه‌های زیبا و درست در چیدمان پاییزی منزل خود، فضایی متفاوت و البته اصولی‌تر بر پا کرد و حال و هوای خانه را بهتر و زیباتر ساخت.

به همین مناسبت در این مطلب تصمیم داریم به ۵ مورد از ترند‌های دکوراسیون فصل پاییزی در سال ۲۰۱۹ بپردازیم و آن‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم.

۱. هنر بر روی پارچه

۵ ترند طراحی دکوراسیون پاییزی سال ۲۰۱۹

هنر انتزاعی در این فصل هم همچنان الهام‌بخش پارچه‌هایی است که در کوسن، ملافه و یا سایر وسایل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در تصویری که مشاهده می‌کنید هنرمند و طراح گویی بر روی یک بوم نقاشی کرده و در نهایت آن‌ها را بر روی بالش،  کاغذ دیواری و... انتقال داده است، بنابراین شما هم می‌توانید با کمک طرح‌هایی زیبا و هنری بر روی وسایلتان محیط خانه‌تان را متفاوت‌تر کنید.

باید به این مورد نیز اشاره کنیم که این کار نیاز به هزینه بالایی ندارد و می‌توان آن را صرفاً در چند کوسن و یا رومیزی نیز خلاصه کرد. فقط کافی است تصمیم بگیرید که دکوراسیون منزل خود را با ترند‌های پاییزی سال ۲۰۱۹ همراه کنید و جانی دوباره به آن ببخشید.

۲. استفاده جسورانه از گیاهان

۵ ترند طراحی دکوراسیون پاییزی سال ۲۰۱۹

استفاده از گیاهان فقط در نگهداری از گل و گلدان خلاصه نمی‌شود. شما می‌توانید نماد‌ها و نشانه‌هایی از گیاهان را نیز به منزل خود بیاورید. در این میان استفاده از رنگ‌ها و شکل‌های مربوط به گیاهان یکی دیگر از موارد پرطرفدار هستند.

این کار جسورانه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید صرفاً به استفاده از طرح‌های چاپ شده هنری خلاصه نمی‌شود، بلکه استفاده از گیاهان در مقیاس بزرگ حتی اگر به عنوان یک تابلو باشد هم تأثیر بسیار زیادی در جذابیت فضا خواهد داشت. در این مورد استفاده از رنگ‌های روشنی از گل‌ها با شاخ و برگ برگشان معمولاً طرفداران بیشتری دارد.

۵ ترند طراحی دکوراسیون پاییزی سال ۲۰۱۹

در این تصویر نیز می‌بینید که  مبلمان غذاخوری با روکش‌های گلدار نیز یکی دیگر از ترند‌های پاییزی دکوراسیون در سال ۲۰۱۹ هستند.

۳. استفاده از رنگ تیره‌ی دیوار

معمولاً وقتی دیوار خانه تیره باشد راحت‌تر می‌توان تابلو‌ها و آثار هنری را در آن‌ها به نمایش گذاشت. همان‌طور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید زمینه تیره به خوبی باعث شده تا تابلوی روی دیوار خود را نشان داده و به عنوان یک نقطه کانونی به چشم بخورد.

۵ ترند طراحی دکوراسیون پاییزی سال ۲۰۱۹

در چنین شرایطی ترند دکوراسیونی شما با ترکیب مبلمانی جسورانه و منحصربه‌فرد، کامل‌تر خواهد شد. علاوه بر این وقتی شرایط برای به نمایش گذاشتن آثار هنری به طور کامل فراهم باشد شما می‌توانید سلیقه بیشتری در انتخاب آن‌ها به کار ببرید و محیط خانه خود را زیباتر و البته هنری‌تر چیدمان کنید.

۵ ترند طراحی دکوراسیون پاییزی سال ۲۰۱۹

کاغذدیواری موجود در این تصویر در محیطی تاریک و تیره خود را بیشتر نشان داده است، به همین دلیل هم هست که وقتی به این تصویر نگاه می‌کنید قبل از هر چیز نقش خرس‌ها بر روی دیوار توجه شما را به خود جلب می‌کند. این ترند یکی از بهترین راهکار‌ها برای چیدمان اتاق‌خواب است.

۴. چوب روشن و استفاده جزئی از فلز

استفاده از وسایل چوبی در طراحی دکوراسیون منزل همیشه طرفداران بسیار زیادی دارد. چوب می‌تواند در میز‌ها و وسایل کوچک و بزرگ مورداستفاده قرار بگیرد و خود را نشان دهد. ترند پاییزی سال ۲۰۱۹ بیشتر تأکید خود را بر روی چوب‌های بلوط و گردو حفظ می‌کند، چراکه این چوب‌ها حس طبیعی و آرامش بیشتری را از خود نشان می‌دهند.

۵ ترند طراحی دکوراسیون پاییزی سال ۲۰۱۹

اما موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود. این ترند دکوراسیونی از شما می‌خواهد که در کنار وسایل چوبی مبلمان و وسایل خود از جزئیاتی فلزی نیز استفاده کنید. نتیجه این ترکیب، نمایی صنعتی و طبیعی را به صورت تلفیقی نشان می‌دهد که می‌تواند فضای متفاوتی را در خانه شما ایجاد کند.

۵. استفاده از رنگ سفید گرم

۵ ترند طراحی دکوراسیون پاییزی سال ۲۰۱۹

استفاده از منسوجات دلپذیر و گرم باعث می‌شود که خانه شما دلنشین‌تر و دنج‌تر نشان داده بشود، بنابراین همان‌طور که می‌توان حدس زد یکی دیگر از ترند‌های دکوراسیونی پاییزی سال ۲۰۱۹ استفاده از وسایلی با این ویژگی‌هاست.

۵ ترند طراحی دکوراسیون پاییزی سال ۲۰۱۹

در این میان رنگ سفید گرم، دقیقاً مثل این تصویر انتخاب مؤثری است که تأکید بیشتری نیز بر آن می‌شود. شما می‌توانید با همراهی چنین وسایلی دکوراسیون منزل خود را به صورت پاییزی چیدمان کرده و با مد روز و ترند‌های دکوراسیونی سال همراه باشید.

 

منبع:برترینها

برچسب ها: دکوراسیون منزل، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون پاییزی، فنگ شویی، ترند دکوراسیون، دکوراسیون نارنجی تعداد بازديد: 502 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز